BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

14/01/2011..Friday!  5.44p.m..
At my h0me! ( ayer ker0h! )..
Mo0d..? agak seedy ler weyh..!~
 Umm.nana adnan terase nak nangis je weyh skunk neyh..y huh..? sayu..? mybe k0t..still thinking b0ut b0th of him..??! yeaah! B0ut si A or si Z..? umm..seri0usly..ak tak pat nak lupe an si A tu..ak nak si A tu lar.!..umm..si Z tu cmner pulak..?  tengah tensi0n lak biler pk..si A uh layan ak cam kawan..friendly..ak ske cm uh..tp si Z uh f0kus kepade title “c0uple” la..tak nak cm uh..antara si A or si Z..ak lagi sayang si A..haish..yep..mybe ak selalu jmpe si A tu k0t..ne taknyer, nak dikatekan ari2..kalau msg p0n tak de lar f0rmal sgt..tp si Z..? ak kenal si Z dlu dri si A!! cmner tu..? tp si Z uh jauh sgt..n..si A uh bawah ak..umm..pk..pk..n terus pk..wwweeeyyhhh..tp ak selalu ingat yang A tu weyhh!! Ummm..nana…cmne neyh..?! kalau dua2 msg pade wktu yang sama, ak lebih pentingkan si A..si Z uh ak tak pentingkan sgt..umm..kalau si A msg, bnyak je weyh idea ak nak msg ape..kalau si Z..? ari2 k0t bnde yang sama..gad0 baek gad0 baek..! umm..gp0n..si A tu da tahu yang ak sayang dye..cmner neyh..? nana..k0 nak tak nak kene pk jugak..tak0t sala s0rang akan sakit ati nan k0 lak nana..si A..nak dikatekan ari2 jumpe weyh! Ari2 terserempak! Ari2!! Gp0n..si A tu jugak lar orang first yang da bukak pintu hati ak..umm..kalau ak pilih yang A, yang Z..? if pilihan ak sala, da tak bleyh patah balek da ..kalau kat k0lej skunk neyh, ak bleyh tanyer pendapat dye0rg an..tp..neyh kat uma..aiyo0..nana adnan dalam kebuntuan!.rtt-bt4-2! T0l0ng nana!! Nak pilih orang yang kite sayang, or nak pilih orang yang sayang kiter ekh..?? k, fine, mang ak pena terase ati, sakit ati nan si A..tp..sakit mane p0n ati ak kat dye, ak still sayang dye!..tp si Z..? rumit an nak pk sume neyh..kalau dulu, nana adnan neyh tak yah pk pasal neyh sume..skunk mang t0l2 mengkusut kan! Si A mesg ak, cakap yang dye0rg nak g lepak2 kat ayer ker0h, taman buaye, enta cmner lak an ak bleyh ajak singgah uma ak..ummm..sayang kat dua2! Tapi, sala s0rang kene lepas an gak! Nak yang ade kat depan mate, or yang jauh dari kite..? nak yang baru kenal or yang lame kenal..? nak yang atas kite or bawah kite..??! pk lar nana..k0 je yang bleyh wat keputusan..c0z..k0 je yang lebeyh kenal dye0rg..tp..ak sndiri tak tahu cmner ak nak wat keputusan weyh..d0a jep bnyak2kan..umm.k la..smbung nanti okek..tata..titi..tutu!


13/01/2011..Thursday..
8.49p.m..
At my h0me ! ( ayer ker0h )..
Mo0d..? keb0sanan lar ..pe lagi..uhux..~
Umm..nana adnan dalam kekenyangan lar..HAHA..lepas melantak..ayam berempah lak tu..w0w.bak kate ct.. ‘ ayam besar2..W0W..!”..haha..bnyak la jugak ak tambah nasi tadi..smpi uma baru ade selera nak makan..kalau kat k0lej selalu takde selera..ne taknyer, asyik tergelak..tergelak dan terus tergelak je kejenyer. HAHAHAHA..ingat nak kuar, tapi nak kuar nan sape jep..? umm..r0haika p0n tak c0nfirm lagi jadi ke tak sbtu neyh..tengah b0san giler2 da neyh..aiiyo0o..!pale ak da mula pening neyh..tadi actually kene ujan, tp ak malas nak mandi..s0k je lar..da malam..gp0n..ak da janji nan dye0rg yang tak kan mandi malam..insyaallah..eyt..seri0usly..nana adnan rindu sgt2 nak swimming weyh..da lame k0t da tak swimming!!! Umm..biler lar dapat swimming lagikan!.haisshh..k la..nak tgk tv jap…cal0o!!~







13/01/2011..thursday..8.38a.m..
