BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

update enta ape2 jek...uhu!

Kesejukan..! uhu!..
31/01/2011..isnin..
10.10.p.m..
Bl0k bistari…
Kelas dari k0l 8 smpi 10..ngant0k weyh..tp..arini ade perubahan sket lar dalam kelas..bukan belajar..tp tgk cite..haha..tu p0n sebahagian dri belajar gak lar..kene wat m0vie review..!   huhu..keje..keje..dan keje..! its ok lar an..da name p0n study..uhuukk..umm..kelas arab tadi..agak menarik..k0t..haha..bahagi2 an gr0up..ak nan nieza ..ct nan azzu..tyme nak kene tulis jwapan kat depan..ak mang awal2 lagi da cakap, tak m0h..nanti tyme tu lar nak menggigil tangan neyh an..hahaha..tp..langit tak selalu cerah an..haha..ingat nak buat2 tulis kat buku..tapi ..ustazah d0k pandang2 ak.. “ yang tengah tulis tu g tulis kat depan ..” hahhaahaha..ak pe lagi..g ler kat depan dengan terketar menulis jwapan kat white b0ard tu..HAHA..smpi an..huruf alif ak p0n bergerigi..gare2 menggigil!! Hahaha..muke da cuak k0t tyme tu..adeyh..jawapan ak da lar punyer panjang..da 2 orang tulis kat depan., ak still tak duduk2 lagi..HAHAHAHA..pas da abes tulis jwapan tu, balik lar balek kat tmpt ak..muke tak bleyh nak cakap pe lar an..sume cakap jawapan kite0rg panjang..malu..malu..HAHAHA..btw..betulJ..hahaha..buat mase neyh, arab 4 ak bleyh bawak..insyaallah…ak tak nak jadi cam sem lepas..! serik wo0o0! Ettt....tdi..g tukar  slip exam kat akademik!! Hehe..my p0inter suda naekkk!! Alhamdullillah!!! Syukur sgt2 weyhh..! tp..yg sdey..siket lagi nak dekan..ak akan try gak t0k dapat an dekan sem neyhhhh!! Nak dekan!!!! Sekali p0n jadi lar weyh..s0b3…L..nana akan try gak t0k dapat an dekan!! Aminnn,.! Ummm..arinie ..da hari ke tujuh..tinggal 3 hari lagi ..! tak sabar rase2nyer nak merase makan disiang hari..HAHAHA..rindu pula…uhu!! Saba nana..3 hari tak lama..! .. umm..nak cite sikit2 b0ut “ big m0m”..hurmm..ari jumaat aritu, ak on9 ym jap..dye chat nan ak..ak tanyer ar,, nape masuk h0spital..dye cakap c0z… “……” tak perlu lar nak cakap kat sni..bia ak je lar tahu..tp, alhamdullillah, dye okek..tyme tu gak lar ak tanyer, nape delete ak kat fb..tp..dye tanyer ak balik, .. “ bukan akk yang delete orang ker..” ..umm.s0 c0nclusi0nnyer..menagalah je lebeyh baik bukan.? Umm..g satu, ayat yang dye sempat cakap.. “ add lar balek..tp, kalau add tapi tak tegur, watpe gakkan..” huk3..s0. c0nclusi0n..nana adnan bukan s0mb0ng! kamu je yang s0mb0ng k0t..!umm..tp.. “ mengalah lebeyh baik kan..” hurrmm..s0..nana adnan p0n mengiyakan je lar..uhu! ..um..pe lagi ekh nak membebel kat sni..? actually, banyak giler ak nak cite..ekh..lupe pade satu  cite neyh..smbungan kepada cerita kisah “ si pencari pasal..” yang ak pena cite b4 neyh..yep! b0ut my classmate…akhirnyer, dye kant0i gak weyhhh! Mang ak rase puas sangat2!!  Bukan sebab ak tak suke, tapi, perangai dye tu yang wat ak menyirap dengan dye!  To kak eyka..s0rry if kamu ade terase saye puas sebab kamu bukan dengan dye lagi..tp..nana puas bersebab! Dye da bnyak an wat akk macam2! Wat akk sakit ati..wat akk hilang kawan..wat akk gad0h nan budak bilik sendiri..perangai dye tu agak keterlaluan k0t. orang rapat nan akk  p0n perangai dye cam hawau an..sape yang tak terase jep kak dengan dye tu..mustahil..da tak snggup nak dengar perli dye lagi..bagus ar dye terkant0i dengan “kawan “ dye malam tu an..bagus sgt2..kak..orang sayang akk., orang tak nak dye sakit an ati akk lagi..s0, dats y , bleyh dikatekan hari2 orang asyik cakap pasal orang menyirap nan si pencari pasal uh! S0rry if akk da tak tahan nak dengar orang perli lagi..pasnie..insyaallah orang da tak nak perli lagi da..tu life akk..s0 watpe orang nak k0ngk0ng kan..s0..kalau akk rase s0mething uh terbaek t0k akk..buat lar..orang just nak cakap, pilih lah yang terbaik..actually kak..orang mang pat rase yang sipencari pasal tu tak setia ..enta lar..yang peliknyer an, dengan akk je orang dapat rase same ade s0me0ne yang akk sayang uh setia or tak..paham tak..?  dats means..kalau akk nan si B, orang bleyh rase same ade dye ok ke tak..orang p0n pelik kak..tyme zaman lipas p0n cam uh gak k0t..orang tak ske akk nan lipas..last2..??!  dye nan orang lain an..? umm..dengan sipencari pasal neyh p0n same gak..dari awal k0t orang mang pat rase ..tp..tak nak gtau akk..yela..mybe pe yang orang rase neyh, just sekadar  rase..tp..tak tahu lak bleyh jadi smpi camnie an..betul pe yang orang rase..umm.papep0n..akk pk baik2..pilih yang mane2 yang akk rase dapat bahagiakan hidup akk..yang dapat jage akk..dapat luang an mase nan akk..yang setia dengan akk..yang tak  sakit an ati akk..pk lekl0k..papep0n, orang harap, akk dapat yang lebih baik dri sebelum neyh…btw..orang sayang akk sangat2!..k l0rh…malam suda meyh…mau td0..! ngant0kk!! Nyte all!

Friday, January 28, 2011

sanagt2 merindui aktiviti ini l0rhhhh!! :'(

eyt..selamat ketemu lagi..huk3:)..sementara tunggu mak ak smpi tak kunjung tiba lagi..adalah lebeyh baik ak mengarut2 dalam bl0g..HAHA..weyhh..indu ar nak swimming weyh..da lame gile2 nyer giler tak swimming!..last p0n tahun lepas..bulan bape ntah an..tak ingat..tp..biler lar dapat swimming lagi an..rindu!! rindu pulak nak minun air kl0rin..HAHA..nurul aini binti adnan!! ak tengah tunggu anak k0 besar cepat neyh..bleyh swimming same2..! biler lar anak k0 nak membesar neyh weyh..HAHA..g bagi dye0rg minum susu bnyak2..cepat sket membesar..neyh tak, bg c0ke..sprite..grape..huhu..! pape p0n, ak tunggu k0 bwak ak g swimming puas2! tak kire lar kat PICC ker..presint 16 ker..katne2 je la..janji, ak dapat berenang2 dengan sepuas2nyer weyh..tu lar..sape s0h aja ak..kan ak da meminta2..! HAHA..areesa n aneesa..cepat ler kalian membesar ea..bleyh lumbe berenang same2 nan auntuie nanti..HAHAHA..k la..ade ura2 mak ak da nak smpi..see u all on sunday okek..!! tatata! :)

MALAM yang enta lar..T0UCHING..? mybe k0t..umm..

malam td..enta lar, ak tak tahu cmner nak cite weyh...mule2, ak tak rase pape..last2..ati neyh tibe2 tersentak..ab0ut what..?? umm..bia ar dak uma ak je yang tahu pasal ape..tp..ak tibe2 tak pat gelak lagi weyh..nak senyum p0n cam tak ikhlas..s0..dari ak senyum tak ikhlas, baek ak diam an diri an..tp ..kenapa..?? nana t0uching..?? enta lar..nana adnan sendiri tak tahu nape weyh..mybe t0l pe yang kak eyka cakap, paling tidak p0n ak terase sket.tp..ak kalau bleyh tak nak t0uching...! umm..malam td mang ak tak tahan sngt2..ak terus datang kat bed kak eyka..ak nangis puas2 kat dye..bile dye tanyer nape, jawapan ak mesti.." tak tahu "..t0l kak..orang tak tahu kenape..kak anna p0n tanyer k0t..orang tak tahu nak jawab ape..umm...tetibe lak nieza menjawab dari atas..dye tak pandang p0n muke ak tyme tu..lagi l0rh ak terase..:'(..mang sayu sgt2 weyh malam tdi..mang nangis giler2 ar kat tempat kak eyka.dye p0n blurr..ak p0n tak tahu cmner lar ak bleyh g kat dye tyme tu..ak blluurrr..! ummm..tp..alhamdullillah..sumenyer selesai gak..ak nak buang sifar cepat t0uching ak neyh jauh2 lar..tak nak ar cepat sgt t0uching..tp..malam td tu ak t0uching ker weyhh..?? umm.s0rry t0k sape2 terase..yela..nana wat orang bleyh, tp biler orang wat nana..bleyh lak t0uching..s0rry t0k sume yep...nana tak tahu nape tetibe leyh terlebeyh lak malam tdi..k la..mak ak p0n da nak smpi neyh...tata..!!

Thursday, January 27, 2011

mo0d mengupdatenye bl0g suda tiba!!...

25/01/2011…SELASA..10.50P.M..
Bilik jek..with.? nieza..sis r0haika..aina..
Mo0d..? ketak0tan..?! why..?  b0ut cite yang macam2 kite0rg dgr..? yek0wt..uhu! tak0t deyh..mau cite tak nak..mau cite tak nak..! cite lar ekh..? HAHA..! semalam..kak anna sidai baju..kat depan..tetibe..nak tahu pe yang kak anna dengar..?! “…adik..nak akk  t0l0ng..? ..” ..peh mak ai! Kalau ak p0n ak terkejut! .dye pandang kanan..kiri..bawah..takde p0n orang..bis uh sape tu..? haisshh..pastu, masing2 da ketakutan..adeyhh!~ smpi an, nak g bilik air p0n , s0h dye0rg tunggu…takutnyer pasal!! ~ tyme nak td0..mang lagi tak bleyh blah an..t0l2 tak dapat td0 weyh malam tadi..asyik teringat jek!..tp..malam tadi, tyme nak td0 p0n ak de dgr gak..eeyy..tak penat ker kalau malam2, main t0lak krusi, t0lak meja..memekak l0rhhh..haisshh..kite0rg tak kac0 k0..tak m0h lar kacau kite0rg..ad0oii..da..da lar tu memekak..kadang2 uh, bleyh  pulak men t0lak2 almari malam2 bute…saba je lar an..tp..malam tadi..makin menjadi2 lak kan..tengah2 dgr lagu gune handsfree..dengar suare orang lain..biler cabut handsfree takde lak! Beng0nngg! Panggil kak eyka, dye p0n dgr bnde yang same gak…tak pelik ker..? kak pka p0n dgr gak…dye bilik sebelah k0t..takkan bleyh dgr kat handsfree ak k0wt an! Ad0yaiii!..da da ler tu mengac0 weyhh..kite0rg tak kacau k0 an..jangan kac0 kite0rg…dari ak brani , terus penakut bagai! Haaiiissh ! yg tyme bunyi anjing menyalak malam2 tu lagi tak bleyh blah an…menyalak k0l 3 pagi.ne tak takut..ak dri tengah baru nak nyenyak td0..bleyh lak terbang kat bed orang lain.sumenyer tak0tnyer pasal! Adushh! H0pe malam neyh tak yah kacau lagi au..en0ugh ar maek t0lak2 meja..t0lak2 krusi..men ketuk2 pintu k0l 4 bg..siap bagi salam lg..suda2 ler tu..tibe2 lak teringat cite yg nabila liyana asri kamal cite kat ak tyme sem satu..kak nad cite kat dye yang k0l 3pagi.tyme nak g dapur, k0 bayangkan je lar, tibe2 dgr bunyik perempuan menyalak..pehh…kalau kak nad dgr, tak mustahil k0t uma ak p0n bleyh dgr skali..uma depan2 jep k0t..wat suspen jep l0rh…n..cite terbaru, ade budak ramai yang hysteria..lagi menambahkan rase cuak! Adeeyyhh..en0ugh..en0ugh..en0ugh!!  tak sggup lagi da nak dgr sume tu…huk3…k l0rh…makin malam..nak makan pe yg patut..s0k..ade misi lagi..smpi lar next week…nyteeee! J



25/01/2011..selasa..
Kekenyangan! Haha..

Nana adnan dalam kekenyangan! Uhu!.. nana..nana..ne tak buncit..melantak tak ingat dunia..haiissh..haha..lapa k0t..ne bleyh tahan an.tdi sumpah ar, mang ak nak terase sgt2 nak pitam weyh..tyme mandi petang td, nak pegang gayung p0n tak tahan..tyme nak turun amek makanan lagi tak bleyh belah..pegang je lar tangan ct..c0z tyme uh mang ak nak jatuh sgt2 weyh..naseb lar ak bleyh lagi kuat an badan neyh lagi an..pas buke je..terus melantak..haha..kekenyangan yang tidak terhingga..niat ati nak makan “nasi g0reng pattaya daging merah “ tp..tak kesampaian.da lame weyh tak merase..umm..mybe belum ade rezeki lagi k0t...next tyme..mybe..hurmm..:’(..makan je lar nasi lemak tu..abes 2 ak tibai..k0l 10 ..tibai nasi aina..haha..t0l2 sahur ak ..da serik lar tak sahur pagi tadi..terase terhuyung hayang ini kepala! Adeyyhh..~ eyytt..petang tdi kelas arab takde..bukan men lagi kelam kabut bersiap..ne taknyer..k0l 1 baru abes kelas gelagat organisasi..k0l 2 ade kelas arab..kelam kabut t0l weyh..da nak smpi café, baru lar tahu yug kelas batal.,bengkek juga rase hati..tp..? suke..hehe..pe lg..kite0rg naek atas..terus membute! HAHAHA..lena giler..da lame k0t tak membute petang2..terus membute dri k0l 2.30, smpi k0l 5.30..ser0n0knyer rase ati..! sejuk jgn cakap ar..angin t0l2 kuat bagai nak rak…tyme tu lar startingnyer ak terhuyung hayang..ummmmm..ek..la..lupe nak cite cmner kelas arinie..ade budak nak cari pasal..pehh!! even bukan ak yang kene, tp sakit ati beb!! Hey br0..! jage mulut k0 tu lar!! Jangan maen cakap lepas je! Dye member ak!..member kiter0g! tak yah nak lepas an geram kat dyee!! Mulut celupar nak mampus! K0 pk tak yang k0 cakap tu depan lecturer..! kiterg tak cari pasal an nan k0! S0.???! Bnde yang jdi sebelum2 neyh k0 takde kene mengena k0t! pehal lak k0 nak cam hawau!!? K0 cakap orang senang! Yg k0! Gemuk pendek! Ade k0 pk!!? K0 pk lar! K0 da sakit an ati ramai orang au! Jgn kerana mulut,. Badan binasa beb! K0 dengan lecturer p0n ayat kurang ajar nak mampus..! k0 pk lar, ilmu tu berkat ke tak kalau k0 selalu cam uh..mentang2 lecturer tu jenis tak kesa…agak2 ar der!! Dengan perempuan p0n takkan nak cari pasal…! Bengang weyh nan k0! Si pencari pasal tu da el0k2 diam..k0 lak jadi pasal…????! Jangan smpi kite0rg s0und balek kat k0..nak menengking lak! H0rmat ar sket weyh depan lecturer!! Pk dlu sebelum cakap..! kite0rg kire ok lagi weyh anta assgment! Dari k0!!! Tak anta2!!! Cakap bnyak lakkk! Pehhh!! Wat ati sakit je lar k0 neyh an! K ar..dri ak bnyak2 d0se ak d0k maki hamun k0, baek ak layan dye0rg!!! Bengapppp! Cchh00ww..!

Monday, January 24, 2011

kepenatan..adeyhhh..

salammm..uhu!..ummm..mau citer serba sedikit tentang t0day..yeah! pagi tdi..kelas k0l 8..esp..smpi lar k0l 10..tyme kelas tu lar ade perkare yg tidak diingini berlaku..h0h0..b0ut my tdung! hahaha..mang tak dinafikan,..amat2 lar mengantuk tidak kepalang an pagi tadi..smpi an menguap2..tup3..brooch tercabut..mak ai..c0ver malu ak depan sir anis! haha..tahan je an..pas abes je, cepat2 lar ajak mereka berdua g t0ilet..mang macam2 ragam lak..cara2 nak cabut an br00ch dri tudung! huk3..nan kad matrik..nan kuku ct...yg paling tak bleyh belah, nieza s0h ak panjat sinki, semate2 nak capai cermin wat cabut br0och tu..hahaha..last2..ct s0h ak cabut je..dye ar buat an..berjaye gak akhirnyer..HAHAHA..ad0yai...pastu..g jmpe encik har, tanyer b0ut assgment..n t0l0ng dye sket2..nthen..tmpat yang paling ak tak0t sgt2..AKADEMIK! umm..tyme t0k tanyer b0ut result! haisshh..berdebar2 seyh nak tanyer b0ut result arab! last2..ak menjerit biler dapat result!!! alhamdullillah..lulus! tak yah nak repeat2!! yeeaahh! mang bersyukur giler2 lar ..tak rugi ak blaje bagai nak rak an..thnx t0k yg mmbantu!! aina! haha..jasamu dikenang lar! n...arinie gak ari pertama ak masuk kelas arab 4! bersama2 mereka!! ade yg cakap welc0me back..ade yang cakap " baru lar ceria genap 3 orang.." thnx k0rang!! mang happy sgt2 weyhh!! wakakaka! :))..pas kelas arab, kelas prinsip pengurusan islam pulak..tyme tu ngant0k mang susa nak cakap lar an..terlampau mengant0k..tp.. tahan je..t0 dak2 uma yg terase nana buat muker.., s0rry ek..mang penat sgt2 arinie..maaf sgt2..s0rry lar kalau ade yang cakap " penat p0n takkan nak buat muke  " ..mang penat tak terkata la..tu tak termasuk dengan pening lagi..dari pagi tak rehat2..s0rry sgt2...mo0d p0n kurang stabil..n lepas mandi je, baru lar ringan sket pale neyh.kalau tak, makin kusut..s0rry sape2 yang terase..tak nak p0n sebenarnyer nak buat muke..tapi..orang tak bleyh nak menipu wat2 ceria l0rh...ok2..cite balek pe yang jadi selepas itu..kami p0n turun lar bl0g bistari..cari bahan serba sedikit..n..pakcik baks0 p0n da k0l ..cakap makanan da nak smpi..ak nan aina p0n tunggu lar kat guard utama tu..b0rak2 nan pak cik guard..mulut neyh lak menggatal tanyer.." pak cik, tak takut ker malam2 " sekali, amek k0, sume pakcik cite!! hahaha..naek terus bulu r0ma ak n aina weyh...macam2 pakcik da nmpk kat k0lejj neyh..kat publicf0n lar..n.macam2 lagi lar ( tempat dirahsiakan lar ..kang tak memasal ade yang nak pindah uma )..HAHAHA! k la..nana adnan mengundur diri dlu ea..mau td0 awal!! nyttteee!! muuahhx!