At h0me! ( ayer keroh )..
Mo0d..? miss u lar gedik!..
Gedik?…umm..name tu lar yang selalu ak dgr tyme zaman sk0la dlu2 weyh..alweyz! umm..first tyme ak kenal dye..tyme dye nan 1212..tyme tu..tyme tu mang ak rapat nan 1212..tp takde lar terlalu rapat an..just member2 cmtu jep..mang ak tahu yang warda tu adik dye..ak kenal p0n c0z 1212 lar..ingat lagi, first tyme msg nan dye..tyme tu 1212 belum abes sk0la lg..tyme tu 1212 kat uma k0t..dye an alwez balek uma..tyme tu lak ak kat c1..dye kat e1..msg tanyer adik beradik ade bape orang..n pe lagi tah, ak da lupe..tyme tu lar ak mula rapat nan dye weyh..n tyme tu gak ak nan 1212..giler kan..? HAHA..ak bengang k0t nan 1212 tyme tu..nak gtau ak s0mething,,tp tak jadi..bengkek gak ak kalau orang da bukak cite, tp tak nak gtau ape dye an..last2..ak tahu gak ape dye nak cakap nan ak..thnx yep 1212..thnx a l0t! ak tahu p0n dari mulut gedik sndiri..dye cakap 1212 nak amek dye jadi adk syg balek..umm.tuhan je lar yang tahu an ati ak neyh..n..pasal tu jugak lar ak try jauhkan diri dri 1212.! Still bengang..? mybe k0t..dalam bnyak2 orang, ak paling rapat nan gedik..syg giler k0t nan dye..n0 ic kite0rg p0n same!! Tu yang pelik tu..n dats y lar kite0rg pilih 202J..ik0t ic kite0rg..haha..5202 n 6202..tak jauh bezekan?..still syg lagi nan 202..ye ar..tyme nak tulis n0 ic, mesti tulis 202 skali..s0..akan ingat smpi mati wei! G ne2, mesti nan dye..smpi an cikgu azam p0n tahu b0ut kite0rg..dye tak kesa k0t..tp..biler gad0..?? teruk sgt2..smpi an dye semput c0z nangis gile2 an..yang ak..? tyme2 zaman dlu, peninju p0n tak bleyh lawan ak..haha..sume dinding k0t ak nak tumbuk..tyme sk0la dlu ak neyh ganas sket..skunk..? lemah lembut..HAHAHA..tp..bnde yang smpi sekarang still tggal an kesan..tyme ak nan dye kat bilik seni dlu..tyme tu gd0 pasal ape ak p0n tak tahu weyh..kat bili seni, pepaham je lark an..ade tempat nak wat batik tu..yang besi emas tu..canting ek..? ak p0n tak ingat pe name dye..n ape ak buat..? bia lar ak nan gedik je yang tahu weyh..k0rang kalau tahu p0n mesti tak sggup k0t nak dengar..haha.. n0w ade lg k0t kesan dye..giler deyh nana..! ak p0n tak tahu nape ak sggup nak wat cm tu an..HAHA..dats y ak syg dye lebeyh..! until n0w..? mybe! Muke ak sama nan muke dye..? ingat lagi.dlu ak temankan dye g jumpe cikgu han..cikgu han pandang ak, pastu pandang dye,,n then pandang ak balek..HAHA..dye cakap kite0rg kembar..? HAHAHAHA ..agak tergelak lak tyme tu bile dgr an..ak cakap  yang ak f0rm 5, dye f0rm 3..tp cikgu han still tak caye..HAHA..same ker..? maybe sebab dlu selalu jalan sama2 k0t..orang p0n ingat kembar..umm..bnde yang paling wat ak sedey sgt2, tyme dye amek keputusan kua ostel..tyme tu ak da tak tahu nak wat ape weyh..enta lar..da tak bleyh nak berfikir lagi da..sdey sgt2! Tyme tu dye cakap nan ak nak f0kus nan study dye.dye an pmr..s0..ak da tak bleyh nak cakap ape la kan..ingat dye cakap main2, tp..betul..umm..last day dye kat ostel, ak anta dye smpi kete ayah dye..try t0k tahan nangis..lepas je dye balek, mang gile2 ak nangis lar an..ak tak tahu la yang dye sdey ke tak weyh..mybe tak k0t..malam tu lak ak cam orang giler sgt2..orang yang da tak waras k0t..HAHA..tibe2 rase sunyi pulak kan..ak d0k je dalam d0rm tyme tu..takde lagi B2..tyme tu lar yang buat ak terase sgt2 nan dye..umm…nana adman neyh susa sgt2 nak lupekan kenangan..kenape ekh..??! gedik..syg kat gedik lagi lar!! Last jumpe p0n tyme ak sem 1..tahun 2009..tu lar last ak jmpe dye..tyme tu kak pka rahman n debab yang teman an.thnx yep b0th of u c0z sudi anta anJ… yet..k la..da ngant0k lak..nak td0 jap..HAHA.nyte bl0gger!

13/01/2011..Thursday..8.00a.m
At h0me! ( ayer ker0h )..
Mo0d..? bengang k0wt..
Weyh..nape lar ade gak orang yang rajin nau nak perli2 orang ekh..??! tak penat ker weyh..? da da ler tu asyik perli weyh..agak2 ar nak perli tak bertempat..takdenyer ak nak amek gf k0 ar weyh..! ak waras lagi ar! Takkan ar tu p0n nak kne jeles..??! takkan tu p0n aku nak kne perli nan k0..??! k ar..fine! kalau k0 tak ske ak rapat nan gf k0 tu, cakap je ar! Ak bleyh ar weyh tak rapat nan dye kalau k0 nak!!! Hidup asyik perli2 orang je wat sakit ati orang je lar weyh!! Bg k0 “ just kidding “  ryte..? tp ati orang k0 tahu ker cmner..??!! da da ler wat orang sakit ati ..bengkek lak rase ati kan..! ay0yai..da ler..takde mo0d nak tulis panjang2 pasal bnde neyh..menyirap lak! Ch0w!!!~




12/01/2011..7.57pm..
At h0me!! ( ayer ker0h )..
Mo0d..? kepenatan!

Hait..HAHA..kepenatan..! huk3..yeah..arinie nana adnan berjaye menjejakkan kaki di ayer ker0h! setelah sekian lame mendiamkan diri dik0lej..ingat juga nana adnan pada daratan kan..HAHA..arinie ade satu kelas je..kelas esp..yang lain batal bc0z lecturer takde..ade meeting k0t..ak dgr citer lar..uhuk..s0,,amek peluang neyh t0k balek awal..kelas abes k0l 9..tp r0haika masih lagi membute..cmner tue..? tggu dye bersiap da k0l 11.s0..kite0rg p lar tunggu bas kat depan k0lej tu dari k0l 11 sampi k0l 11.40a.m..ceh3..siap rek0d mase lagi nana adnan neyh kan..HAHA..dengan kepanasan tahap maksimum..tetapi, nana adnan n r0haika r0slan hanyer mampu bersabar je lar kan.. smpi mt dalam pukul 12.20p.m..biler da smpi, nmpk pulak ade orang wat pengembaraan..cite ape kite0rg p0n tak tahu kan..kami p0n agak terpinga2 dan sangat2 lar jakun sekali..HAHAHA..agak teruja p0n ade gak.sengal2..tengah duduk2 neyh, tetibe ade s0rang makcik neyh, cakap yang bas nak g Melaka baru je pegi..amat2 lar bengkek rase ati kan..huk3..tp..saba je la..nak balek punyer pasal..makcik tu p0n cakap , yang dye0rg ade berlak0n..kite0rg tanyer la, cite ape, makcik tu tak ingat..dye cakap j0yah p0n ade..uh..? j0yah..? siapakah itu..? HAHAHA..tergelak kami berdua..t0leh penyer t0leh punyer