Sunday, January 23, 2011

cerita kami dihujung minggu:)..

eyt..keb0sanan deyh..sementara b0san neyh, datang lar bnyak idea an t0k update bl0g! haha..malam tadi..k0l 11.30..pintu bilik da tutup..lampu da tutup...pintu da kunci..tp..??! kite0rg td0 ker ekh.? HAHA! niat ati mang nak td0 awal..penat giler2nyer penat k0t..ye la...g stadium.n then g library melaka lg cari bahan..membeli belah lagi..mang penat sangat2..tak termasuk g turun audy..dgr ceramah..baru nak lelap an mate..nieza p0n cakap " nana..k0 tak lapar ke" HAHAHA! s0..c0nclusi0nnyer..tak jadi nak td0 weyh..padahal tyme tu da k0l 12..neyh lar hasilnyer biler malam2 da jadi tikus m0nd0k kan..HAHA..selengk0r makanan kat dapur malam2 bute..huk3..



ngarut2 an makanan yg kuar malam2..HAHAH.mang lapar sgt2 k0t malam tdi..td0 dalam k0l 2..bangun..?! pagi kat sni da lain k0wt..k0l 10.30 baru bangun..mang payah sangat2 sesangat nak bukak mate neyh weyh..terase amatlah berat yang melampau..tp..pk2 balik yang baju melambak nak kene basuh..bangun an jugak badan neyh d0k memberus baju yang da lame tunggu tu..pas tu..tyme t0k kemas bilik ..! menyapu..mengem0p..lap kipas .. jemur carpet..dan macam2 lagi lar..r0haika lagi tak bleyh belah an..seb-0k mengelap cermin.HAHA..nak berkilat2 nak g ner..? nieza lak bukan men teliti lagi dengan kipas dye tu..haha..men khusyuk lagi cari habuk..umm,..da lame k0t tak kemas uma..2 minggu p0n da berhabuk giler2,.pastu..keje dap0 lak menanti..bukan senang nak kemas dapur an..da alang2 rajin, bia sampai ke pangkal lengan!! uhu!!..ct lak seb0k nan penyapu n m0p dye kat depan..hari ahad mang ari mengemas rumahkan..haha..bilik air p0n sempat juga diselenggara..tak tahu lak oleyh sape an..masuk2 je da bersih suci...mang penat2 giler yang terlampau ..lepak2 ngadap n0te bo0k..layan feeling jap..HAHA..dye0rg .? da td0..ingat nak td0..tp..cam tak0t tyme bangun mamai lak an..hurmm..eyt..k la..nak melantak burger ayang duble special!! HUHU..epy eating!

h0pe tak kan berulang lagi..beware ea "si pencari pasal!! "



Umm..sume masalah da selesai..tenang sket an ati..dalam satu malam ..selesai gak..mang orang tunggu akk balik dri café malam tu..smpi k0l bape tah, baru akk balek an..terase cam tak0t2 p0n ade..terngiang2 kat otak neyh yg akk akan mengamuk..HAHA..tp..sangkaan orang salah an..dye0rg sume lepak bilik belakang..akk lak kat bilik kite..rase2nyer..neyh je lar peluang yang ade t0k orang selesaikan nan akk..masuk je bilik, orang baru nak tuutp pintu..akk da bangun..hurrmm..ingat akk nak kuar n tak nak jmpe orang..tp..akk  tarik tangan orang..mang tak tahan an tyme tu..tyme tu lar org luahkan sume neyh..orang tak salahkan seratus peratus kat akk..mybe ape yang jadi, dri bf akk gak an..ye..my classmate sendiri..dye lar yang akan kite0rg jumpe sampai sem 6..! pasal dye kite gad0 nan jiran kite an..pasal dye gak akk nan orang gad0..umm..all of diz pasal dye!!! Mybe malam tu orang bercelaru..tak tahu nak wat pe..akk..kalau akk datang kat orang tyme malam orang kejang tu..tak mgkin orang ngam0k nan akk,.tak terniat p0n nak ngamuk nan akk..takkan lar tibe2 orang nak naek  tgn nan akk..orang tak cmtu..orang takkan naik tangan lar nan sape2..kalau orang bengang p0n orang akk cedera kan diri orang..org sayang akk..takkan orang nak wat cmtu..hurmm..sem neyh sem last akk nan kite0rg..bnde tu bnyak kali kan orang sebut tyme malamkiter jumpe tu..orang taknak gaduh nan akk..tinggal bape bulan je lagikan akk kat sini..kak..da 2 tahun kite d0k same2..2 tahun tu bnyak kak kenangan kite..bnyak sangat2..takkan nak hancurkan sume tu..orang taknak gad0 nan akk!!! Tak dapat bayang kan tyme ari last nanti akk kat sni..orang l0m sedia lagi nak smpi tyme tu…belum sedia lagi!!.h0pe, pasnie, takyah lar gad0 lagi ek…n..h0pe gak  si pencari pasal tu tak buat masalah lagi..fed up ar kene cm tu..umm..akk kenal kite0rg dulu dri dye..tp its okek  lar kan..dye bf akk..kami hanyer lar budak rumah..:))..eyt..sipencari pasal tu da bl0ck ak!! Hahaha..bagus ar kalau cmtu..takde lagi k0 nak cari pasal nan ak lagi kan pas neyh..aman sket hidup ak..tak yah susa2 ak nak private an segale2nyer dari k0 an..thnx t0l0ng bl0ck an..HAHA..ingat nak bl0ck k0..tp..tak0t k0 sebar an cite kat satu k0lej lak, cakap ak yang sala, dats y ak bl0ck k0…menyenangkan keje ak betul lar k0!! Haha..gud2..h0pe pasnie jangan lar lagi cari pasal nan kite0rg lagi au..pasal k0 lar sume neyh jadi.beyl0 punyer olang! Haisshh…k la..nak maen game..huk3..sume da td0.bestnyer…ak..? cam nak td0..tp..takut bangun2,ak mo0dy..s0..c0nclusi0nnyr…baek tak yah td0 an.. J.cal0o0o~

Friday, January 21, 2011

s0rryy....saye tahu saye terlampau kurang ajarkan...hurnm..

enta lar..da tak tahu nak pk cmner lagi weyh..tengah bluurr..umm.b0ut malam tdi tu..ak still teringat2..terngiang2 lagi k0t..still saket ati..? maybe..tp...sume orang tak perfect kan..ye..ak akui tu..tp..umm..tak sedia lagi nak pers0al kan b0ut sume neyh..bnde neyh da wat ak pening sangat2..nape perlu putar belitkan cite ek..?? ape ak cakap, lain yg kmu cakap..terase pelik gakkan..hamak tu bkan nana yg cakap dlu..pakwe kamu yg cakap dlu..s0..dats y lar nana cakap " tak nak p0n nan awek k0"..kalau orang tak start dlu, ne mgkin lak orang nak cari gad0 kan..hurrmm! nana ade cakap ker yang nana da tak h0rmat..? tak silap nana, status nana tu, "c0z ak still h0rmat lagi "..nape lain2 ekh..? tengah pelik gak neyh..malam yang same, tp...versi cite kite lain2..terperanjat jugak an mereka yang takde tyme tu tahu dlu..niat ati tak nak besar2 kan cite k0t...da alang kepalang mereka tahu,,.bia orang cite an kat mereka..tp..jawapan kite lain2..hurmm..mereka p0n agak terperanjat..bia lar..nana adnan da tak kesa..da tak nak besa kan cite..diam an dri lagi bag0s k0t..maybe!..ade kekeliruan kat ayat yg kmu k0men at bl0g nana tu.."takde nak jeles kan..? nak tunjukkan yang bff cm saye penting..?" umm..bukan ker ayat kamu sebelum neyh .." akk lagi suke kalau ape yang pkwe akk tak suke , tp, akan still nak buat gak " ..mang senang akk cakap, wat b0d0 je if dye perli2..tp..sampai biler kak..???! smpi t0l2 orang takde maruah ker..? umm..semua orang ade had kesabaran kak..kite0rg kalau ngadu kat akk p0n, akk still backing dye an..s0..diam an je dari akk lebih baekkk..enta la..nana da blurr skunk.sala nana gak kan...tibe2 "mengamuk" malam td..ingat orang nak "ngamuk" ker malam td..?? ummm..bagi ar mase t0k orang fikir lekl0k k..k la..jage bf kmu tu sebaik mgkin..tak m0h hampekan dye..n..nana adnan tak akan kacau lagi kamu berdua..yela..kang, pasal nana adnan, kamu berdua gad0 lagi..s0..tak nak jadi punca k0rang gad0..cm tyme msg yg nana adnan bg tu an..k la...s0rry 4 everythingg ea...