t0leh, akhirnyer, ak nmpk lar yang n0rliah ghani tengah makan kat kedai makan..HAHAHA..terkejut ak..ak nan r0haika p0n agak jakun k0t..huk3..pastu..da lame2 tu, agak bengang pula menunggu bas, kite0rg g lar merayau2 jap..datang balik kat bustand, bas da tnggu kami..peh..naseb ade makcik yang teg0 kt0erg mule2 td,.dye s0h driver bas tunggu jap..naseb sgt2..masuk je bas, ade ler sekumpulan macam siak! Huh! Kan da kua bahase kuang aja dlm bl0g neyh~! Men memekak lagi k0rang! Bengang siak..kite0rg naek bengang ar pe lagi..dlm bas, start pening..nak termuntah jep rase..r0haika r0slan da ade kat dunia dye da..dgr lagu..n td0 jap..ak neyh yang menahan kel0yaan tekak..perut da masuk angin k0t, tak makan pape2..tp..kene gak tahan an diri neyh..da lame giler tak g Melaka naek bas an..masih terkejut k0wt..huk3..kite0rg berhenti kat jj..makcik yang ikut kami tu p0n turun kat jj baru tu jugak..kesian jugak dye..ye la..s0rang2..gp0n makcik tu baek sgt2 k0t..pale ak da terhuyung hayang..ajak r0haika lepak dlam..biler dapat je air c0nd..aut0matik pale ilang pening.HAHA..kite0rg jalan je lar puas2 dalam jj tu..nan giler2 kiter0ng lagi..haha..ak nmpk kedai bear neyh..besar sgt2..c0mel..enta biler lar ak nak dapat bear tu kan..umm..takpe lar nana..nanti k0 yang beli an anak k0 bear besar tu..bleyh share2 main nan anak k0 nanti kan nana..HAHAHA..n..dalam kedai bear tu jugak, ade lar satu peristiwa yang sampai mati ak n r0haika akan ingat..! HAHAHAHA..aduyai..r0haika..diam2 au..jangan gitau orang lain..haha..mang tergelak besar la kite0rg..even kat tepi jalan, r0haika da mencangkung gelak2.HAHA..firstyme weyh kite0rg gelak tak ingat dunia..tempat awm lak tu..tp..ape yang jadi..???! hanyer kite0rg je yang tahu..HAHA..tak sen0n0h punyer nana..nie kalau budak rumah tahu neyh, tergelak besar lar mereka kan..HAHAHHA..tu yang malas nak kua uh..pantang jumpe, mesti nak gelak..haha..k.k..en0ugh nana..cukup2 gelak tu..kua segale ilmu nanti J..pas g jj baru, g lepak kat tesc0 lak..tyme tu ujan..nseb belum lebat lagi..pusing2 je dalam tu..n..biler ak lepak kat tesc0, teringat lak tyme MGHS dlu..haishh..enta lar..tesc0 tu bnyak kenangan k0wt..umm..pas lepak2 kat tesc0, tempat terakhir kami, MC..r0haika..actually an..nana adnan nak terjatuh..sangat2 lar licin itu selipar,,tp..nana adnan masih dapat c0ver lagi..haha..c0z..kalau gtau kmu p0n, sudah semestinyer akan gelak lagi an..? haha..saye suda kepenatan untuk gelak2 lagi..dats y lar saye mendiamkan diri..huk3..lepak2 kat MC agak lame lar jugak..makan2 jap..neyh lak ak nak cite tyme nak order makan…ak order mee t0myam..rohaika lak mee ho0n t0myam..air.? muler2 ak mintak carr0t susu..dye cakap takde..pastu ak order h0rlick ais..dye cakap takde..nthen, ak mintak fresh orange..dye cakap takde lagi, ak bengang, ak kua an air masak ak yang dapat tyme r0haika beli c0ntact lens td,ak cakap nan budak tu, “ek,,abes tu ape yang ade..? takpe , minum air masak je lar” agak bengang k0t..huk3..tp, ak hanyer mampu tersenyum je lark at budak tu kan..cian lak..dye kerje.its ok lar if ak tak dapat ape yang ak nak..redha je..belum ade rezeki k0t..HAHA..jalan2 lagi, agak penat, baru lar kite0rang duduk dari kul 5 smpi k0l 6.30..r0haika tunggu papa dye..ak lak tunggu mama ak..pas papa dye k0l, baru mama ak k0l..tak smpai bape minit k0t..kami p0n bersurai ..( ceh3..ayat k0 nak skema lak kan nana ) .HAHAH..smpi sekarang terase sgt2 lar penat..! ne tak nyer, dari k0l 11 smpi k0l 6.30 k0t lepak2 nan r0haika r0slan yang kepala sewel2! Sumpah..indu tyme r0haika r0slan macam tu..ade tyme tuk lepak2..gelak2..n sebagainyer..thnx yep r0haika r0slan! I’m appreciate it!! Umm..neyh lak pas 3g nan areesa n aneesa..hahaha..ser0n0knyer ari2 dapat 3G nan dye0rg.HAHA ..indu giler kat dye0rg weyh..sgt2..! yet..ape khabar k0lej universiti islam Melaka ea..? indu lar..kalau ade kat k0lej malam neyh, mesti tyme neyh tengah lepak2 nan dye0rg..makan sama2..smbil tu gelak puas2!! Uuuwwaaaa..! see u all next week okek!! Muahx3..k la..mama panggil makan..nana adnan meminta diri dlu ea..tau..tau.tau..nak berehat sebentar bersama kitkat..HAHA..tata..titi..tutu..! ~muahxx33..

p/s ; r0haika r0slan..da lame an kiter tak gelak2 cam tadi..h0pe kiter b0leh gelak puas2 lagi au pasnie.huk3L


11/01/2011..07.07pm..
My own bed…
Mo0d..? baru pas on9 at café..!
Eyt3..huk3..mate ngant0k deyh..adush..sgt2..td td0 tengahari p0n skejap jep..nie p0n pale da sakit giler..td0 sala baring..amek k0..HAHA..r0haika r0slan ar gem0k nau..HAHAHAHA! umm..tdi..on9..da 2 ari tak on9.terase cam setahun tak on9!! HAHAHAAHAHA! Umm..tak bukak pape p0n..just update status..n..cari ape yang pat0t..HAHA..umm..semalam ak cite b0ut nur syafiqah muhamd sahpine an..tdi..ak tgk wall dye..ade lar budak tu ..p0st s0mething at wall dye..ak p0n gatal tangan tgk ape yang dye p0st an..skali..gambar sapen webcam nan dye..siap lagi berkakak sayang..b0h0ng ar kalau ak cakap ak tak sayang dye lagi weyh..enta lar..mybe td ak takde perasaan k0t..tak de lar gelabah sgt an..just…try t0k wat b0d0..kalau ak tak on9 langsung kan bag0s an..takde nak tgk bnda yang menyakitkan ati ak..da la.tak nak cite b0ut her lagi!..cite b0ut him lak ok..? HAHA..td..si king k0l .. tibe2 tanyer ade kilat ke tak..HAHA..ak jawab ar, takde..n dye ajak ak g silat..HAHA..tak k0se ak nak g silat lagi da..dengan baju kurung lagi..haha..agak terkejut ar gak, tak pena2 ajak g silat an..ad0i..king..king!..b0ut zul..? huhu..i will miss u lar! U tetap in my heart..ceh..but..s0rry ar..da bnyak kali k0l, tp orang tak angkat..enset skunk da diabaikan lar..lepak2 nan dak uma smpai tak ingat dunia..huk3..s0rry yep..btw..i l0ve u lar!! Tak m0h gatal2 okek..! eyytt..es0k nana adnan balek!! H0o0oreeyy! Da sebulan tak balek