Thursday, January 20, 2011

terima kasih banyak2!!!!

peh!! mang ak tensi0n sgt2 arinie!!!! nie lar kali kedua ak kejang! mang ak  tensi0n sgt2!!! t0 yang berkenaan! thnx sgt2..! firstly..ak ingat smpai mati ape yang k0 da wat!!! mang t0pik neyh takde kene mengena nan p0st neyh..tp..kait mengait k0t! dlu..k0 beriya2 an s0h ak wat in relati0nship nan k0! t0k..?? jeleskan pKWE k0! pastu, k0 gune name ak, cakap ak nak! weyhhh!! terima kasih daun keladi!!!! nthen..pakwe sayang k0 mntak lapt0p..tapi k0 tak nak bg! k0 gune name sape..?? ak gak kan!!?? k0 s0h ak cakap nan pakwe k0 uh yang ak lupe nak bawak..! ak saba je an!.. pastu..depan PKWE K0, k0 beriya2 pegang tangan ak! c0z..?? nak jelez kan pakwe k0 tu!!? thnx weyhh!! k0 cakap nan pkwe k0 tu yang ak balek uma k0..???! eyyy!! k0 siap anta msg, cakap, kalau pakwe k0 anta msg, tanyer ak katne, k0 s0h ak cakap nan pakwe k0 tu an yang ak kat uma k0! ak diam je an..! ahaiii!! b0d0nyer ak!! ak still h0rmat k0 lagi ar weyhhh!! c0z k0 atas ak!! k0 da bnyak kali jual name ak~! nak bagi pakwe k0 jeles!!! pasal pakwe lama k0  lak! eeeyyy!! ak kire baik lagi tak gtau pakwe k0 weyh!!! tp..stiap orang ade had weyhh! k0 msg2 nan pakwe lame k0 gune enset ak! dye selalu msg2 k0t...mule2 mang ak saba..! tp smpi bile...???! dats y ak cam m0ody je kalau pkwe lame k0  msg k0!! siap berk0l2 lagi..tp kat enset orang lain..cmner tu ekh..???! kalau ak tak gtau k0 yang pakwe lame k0 msg, ak sendiri yang burukkan name ak..ak siap cakap lagi nan pakwe lame k0 tu yang tu sume sala ak..k0 tak sala..c0z tak nak burukkan k0!!! haaaiiisshh! tyme kite gad0 dlu, k0 siap bagitahu pakwe k0 lagi an...eyyy..ak rase, tak perlu k0t gtau cite kite kat orang luar! k0 cite kat pakwe k0 an pasal tu, n pakwe k0 cakap, takyah baek nan ak!!!!! eeyyy..jangan ingat ak tak tahu lar!! tp ak diam je an...! tu kire baek lagi au ak nak teg0 k0!! dye0rg sume cakap bukan sala ak...tp,,ak still h0rmat k0 as SENI0R!!! ak jatuh an gak maruah ak teg0 k0..!!  jangan smpi ak b0c0r an rahsia k0 kat pakwe k0 ar weyhhh!! k0 nak wat ape, lantak k0!!!! tyme gad0, bukan maen memburuk2 kan!! biler da baek, mengagungkan!!!! ok, fine, tu adat...pasal enset!!! enset c0uple ea..?? cakap nan ak lain..cakap beli sendiri..tp cakap nan orang lain..?? cakap tu enset pakwe k0!!??? ne satu betul neyhh..???!  ak rase da k0t weyhh...da malas nak pk lagi!! h0pe k0 tahu, yang selame neyh, ak pendam dari k0 ! da bnyak ak pendam! tp..ak diam je an..?? saba je lar..ye la..kau an seni0r,.kne h0rmat..lupe lak...ak tak hamak k0 p0n ar weyhhh!! tak yah nak perb0d0hkan ak!! g ne2, s0h berteman!!! tp bile g cafe s0rang..??? branie nak mampus!!! bile kite lepak2 kat cafe, s0h balek awl..tp biler k0 da date nan pakwe k0..??? bertahun2 p0n sggup!!!  s0rry ar cakap kasar cmnie..tp..nie je lar tempat ak luahkan segale2nyer!!! n0w..! ak lega sgt!! ak tahu, k0 akan tahu gak ape yang ak tulis neyhhh!  tnnx ea sudi bace!! HAHAHAHAHAHAHAH!! thnx SENI0R!!! hahaha..!! h0pe k0 bahagia nan pakwe tersayang!!! HAHAHAA..! ek..jap2..bile ak s0h teman g cafe, malas lar, ape lar..bile pakwe k0..?? on the sp0t!! terr0r k0!! HAHAHA! s0..bnde yang ak nak cakap kat sni..yang ak tak puas ati...first..k0 da b0d0 kan ak..k0 da jadi kan ak bahan t0k wat pkwe k0  jeles ..n k0 da wat pkwe k0 bengang nan ak! s0..pat0t ar pakwe k0 selalu menghanjing ak an! HAHAH..wa tabik spring same lu! eyy..thnx ea wahai seni0r ku yang tersayang!! terima kasih..haha...k0 da buang kawan2..s0..dipersilakan lah buang ak tau..ak da bengang gile nan k0..HAHAHHA..da la..selamat membace ea seni0rku yang ak paling h0rmati!! thnx c0z dlu selalu wat ak tergelak..but n0w..??? hahaha..k0 da berjaye wat ak kejang!! eyy..thnx au..peristiwe tu da berjaye ingat an ak tyme kejang kali pertame dlu..HAHA..thnx ea sayangku yang ak kasihii!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..!

Tuesday, January 18, 2011

lepak nan si sengall..HAHA




eyt2..haha..suasana kat cafe neyh terase ingin memaki hamun je weyhh..sgt2 memekak..dengan panas lagi..uhukx..eyyy..satu assgment suda siap dihantar!! lecturer nak 2 minggu ..tp..? kite0rg wat..? sehari..? HHAHAHHA..sengal jep an..perangai still tak berubah la..keje last2 minit..janji siap..HAHAHA..tdi..jumpe nabila liyana asri kamal..da lame giler tak lepak nan dye..name jep satu k0lej..tp..nak bertembung p0n bkn men payah..lepak bagai nak mati td..haha..tyme tu lar sume perkataan kuar..hahaha..( dats mean yang tak sen0n0h k0t )..HAHAHA..da lame giler tak berperangai sebegitu..yela..sebelum neyh an dikwal rapi..s0..kene lar jage etika ( k0n0n nyer )..huh!..~eyyy nabila liyana..indu k0 lar..HAHA..s0e ar tdi buat sebegitu rupe dikhalayak ramai..HAHAHAHA..neyh lar hasilnyer..dipakse bergambar..HAHAHA..sayang punyer pasal an..tangkap je lar..haha..siap wat pic pr0file au! haaha..terharu tak..? haha..umm..perut da lapa ler weyh....makan nasi p0n sket jep..takde slera k0t..kelas pagi mang bantai tergelak la kan..hahah..penat deyh biler kelas en.har...en.har da best larr!! haha..mengajar mang kite0rg tak akan mengant00kk..sgt sp0rting..! sem lepas dye aja t0k 2 subjek..pentadbiran awam nan prinsip pengurusan...n sem neyh, m0dal insan nan gelagat organisasi..kalau sume sbjk en.har ajar p0n kite0rg sanggup!! tp..nape nan ct n nieza..? sempat lagi terlelap..haha..dengan kedinginan kelas ..asyik off on air c0nd jep..kalau lar tyme td0 sejuk cam tu an best..tak bangun subuh ak gamknyer..AHAHAHA..! nieza..ct .. maaf ea c0z tangkap pic k0rang yang agak2 keletihan..HAHA..nak ilangkan ngantuk lar..haha..haish..mane makanan neyh,da penat terperap kat dalam cafe neyhhh! haru biru!! bingit! semua ade lar!! neyh kalau diberi peluang td0 awl..da lame ak membute! HAHAH..k la..nak on9 fb jap..tata..titi..tutu..

Monday, January 17, 2011

bengang k0t..hurmm

17/01/2011..11.24a.m..
lepak2 nan siti s..HAHA..sewel lar dye!!haha..
bl0k bistari ..

umm..cmner nak starting ek..? arinie baru lar ak dapat p0st segale cite baru yang ak simpan sume neyh!! semalam..ak tergerak ati nak tgk wall sahpine..tp..ape yang ak dapat..??! dye da delete ak as fwenn!! saba je lar kan..mang terase  bengkek ati..sangat2 yang teramat!!.nthen..pe yang ak buat.? bl0ck dye ter0s !! da mals nak pk b0ut dye!! lagi ak pk lagi sakit ati ..da lar weyh..da tak nak seb0t2 lagi ..dye da ade life dye..bengang + saket ati sume ade! penat je an ak ingat sume kenangan b0ut dye!! but dye..???! k ar..sakit ati cakap pasal neyh panjang2!! ch0w!!!

14/01/2011..Friday!  5.44p.m..
At my h0me! ( ayer ker0h! )..
Mo0d..? agak seedy ler weyh..!~
 Umm.nana adnan terase nak nangis je weyh skunk neyh..y huh..? sayu..? mybe k0t..still thinking b0ut b0th of him..??! yeaah! B0ut si A or si Z..? umm..seri0usly..ak tak pat nak lupe an si A tu..ak nak si A tu lar.!..umm..si Z tu cmner pulak..?  tengah tensi0n lak biler pk..si A uh layan ak cam kawan..friendly..ak ske cm uh..tp si Z uh f0kus kepade title “c0uple” la..tak nak cm uh..antara si A or si Z..ak lagi sayang si A..haish..yep..mybe ak selalu jmpe si A tu k0t..ne taknyer, nak dikatekan ari2..kalau msg p0n tak de lar f0rmal sgt..tp si Z..? ak kenal si Z dlu dri si A!! cmner tu..? tp si Z uh jauh sgt..n..si A uh bawah ak..umm..pk..pk..n terus pk..wwweeeyyhhh..tp ak selalu ingat yang A tu weyhh!! Ummm..nana…cmne neyh..?! kalau dua2 msg pade wktu yang sama, ak lebih pentingkan si A..si Z uh ak tak pentingkan sgt..umm..kalau si A msg, bnyak je weyh idea ak nak msg ape..kalau si Z..? ari2 k0t bnde yang sama..gad0 baek gad0 baek..! umm..gp0n..si A tu da tahu yang ak sayang dye..cmner neyh..? nana..k0 nak tak nak kene pk jugak..tak0t sala s0rang akan sakit ati nan k0 lak nana..si A..nak dikatekan ari2 jumpe weyh! Ari2 terserempak! Ari2!! Gp0n..si A tu jugak lar orang first yang da bukak pintu hati ak..umm..kalau ak pilih yang A, yang Z..? if pilihan ak sala, da tak bleyh patah balek da ..kalau kat k0lej skunk neyh, ak bleyh tanyer pendapat dye0rg an..tp..neyh kat uma..aiyo0..nana adnan dalam kebuntuan!.rtt-bt4-2! T0l0ng nana!! Nak pilih orang yang kite sayang, or nak pilih orang yang sayang kiter ekh..?? k, fine, mang ak pena terase ati, sakit ati nan si A..tp..sakit mane p0n ati ak kat dye, ak still sayang dye!..tp si Z..? rumit an nak pk sume neyh..kalau dulu, nana adnan neyh tak yah pk pasal neyh sume..skunk mang t0l2 mengkusut kan! Si A mesg ak, cakap yang dye0rg nak g lepak2 kat ayer ker0h, taman buaye, enta cmner lak an ak bleyh ajak singgah uma ak..ummm..sayang kat dua2! Tapi, sala s0rang kene lepas an gak! Nak yang ade kat depan mate, or yang jauh dari kite..? nak yang baru kenal or yang lame kenal..? nak yang atas kite or bawah kite..??! pk lar nana..k0 je yang bleyh wat keputusan..c0z..k0 je yang lebeyh kenal dye0rg..tp..ak sndiri tak tahu cmner ak nak wat keputusan weyh..d0a jep bnyak2kan..umm.k la..smbung nanti okek..tata..titi..tutu!


13/01/2011..Thursday..
8.49p.m..
At my h0me ! ( ayer ker0h )..
Mo0d..? keb0sanan lar ..pe lagi..uhux..~
Umm..nana adnan dalam kekenyangan lar..HAHA..lepas melantak..ayam berempah lak tu..w0w.bak kate ct.. ‘ ayam besar2..W0W..!”..haha..bnyak la jugak ak tambah nasi tadi..smpi uma baru ade selera nak makan..kalau kat k0lej selalu takde selera..ne taknyer, asyik tergelak..tergelak dan terus tergelak je kejenyer. HAHAHAHA..ingat nak kuar, tapi nak kuar nan sape jep..? umm..r0haika p0n tak c0nfirm lagi jadi ke tak sbtu neyh..tengah b0san giler2 da neyh..aiiyo0o..!pale ak da mula pening neyh..tadi actually kene ujan, tp ak malas nak mandi..s0k je lar..da malam..gp0n..ak da janji nan dye0rg yang tak kan mandi malam..insyaallah..eyt..seri0usly..nana adnan rindu sgt2 nak swimming weyh..da lame k0t da tak swimming!!! Umm..biler lar dapat swimming lagikan!.haisshh..k la..nak tgk tv jap…cal0o!!~







13/01/2011..thursday..8.38a.m..
At h0me! ( ayer keroh )..
Mo0d..? miss u lar gedik!..
Gedik?…umm..name tu lar yang selalu ak dgr tyme zaman sk0la dlu2 weyh..alweyz! umm..first tyme ak kenal dye..tyme dye nan 1212..tyme tu..tyme tu mang ak rapat nan 1212..tp takde lar terlalu rapat an..just member2 cmtu jep..mang ak tahu yang warda tu adik dye..ak kenal p0n c0z 1212 lar..ingat lagi, first tyme msg nan dye..tyme tu 1212 belum abes sk0la lg..tyme tu 1212 kat uma k0t..dye an alwez balek uma..tyme tu lak ak kat c1..dye kat e1..msg tanyer adik beradik ade bape orang..n pe lagi tah, ak da lupe..tyme tu lar ak mula rapat nan dye weyh..n tyme tu gak ak nan 1212..giler kan..? HAHA..ak bengang k0t nan 1212 tyme tu..nak gtau ak s0mething,,tp tak jadi..bengkek gak ak kalau orang da bukak cite, tp tak nak gtau ape dye an..last2..ak tahu gak ape dye nak cakap nan ak..thnx yep 1212..thnx a l0t! ak tahu p0n dari mulut gedik sndiri..dye cakap 1212 nak amek dye jadi adk syg balek..umm.tuhan je lar yang tahu an ati ak neyh..n..pasal tu jugak lar ak try jauhkan diri dri 1212.! Still bengang..? mybe k0t..dalam bnyak2 orang, ak paling rapat nan gedik..syg giler k0t nan dye..n0 ic kite0rg p0n same!! Tu yang pelik tu..n dats y lar kite0rg pilih 202J..ik0t ic kite0rg..haha..5202 n 6202..tak jauh bezekan?..still syg lagi nan 202..ye ar..tyme nak tulis n0 ic, mesti tulis 202 skali..s0..akan ingat smpi mati wei! G ne2, mesti nan dye..smpi an cikgu azam p0n tahu b0ut kite0rg..dye tak kesa k0t..tp..biler gad0..?? teruk sgt2..smpi an dye semput c0z nangis gile2 an..yang ak..? tyme2 zaman dlu, peninju p0n tak bleyh lawan ak..haha..sume dinding k0t ak nak tumbuk..tyme sk0la dlu ak neyh ganas sket..skunk..? lemah lembut..HAHAHA..tp..bnde yang smpi sekarang still tggal an kesan..tyme ak nan dye kat bilik seni dlu..tyme tu gd0 pasal ape ak p0n tak tahu weyh..kat bili seni, pepaham je lark an..ade tempat nak wat batik tu..yang besi emas tu..canting ek..? ak p0n tak ingat pe name dye..n ape ak buat..? bia lar ak nan gedik je yang tahu weyh..k0rang kalau tahu p0n mesti tak sggup k0t nak dengar..haha.. n0w ade lg k0t kesan dye..giler deyh nana..! ak p0n tak tahu nape ak sggup nak wat cm tu an..HAHA..dats y ak syg dye lebeyh..! until n0w..? mybe! Muke ak sama nan muke dye..? ingat lagi.dlu ak temankan dye g jumpe cikgu han..cikgu han pandang ak, pastu pandang dye,,n then pandang ak balek..HAHA..dye cakap kite0rg kembar..? HAHAHAHA ..agak tergelak lak tyme tu bile dgr an..ak cakap  yang ak f0rm 5, dye f0rm 3..tp cikgu han still tak caye..HAHA..same ker..? maybe sebab dlu selalu jalan sama2 k0t..orang p0n ingat kembar..umm..bnde yang paling wat ak sedey sgt2, tyme dye amek keputusan kua ostel..tyme tu ak da tak tahu nak wat ape weyh..enta lar..da tak bleyh nak berfikir lagi da..sdey sgt2! Tyme tu dye cakap nan ak nak f0kus nan study dye.dye an pmr..s0..ak da tak bleyh nak cakap ape la kan..ingat dye cakap main2, tp..betul..umm..last day dye kat ostel, ak anta dye smpi kete ayah dye..try t0k tahan nangis..lepas je dye balek, mang gile2 ak nangis lar an..ak tak tahu la yang dye sdey ke tak weyh..mybe tak k0t..malam tu lak ak cam orang giler sgt2..orang yang da tak waras k0t..HAHA..tibe2 rase sunyi pulak kan..ak d0k je dalam d0rm tyme tu..takde lagi B2..tyme tu lar yang buat ak terase sgt2 nan dye..umm…nana adman neyh susa sgt2 nak lupekan kenangan..kenape ekh..??! gedik..syg kat gedik lagi lar!! Last jumpe p0n tyme ak sem 1..tahun 2009..tu lar last ak jmpe dye..tyme tu kak pka rahman n debab yang teman an.thnx yep b0th of u c0z sudi anta anJ… yet..k la..da ngant0k lak..nak td0 jap..HAHA.nyte bl0gger!

13/01/2011..Thursday..8.00a.m
At h0me! ( ayer ker0h )..
Mo0d..? bengang k0wt..
Weyh..nape lar ade gak orang yang rajin nau nak perli2 orang ekh..??! tak penat ker weyh..? da da ler tu asyik perli weyh..agak2 ar nak perli tak bertempat..takdenyer ak nak amek gf k0 ar weyh..! ak waras lagi ar! Takkan ar tu p0n nak kne jeles..??! takkan tu p0n aku nak kne perli nan k0..??! k ar..fine! kalau k0 tak ske ak rapat nan gf k0 tu, cakap je ar! Ak bleyh ar weyh tak rapat nan dye kalau k0 nak!!! Hidup asyik perli2 orang je wat sakit ati orang je lar weyh!! Bg k0 “ just kidding “  ryte..? tp ati orang k0 tahu ker cmner..??!! da da ler wat orang sakit ati ..bengkek lak rase ati kan..! ay0yai..da ler..takde mo0d nak tulis panjang2 pasal bnde neyh..menyirap lak! Ch0w!!!~




12/01/2011..7.57pm..
At h0me!! ( ayer ker0h )..
Mo0d..? kepenatan!