weyh..agak rindu lar jugak..rindu bau kilang MAMEE kat depan tu..haha..! s0k balek naek ape..? naek bas nan anak dat0k tu..r0haika r0slan .! cmner lar es0k an..jgn dye wat ak tergelak2 sampai sakit perut suda ler an..ahahaha..mama amek kat mc..dekat sket..huk3..sedey pulak nak tggal an rumah neyh..sayu je rase ati..ye la..da sebulan tak tggl kan k0lej ..tibe2..s0k da tggl an k0lej..sdey! babai k0lej! ( cam nak pegi selame2nyer lak kan.. ) HAHA..dengar lar neyh..kite0rg lepak2 kat café tdi..beli lar aiskrim..makan punyer makan punyer makan..nana adnan still lapar lagi..pe lagi..beli lar ais krim lagi..tp..lapar lagi lar..huk3..:(..ingat nak ajak nieza bli burger..tp..dye kate kenyang..s0 tak de teman..s0 sadL..tp..nieza biler balik uma je, terus cakap lapar!! Pehh! Hahahhaa..bukan men lagi berlak0n kat café tdi..HAHA..k la..nak wat Maggie jap..lapar..huk3..nak tggu tyme makan malam , lame lagi..tata .. titi..tutu..
p/s : facebo0k akan ditutup pada 15 mac 2011..s0..? bersiap sedia lar ape yang patut okek..! HAHAHA..



10/01/2011..11.46p.m.
My own bed..
Mo0d.? ket0uchingan..dengan r0haika r0slan! L
T0 r0haika r0slan..orang tak t0uching p0n lar td..saje2 je..main mgajuk2..da lame tak ngajuk2 an..huk3..nak tergelak p0n ade gak tyme akk panggil orang, tp..orang wat2 dengar lagu..s0rry ea..HAHA..kang malam orang kac0 akk balek ea..HAHA..nana adnan bukan jenis t0uching lame2 l0rh..ne leyh kal0 tak gelak dalam mase 24 h0ur! HAHA..saje2 je td..muke nak wat2 masam..tp..ati neyh tuhan je yang tahu..HAHAHA..padan muke..! kene tipu..tahu tak0t! haha..ye la..lain kali nana adnan tak lepak2 lagi ea kat bed r0haika r0slan..ne mampu nak lepak2 kat bed r0haika r0slan..nana adnan sedar sape nana adnan neyh..penumpang je..bed nana adnan an tak seempuk bed r0haika r0slan..CEH3..!! hahaha..takde lar r0haika..nana adnan tidak sebegitu..relax suda..orang tak cam akk..t0uching lame2..eyt2..r0haika nak naek bas..? b0leyh ker..? cam tak caye je..ye la..ank dat0k lark ate kan..hehehehehe!! tp nana adnan tak janji lagi dapat balek naek bas ke tak...cam malas je nak naek bas..nak2, nak kene berjalan nan r0haika r0slan..lagi malas..! HAHAHA! Kal0 jumaat neyh orang takde kelas, baru bleyh balek ea..tp..kalau ade kelas jumaat neyh, r0haika je lar yang balek s0rang2..HAHAHA..cube berdikari sket..berdiri ditapak kaki sendiri..! haha..! umm..lampu bilik da padam..awalnyer dye0rg matikan..mate neyh cam tak izinkan lagi je t0k td0.! B0san la pulak t0uching lame2..nak je mengacau orang malam2 bute neyh..tp..eg0 nana..eg0..hahahaha..tunggu r0haika panggil k0 lagi sekali baru k0 gelak puas2!!! HAHAHA ..jap2..ayat r0haika sdey sgt lar td.. “nana..nana..nana..ala..t0uching ker..” hhaahahahahahahahahhaaha! Sukenyer…! Aiyo0o..k la..nak jatuhkan eg0 neyh..tyme t0k mengac0 td0 r0haika r0slan!! Nyte! J







7.38p.m..10/01/2011
At my own bed..