Hait..HAHA..kepenatan..! huk3..yeah..arinie nana adnan berjaye menjejakkan kaki di ayer ker0h! setelah sekian lame mendiamkan diri dik0lej..ingat juga nana adnan pada daratan kan..HAHA..arinie ade satu kelas je..kelas esp..yang lain batal bc0z lecturer takde..ade meeting k0t..ak dgr citer lar..uhuk..s0,,amek peluang neyh t0k balek awal..kelas abes k0l 9..tp r0haika masih lagi membute..cmner tue..? tggu dye bersiap da k0l 11.s0..kite0rg p lar tunggu bas kat depan k0lej tu dari k0l 11 sampi k0l 11.40a.m..ceh3..siap rek0d mase lagi nana adnan neyh kan..HAHA..dengan kepanasan tahap maksimum..tetapi, nana adnan n r0haika r0slan hanyer mampu bersabar je lar kan.. smpi mt dalam pukul 12.20p.m..biler da smpi, nmpk pulak ade orang wat pengembaraan..cite ape kite0rg p0n tak tahu kan..kami p0n agak terpinga2 dan sangat2 lar jakun sekali..HAHAHA..agak teruja p0n ade gak.sengal2..tengah duduk2 neyh, tetibe ade s0rang makcik neyh, cakap yang bas nak g Melaka baru je pegi..amat2 lar bengkek rase ati kan..huk3..tp..saba je la..nak balek punyer pasal..makcik tu p0n cakap , yang dye0rg ade berlak0n..kite0rg tanyer la, cite ape, makcik tu tak ingat..dye cakap j0yah p0n ade..uh..? j0yah..? siapakah itu..? HAHAHA..tergelak kami berdua..t0leh penyer t0leh punyer t0leh, akhirnyer, ak nmpk lar yang n0rliah ghani tengah makan kat kedai makan..HAHAHA..terkejut ak..ak nan r0haika p0n agak jakun k0t..huk3..pastu..da lame2 tu, agak bengang pula menunggu bas, kite0rg g lar merayau2 jap..datang balik kat bustand, bas da tnggu kami..peh..naseb ade makcik yang teg0 kt0erg mule2 td,.dye s0h driver bas tunggu jap..naseb sgt2..masuk je bas, ade ler sekumpulan macam siak! Huh! Kan da kua bahase kuang aja dlm bl0g neyh~! Men memekak lagi k0rang! Bengang siak..kite0rg naek bengang ar pe lagi..dlm bas, start pening..nak termuntah jep rase..r0haika r0slan da ade kat dunia dye da..dgr lagu..n td0 jap..ak neyh yang menahan kel0yaan tekak..perut da masuk angin k0t, tak makan pape2..tp..kene gak tahan an diri neyh..da lame giler tak g Melaka naek bas an..masih terkejut k0wt..huk3..kite0rg berhenti kat jj..makcik yang ikut kami tu p0n turun kat jj baru tu jugak..kesian jugak dye..ye la..s0rang2..gp0n makcik tu baek sgt2 k0t..pale ak da terhuyung hayang..ajak r0haika lepak dlam..biler dapat je air c0nd..aut0matik pale ilang pening.HAHA..kite0rg jalan je lar puas2 dalam jj tu..nan giler2 kiter0ng lagi..haha..ak nmpk kedai bear neyh..besar sgt2..c0mel..enta biler lar ak nak dapat bear tu kan..umm..takpe lar nana..nanti k0 yang beli an anak k0 bear besar tu..bleyh share2 main nan anak k0 nanti kan nana..HAHAHA..n..dalam kedai bear tu jugak, ade lar satu peristiwa yang sampai mati ak n r0haika akan ingat..! HAHAHAHA..aduyai..r0haika..diam2 au..jangan gitau orang lain..haha..mang tergelak besar la kite0rg..even kat tepi jalan, r0haika da mencangkung gelak2.HAHA..firstyme weyh kite0rg gelak tak ingat dunia..tempat awm lak tu..tp..ape yang jadi..???! hanyer kite0rg je yang tahu..HAHA..tak sen0n0h punyer nana..nie kalau budak rumah tahu neyh, tergelak besar lar mereka kan..HAHAHHA..tu yang malas nak kua uh..pantang jumpe, mesti nak gelak..haha..k.k..en0ugh nana..cukup2 gelak tu..kua segale ilmu nanti J..pas g jj baru, g lepak kat tesc0 lak..tyme tu ujan..nseb belum lebat lagi..pusing2 je dalam tu..n..biler ak lepak kat tesc0, teringat lak tyme MGHS dlu..haishh..enta lar..tesc0 tu bnyak kenangan k0wt..umm..pas lepak2 kat tesc0, tempat terakhir kami, MC..r0haika..actually an..nana adnan nak terjatuh..sangat2 lar licin itu selipar,,tp..nana adnan masih dapat c0ver lagi..haha..c0z..kalau gtau kmu p0n, sudah semestinyer akan gelak lagi an..? haha..saye suda kepenatan untuk gelak2 lagi..dats y lar saye mendiamkan diri..huk3..lepak2 kat MC agak lame lar jugak..makan2 jap..neyh lak ak nak cite tyme nak order makan…ak order mee t0myam..rohaika lak mee ho0n t0myam..air.? muler2 ak mintak carr0t susu..dye cakap takde..pastu ak order h0rlick ais..dye cakap takde..nthen, ak mintak fresh orange..dye cakap takde lagi, ak bengang, ak kua an air masak ak yang dapat tyme r0haika beli c0ntact lens td,ak cakap nan budak tu, “ek,,abes tu ape yang ade..? takpe , minum air masak je lar” agak bengang k0t..huk3..tp, ak hanyer mampu tersenyum je lark at budak tu kan..cian lak..dye kerje.its ok lar if ak tak dapat ape yang ak nak..redha je..belum ade rezeki k0t..HAHA..jalan2 lagi, agak penat, baru lar kite0rang duduk dari kul 5 smpi k0l 6.30..r0haika tunggu papa dye..ak lak tunggu mama ak..pas papa dye k0l, baru mama ak k0l..tak smpai bape minit k0t..kami p0n bersurai ..( ceh3..ayat k0 nak skema lak kan nana ) .HAHAH..smpi sekarang terase sgt2 lar penat..! ne tak nyer, dari k0l 11 smpi k0l 6.30 k0t lepak2 nan r0haika r0slan yang kepala sewel2! Sumpah..indu tyme r0haika r0slan macam tu..ade tyme tuk lepak2..gelak2..n sebagainyer..thnx yep r0haika r0slan! I’m appreciate it!! Umm..neyh lak pas 3g nan areesa n aneesa..hahaha..ser0n0knyer ari2 dapat 3G nan dye0rg.HAHA ..indu giler kat dye0rg weyh..sgt2..! yet..ape khabar k0lej universiti islam Melaka ea..? indu lar..kalau ade kat k0lej malam neyh, mesti tyme neyh tengah lepak2 nan dye0rg..makan sama2..smbil tu gelak puas2!! Uuuwwaaaa..! see u all next week okek!! Muahx3..k la..mama panggil makan..nana adnan meminta diri dlu ea..tau..tau.tau..nak berehat sebentar bersama kitkat..HAHA..tata..titi..tutu..! ~muahxx33..

p/s ; r0haika r0slan..da lame an kiter tak gelak2 cam tadi..h0pe kiter b0leh gelak puas2 lagi au pasnie.huk3L


11/01/2011..07.07pm..
My own bed…
Mo0d..? baru pas on9 at café..!
Eyt3..huk3..mate ngant0k deyh..adush..sgt2..td td0 tengahari p0n skejap jep..nie p0n pale da sakit giler..td0 sala baring..amek k0..HAHA..r0haika r0slan ar gem0k nau..HAHAHAHA! umm..tdi..on9..da 2 ari tak on9.terase cam setahun tak on9!! HAHAHAAHAHA! Umm..tak bukak pape p0n..just update status..n..cari ape yang pat0t..HAHA..umm..semalam ak cite b0ut nur syafiqah muhamd sahpine an..tdi..ak tgk wall dye..ade lar budak tu ..p0st s0mething at wall dye..ak p0n gatal tangan tgk ape yang dye p0st an..skali..gambar sapen webcam nan dye..siap lagi berkakak sayang..b0h0ng ar kalau ak cakap ak tak sayang dye lagi weyh..enta lar..mybe td ak takde perasaan k0t..tak de lar gelabah sgt an..just…try t0k wat b0d0..kalau ak tak on9 langsung kan bag0s an..takde nak tgk bnda yang menyakitkan ati ak..da la.tak nak cite b0ut her lagi!..cite b0ut him lak ok..? HAHA..td..si king k0l .. tibe2 tanyer ade kilat ke tak..HAHA..ak jawab ar, takde..n dye ajak ak g silat..HAHA..tak k0se ak nak g silat lagi da..dengan baju kurung lagi..haha..agak terkejut ar gak, tak pena2 ajak g silat an..ad0i..king..king!..b0ut zul..? huhu..i will miss u lar! U tetap in my heart..ceh..but..s0rry ar..da bnyak kali k0l, tp orang tak angkat..enset skunk da diabaikan lar..lepak2 nan dak uma smpai tak ingat dunia..huk3..s0rry yep..btw..i l0ve u lar!! Tak m0h gatal2 okek..! eyytt..es0k nana adnan balek!! H0o0oreeyy! Da sebulan tak balek weyh..agak rindu lar jugak..rindu bau kilang MAMEE kat depan tu..haha..! s0k balek naek ape..? naek bas nan anak dat0k tu..r0haika r0slan .! cmner lar es0k an..jgn dye wat ak tergelak2 sampai sakit perut suda ler an..ahahaha..mama amek kat mc..dekat sket..huk3..sedey pulak nak tggal an rumah neyh..sayu je rase ati..ye la..da sebulan tak tggl kan k0lej ..tibe2..s0k da tggl an k0lej..sdey! babai k0lej! ( cam nak pegi selame2nyer lak kan.. ) HAHA..dengar lar neyh..kite0rg lepak2 kat café tdi..beli lar aiskrim..makan punyer makan punyer makan..nana adnan still lapar lagi..pe lagi..beli lar ais krim lagi..tp..lapar lagi lar..huk3..:(..ingat nak ajak nieza bli burger..tp..dye kate kenyang..s0 tak de teman..s0 sadL..tp..nieza biler balik uma je, terus cakap lapar!! Pehh! Hahahhaa..bukan men lagi berlak0n kat café tdi..HAHA..k la..nak wat Maggie jap..lapar..huk3..nak tggu tyme makan malam , lame lagi..tata .. titi..tutu..
p/s : facebo0k akan ditutup pada 15 mac 2011..s0..? bersiap sedia lar ape yang patut okek..! HAHAHA..



10/01/2011..11.46p.m.
My own bed..
Mo0d.? ket0uchingan..dengan r0haika r0slan! L
T0 r0haika r0slan..orang tak t0uching p0n lar td..saje2 je..main mgajuk2..da lame tak ngajuk2 an..huk3..nak tergelak p0n ade gak tyme akk panggil orang, tp..orang wat2 dengar lagu..s0rry ea..HAHA..kang malam orang kac0 akk balek ea..HAHA..nana adnan bukan jenis t0uching lame2 l0rh..ne leyh kal0 tak gelak dalam mase 24 h0ur! HAHA..saje2 je td..muke nak wat2 masam..tp..ati neyh tuhan je yang tahu..HAHAHA..padan muke..! kene tipu..tahu tak0t! haha..ye la..lain kali nana adnan tak lepak2 lagi ea kat bed r0haika r0slan..ne mampu nak lepak2 kat bed r0haika r0slan..nana adnan sedar sape nana adnan neyh..penumpang je..bed nana adnan an tak seempuk bed r0haika r0slan..CEH3..!! hahaha..takde lar r0haika..nana adnan tidak sebegitu..relax suda..orang tak cam akk..t0uching lame2..eyt2..r0haika nak naek bas..? b0leyh ker..? cam tak caye je..ye la..ank dat0k lark ate kan..hehehehehe!! tp nana adnan tak janji lagi dapat balek naek bas ke tak...cam malas je nak naek bas..nak2, nak kene berjalan nan r0haika r0slan..lagi malas..! HAHAHA! Kal0 jumaat neyh orang takde kelas, baru bleyh balek ea..tp..kalau ade kelas jumaat neyh, r0haika je lar yang balek s0rang2..HAHAHA..cube berdikari sket..berdiri ditapak kaki sendiri..! haha..! umm..lampu bilik da padam..awalnyer dye0rg matikan..mate neyh cam tak izinkan lagi je t0k td0.! B0san la pulak t0uching lame2..nak je mengacau orang malam2 bute neyh..tp..eg0 nana..eg0..hahahaha..tunggu r0haika panggil k0 lagi sekali baru k0 gelak puas2!!! HAHAHA ..jap2..ayat r0haika sdey sgt lar td.. “nana..nana..nana..ala..t0uching ker..” hhaahahahahahahahahhaaha! Sukenyer…! Aiyo0o..k la..nak jatuhkan eg0 neyh..tyme t0k mengac0 td0 r0haika r0slan!! Nyte! J







7.38p.m..10/01/2011
At my own bed..
With ? al0ne ..~
Mo0d..? ak p0n tak tahu aku  ade mo0d ke tak weyh..enta lar..haisshh..~td..g café..ujan agak lebat deyh..adeyhh..skunk..pale ak da me0ng2..gara2 ujan ..nak mandi malas lak..tak lame lagi demam  ar uh..siap sedia lar untuk demam ea nana..! ahakx! J..tdi..tyme kelas ustaz nazli, ak still pk lg weyh pasal arab..bile lar ak nak lupekan sume tu..tak senang duduk ar cmnie..! badan mang ade kat kelas, tp..fikiran neyh asyik pk pasal arab je weyh….tak0ttttttt!!!  h0pe ati ustazah lembut lar hendaknyer..aminn..pe ekh nak cite..tdi bukan men melambak lagi idea .smpi je uma..l0st idea!! ~ umm..nana adnan nak gtau, yang nana adnan tibe2 teringat kat NUR SYAFIQAH MUHAMD SAHPINE!! Y uh..? teringat 2008..miss her lar weyh..last jumpe dye p0n tyme last hang0ut nan dye..tyme uh gak lar ak beli jam  yang until n0w ak still pakai lagi..! ..gune duet yang ak kumpul sendiri..tu lar last kua nan dye..da lame tak lepak2 nan dye..tgk m0vie same2..makan same2…n..yang paling ak miss..da lame tak tak0t2 kan dye..!! apen..rindu lar..! mang kite da l0st c0ntact da kan..sapen nan dunia  sapen , n saye nan dunia saye ..umm..kite da tak cam dlu da..always lepak sama..hey! biler nak datang uma saya lagi uh..???! nak kate lupe jalan, agak mustahil..da bnyak kali an saya bawak..! miss at ur m0m lar..da lame tak jumpe ur m0m..miss ayer m0lekk!! Sume tu kenangan an..kenangan yang agak mustahil bleyh berpatah balik..umm..ingat lagi tak, tyme kat ostel..g dining sampai 2 pagi..giler an..?! HAHA..kacau2 mak cik dining..pe lar khabar mak cik dining tu kan..lepak2 study hall..! n..sumthing yang saye ingat smpi biler2..tyme saye SPM..! thnx c0z sudi teman kan..bape minggu ntah kamu temankan saye..thnx a l0t! tyme uh gak lar kiter asyik order mc’d lar, pizza lar..bnyak kenangan an..haaiiisshh..sdey2…sekejap jep mase berlalu.. n..tyme kali terakhir saye kat ostel tu, mang tu lar paling bnyak air mate saye kua an..da cube tahan, tp tak bleyhh! Tyme tu, bnda yang sempat kamu bagi, letter yang kamu tulis dari awl kamu teman an saye SPM smpai lar ari terakhir saye kat ostel tu..ingat lagi, kamu gune kertas graf..tyme cuti sem tu, saye sempat bace..agak sdey..nan b0t0l yang dalam tu kamu de tulis lirik “ cinta dalam hati “:-
..mungkin ini ..memang jalan takdirku..mengangumi tanpa dicintai..tak mengapa bagiku..asal kau pun bahagia..dalam hidupmu..dalam hidupmu..telah lama ku pendam perasaan itu, menuggu hati mu.. menyambut diriku..tak mengapa bagiku..cintaimu adalah bahagia untuku..bahagia untukku..ku ingin kau tahu..diriku disini,.menanti dirimu..meski ku tunggu hingga hujung waktuku..dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya..dan izinkan ak..memeluk dirimu ..kali ini saja..untukku ucapkan selamat tinggal untuk selamnya..dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja!!

Sdey an lagu neyh..umm..skunk neyh jarang dengar lagu neyh kat radi0..!..kalau dlu..alwez je dengar lagu neyh an..sdeyyyy!! umm..i want u to0 kn0w..miss u s0 muchhh!! Nak sgt hang0ut nan kamu lagi..lepak2..n..pape je la..tp..tu sume macam mustahil jep an..neyh ape yang ak rase skunkkkk..!! uwwwaaa..mau nangis bleyh ka..?? huk3..~ K L0RH…mau mandi..mandi malam lg..? huk3…cal0o!~


10/01/2011..m0nday..!~
At bed r0haika r0slan..
Mo0d lepas amek reseat  paper..! agak nak menjerit k0t!
Enta ar weyh.. ak tak tahu mo0d cmner..pagi tdi..bersengkang  mate pagi2 bute t0k refresh balek ape yang  ak da blaja..nak study kat lua , tak0t lak..nak tak nak, kena ar study dalam gelap..HAHA..tibe2 je nieza jenguk bawah..terperanjat ak..HAHA..umm..enta lar..arab neyh ak risau sgt2 weyh..teramat2 risau..nape ekh..?! haish2..mintak2 lepas an..ak tak nak repeat weyh..TAK NAK! Umm,mencacatkan slip bet0l ar.,.el0k2 sume A..last2, arab F..! peh..! mang tensi0n ar an.tp..bnda da jadi nak wat cmner..kne ar redha jep..gp0n..ade hikmah sume neyh..selame 2 ari neyh, menghadap buku arab je weyh..da naek bengkak lak an..baru lar skunk ak paham sket2 weyh..push penyer push punyer push..umm..pg tadi an..tyme dye0rg nak g kelas, enta cmner lar ak bleyh nak mengalir air mate neyh weyh..terase sebak..? maybe..ak tak0t sgt2 weyh tyme nak g amek paper arab tue..trauma nan paper tu..tyme nak g dewan lak, lagi ar..da naek crame tangan ak neyh..haishh..nak jawab paper p0n cam nak berhadapan nan penjenayah lak an! Ay0iyai..sumpah, ak sejuk sgt2..biler da masuk dewan..ak tak tahu, nape tibe2 ak bleyh blurr!!!!! Padahal bnde tu sume ak da bace da k0t..tp nape bleyh blurrr!!!! Padahal s0klan yang sama!  Umm..neyh, tengah redha jep lar..kalau ade rezeki, ade lar..kalau tak de rezeki..duet bayar reseat tu sia2 je la k0t..umm..ramai tanyer s0klan dye ok ke tak..ak .? umm..sakit pale biler pk2 balek..s0..jalan yang paling mudah… “lupekan! “ senyum..senyum..n terus senyum! Tp ati.? Still tak tenteram k0t..hurmm! tdi.lepak kat library, teng0k dye0rg study arab..lagi serabut pale ak..tu tak termasuk lagi bnde yang menyakitkan ati ak..pehh! bertambah2 kusut ak! Haish.saba ea nana..tak yah ingat lagi lg baek..neyh yang kne makan semut banyak2 neyh..! HAHA..la..nana adnan tak kesa lagi pun lar..da tak heran da nmpk adik nan kakak tu..pk hidup sndiri lg baik kan..lalalaJ..tp..ati tak bleyh menipu nana..ceh3…HAHAHA! lepak nan dye0rg kat library td t0l2 wat ak sakit perut..! lepas s0rang2..cam library tu kite yg punyer an..memekak sungguh..padahal, ak baru pas menangis, tetibe lak bleyh tergelak besar..nana adnan sungguh cepat berubah kanJ..thnx k0rang c0z ade tyme ak nga sdey..tak dapat kawal em0si ar tyme tu..enta la.terkilan nan paper arab tdi..lagi setengah jam nak abes ak da kua.da tak larat pandang paper tu lame2..ne tak nyer, ak s0rang je yang amek reseat paper arab an..hurm! da la..malas nak pk pasal paper arab tu lagi..da pening pale nak pk lagi..ingat bnde lain suda..yes! diz week balek~! Da sebulan weyh tak balek..HAHA..NANA ADNAN bjaye t0k tahan diri selama sebulan tak balek! HAHA..ingat nak cipta rek0d smpi ujung sem..tp..rindu ar kat uma..gp0n..mama p0n da lame s0h balek..tp, anak dye neyh je yang lupe daratan..HAHA..semalam an, mama datang..ak ajak mama g pantai jap..ye ar..da lame k0t tak lepak same2..tp .semalam skejap je weyh mase berlalu..pas jmpe nan mama, terase tenang sket nak jawab paper arab…n ryte n0w..lepak2 nan r0haika r0slan yang macam ORANG GILA je ak teng0k! da tengahari bute bleyh lak selubung satu badan! Gile .haha..nieza n ct da g kelas arab.b0sann.! hey wifi..! biler k0 nak dapat uh!!! Da lame ler tak update bl0g..neyh p0n draf dlu..aiyo0..bikin kusut saja! Pasneyh ade kelas lagi..k0l 4 until 6! S0..aktiviti nana..? ikut jejak langkah r0haika r0slan..TID0!! haha..nyte ea sume..! padahal tengahri bute..ch0ww!! ~
P/s..r0haika r0slan…pe nak jadi tak g kelas neyh uh.? HAHA




7/01/2011..jumaat..
12.24a.m..
Ats bed..umm..ketiadaan mo0d..! L..

Umm..nana ketiadaan mo0d..enta lar..!  tdi..g masjid tanah nan ct n nieza..cari barang jap..tyme g ..mang tersenyum je k0t..c0z..mimpi “dye”.! Ak punyer lar bersemangat nak bercerita nan dye0rng,,dye0rng cakap, mimpi tu mybe bet0l..tp..baru ak tahu, mimpi tu terbalek..umm..sdey ar weyh..tyme nak balik k0lej, tyme bas da smpi k0lej..ak Nampak, bukan men ramai lagi yang ade kat bust0p..n..ak dapat detect s0rang tu..”DYE”!! tp..ak diam jep..ak tak bgtau nieza nan ct p0n..niat ati nak kacau dye..tyme ct turun, ct tg0, tanyer nak g ne.dye jawab..g kL..dye pandang ct..tyme nieza lalu, nieza tg0..dye pandang nieza..tp…tyme aku lalu..???!! niat ati nak kacau dye..nak sakat dye..tp..dye paling an muke dye dari aku..!!  terase ar gak..sumpah..ak sayang dye lagi weyh!! Susa nak lupekan dye!!!! Tp..um..kalau dye sakit  ati nan ak skalip0n, jgn lar smpi cm tu skali..umm..tyme dye palingkan muke dye tu, ak nmpk jam yang ak bg dye tu..enta lar..suke sgt bile nmpk dye pakai jam tu..suke sgt2..dats means dye apprieciate ape yg ak bg dye..thnx kak..thnx c0z appreciate….tp..akk sakit ati ker  nan orang smpi nak palingkan muker tu..? mang ak diam je ar biler turun  bas tu..tp..biler bas da jalan, ak nak nangis je rase weyh!! Sumpah ak nak nangis..! ak jerit nan nieza yang ak seedy sgt2!!!! Lantak ar kalau ade orang nmpk ker tak an..! terkilan ar gak..cam nie an rupenyer perasaan dye biler ak wat b0d0 je an..umm..ye..dunia neyh memang sedang berputar!!  Ak kene balik..adil sgguh an dunia neyh!  Tp..ak still syg dye lagi weyh..! KENAPA..???! last lepak2 p0n tyme baru naek k0lej ari tu..ske sgt2 weyh tyme tu..da lame k0t tak lepak2 cm tu nan dye..tibe2 teringat lak tyme zaman sk0la dlu..zaman sk0la lar zaman terakhir ak lepak2 nan dye..lepak2 at kelas malam2 bute..lepak2 kat bilik sakit..dye jage ak tyme ak demam dlu..dye tunjuk an anjing tyme malam2 bute smpi ak demam dlu…dye lar orang pertama yang wat  ak kejang! Ak rindu tyme ak bisik s0mthing kat telinge dye dlu..kalau lar diberi peluang ak bisik kan perkataan tu kat telinga dye lagi ..kan bag0s..tp..ak tahu.da takde peluang tuk bisik lagi perkataan tu kat telinga dye..! dye da ade adek lain..s0..teng0k je lar mereka..n tanam sume kenangan tu an..cakap memang senang..tp..nak buat tu yang susa..! ingat lagi, tyme sem lepas..wktu kelas ak bukak gerai..tengah d0k2 kat gerai..tibe2 nampak lak adek dye nga peluk dye dari belakang..sumpah.ak bengang giler..terus ak ajak nieza naek atas..kebetulan lak nieza sakit tyme tu..yang tak bleyh blah..ak nan nieza nmpk mate dye pandang gerai kite0rg..! KENAPE!! Nak tgk same ade ak nmpk ker tak ker..????! ak nmpk lar!  Jelas dan nyata! Panas ar gak ati neyh..tp nak wat cmner an..ak nan dye da jdi kenangan k0t..tp..nape ak still sakit ati ek..?  h0pe dye jage si itam merah tu baek2..dapat gak ak teng0k dye pakai ..sem neyh sem last dye an..kalau tak ske p0n..jangan lar pulangkan balik..tu lar ayat yang bnyk kali ak cakap ulang2 kat dye..smpi an dye bengang k0t.. “ cakap je tak kesa, tapi cakap “..umm..ak tak nak dye pulang an balik if dye sakit ati giler2 p0n nan ak..c0z..ak nak .barang aku de kat dye smpi biler2..
N0ta kaki : mo0d takde!!

Monday, January 03, 2011

keb0sanan sudax!

30/12/2010..8.00 a.m..
Khamis..
At my own bed..!

M0ninkJ..pagi tadi bukan maen liat lagi ak nak bangun an..haha..cian nieza kne kejut an ak men payah lagi ..s0e yep..malam tadi tak bleyh td0 deyh..ingat nak update bl0g malam tadi, tp..jeng3..haha..jap2..nak cite b0ut malam td..ape yg jadi ekh..? haha..mule2, kite0rg teng0k cite cam biase..k0l 12, cite tu tak habis2 jugak, masing2 da ngant0k k0t..nak tak nak, tutup ar gak cite tu, smbung tgk arinie lak, ( b0leyh plak an smbung tgk cite ) HAHA..baru nak td0, r0haika r0slan cakap lapar, kite0rg pe lg, da macam tikus m0nd0k ler mencari makanan kat dapur..sl0ngkar ape yang patut..haha..last2..perut neyh dapat ar gak diisi dengan Maggie..makanan biase lar biler kat sni ..haha..lapar punyer pasal k0t..makan2..b0rak2..n.. tyme td0 plak..tp..tak pat td0 deyh..nape yep..? still thinking b0ut him..?? haish..semalam, dye mesej..tp..enta lar..ak tak tahu same ade nak reply ke tak..ey..ak sayang k0 lg weyh..tp, ak tak tahu nape ak leyh eg0 sgt2..mybe still ingat lg k0wt bnde yg menyakitkan ati tu..hurmm..s0e ekh..mang ak nak reply msg k0..tp..l0m sedia lg k0t..indu weyh nan k0..sgt2..tak bleyh lar,  ari2 k0t kne jumpe k0..takkan ak nak tunduk je biler nmpk k0..enta lar..bg ar ak pk dlu cmner..mybe neyh bl0m mase yang sesuai lg k0t ak nak pk semua neyh..hurm! ckup nana..cukup..kembali senyum! J..lepak2 jap nan kak eyka, dye p0n tak pat td0..tengah lepak2, terdengar lak bunyi anjing..peh..terperanjat ak..da kul 2 k0wt..ak dari el0k2 menghadap lapt0p, terus off..! hampeh t0l..yang kak eyka lagi tak bleyh blah an..hahhaa..cian dye weyh..dalam bilik air,, bunyi anjing melalak..HAHA..menangis dye dalam bilik air tuh!  Ak panggil2 bukan nak nyahut..ape lewh..nak tergelak p0n ade gak..HAHAHA..! r0haika neyh betul ler..terus dye kuar bilik air..! pastu, dye on9 jap gune enset ak..mate da tak tahan, ak terus td0 tggl an dye..padan muke..HU3!  teringat lagi pasal semalam ler..ade ker kak pka s0h ak teman an dye kuar nan kak lily..hahahaha..kak pka, tak m0h ler wat orang tergelak..tak baek kacau akk nak kuar dengan kakak syg..HAHAHA..kua je ..orang tak nak mengganggu..HAHAHAHA..bak kate orang..kalau 2orang, kalau ade orang ke tige tu..syaitan..tak m0h lar jadi syaitan..HAHAHA..h0pe happy je ek..tak m0h lupe orang tau..HIK3..mati ak kalau dye bace neyh..HAHAHA..s0k..ak tak balek k0t..tggal lar ak, kak eyka , n kak pka..d0k lar melang0k kat k0lej neyh..haha..jage keamanan k0lej..:’)..k l0rh..tyme t0k sambung td0 smpai tengahri..HAHA..tata..! wait2..ak indu dye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)