With ? al0ne ..~
Mo0d..? ak p0n tak tahu aku  ade mo0d ke tak weyh..enta lar..haisshh..~td..g café..ujan agak lebat deyh..adeyhh..skunk..pale ak da me0ng2..gara2 ujan ..nak mandi malas lak..tak lame lagi demam  ar uh..siap sedia lar untuk demam ea nana..! ahakx! J..tdi..tyme kelas ustaz nazli, ak still pk lg weyh pasal arab..bile lar ak nak lupekan sume tu..tak senang duduk ar cmnie..! badan mang ade kat kelas, tp..fikiran neyh asyik pk pasal arab je weyh….tak0ttttttt!!!  h0pe ati ustazah lembut lar hendaknyer..aminn..pe ekh nak cite..tdi bukan men melambak lagi idea .smpi je uma..l0st idea!! ~ umm..nana adnan nak gtau, yang nana adnan tibe2 teringat kat NUR SYAFIQAH MUHAMD SAHPINE!! Y uh..? teringat 2008..miss her lar weyh..last jumpe dye p0n tyme last hang0ut nan dye..tyme uh gak lar ak beli jam  yang until n0w ak still pakai lagi..! ..gune duet yang ak kumpul sendiri..tu lar last kua nan dye..da lame tak lepak2 nan dye..tgk m0vie same2..makan same2…n..yang paling ak miss..da lame tak tak0t2 kan dye..!! apen..rindu lar..! mang kite da l0st c0ntact da kan..sapen nan dunia  sapen , n saye nan dunia saye ..umm..kite da tak cam dlu da..always lepak sama..hey! biler nak datang uma saya lagi uh..???! nak kate lupe jalan, agak mustahil..da bnyak kali an saya bawak..! miss at ur m0m lar..da lame tak jumpe ur m0m..miss ayer m0lekk!! Sume tu kenangan an..kenangan yang agak mustahil bleyh berpatah balik..umm..ingat lagi tak, tyme kat ostel..g dining sampai 2 pagi..giler an..?! HAHA..kacau2 mak cik dining..pe lar khabar mak cik dining tu kan..lepak2 study hall..! n..sumthing yang saye ingat smpi biler2..tyme saye SPM..! thnx c0z sudi teman kan..bape minggu ntah kamu temankan saye..thnx a l0t! tyme uh gak lar kiter asyik order mc’d lar, pizza lar..bnyak kenangan an..haaiiisshh..sdey2…sekejap jep mase berlalu.. n..tyme kali terakhir saye kat ostel tu, mang tu lar paling bnyak air mate saye kua an..da cube tahan, tp tak bleyhh! Tyme tu, bnda yang sempat kamu bagi, letter yang kamu tulis dari awl kamu teman an saye SPM smpai lar ari terakhir saye kat ostel tu..ingat lagi, kamu gune kertas graf..tyme cuti sem tu, saye sempat bace..agak sdey..nan b0t0l yang dalam tu kamu de tulis lirik “ cinta dalam hati “:-
..mungkin ini ..memang jalan takdirku..mengangumi tanpa dicintai..tak mengapa bagiku..asal kau pun bahagia..dalam hidupmu..dalam hidupmu..telah lama ku pendam perasaan itu, menuggu hati mu.. menyambut diriku..tak mengapa bagiku..cintaimu adalah bahagia untuku..bahagia untukku..ku ingin kau tahu..diriku disini,.menanti dirimu..meski ku tunggu hingga hujung waktuku..dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya..dan izinkan ak..memeluk dirimu ..kali ini saja..untukku ucapkan selamat tinggal untuk selamnya..dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja!!

Sdey an lagu neyh..umm..skunk neyh jarang dengar lagu neyh kat radi0..!..kalau dlu..alwez je dengar lagu neyh an..sdeyyyy!! umm..i want u to0 kn0w..miss u s0 muchhh!! Nak sgt hang0ut nan kamu lagi..lepak2..n..pape je la..tp..tu sume macam mustahil jep an..neyh ape yang ak rase skunkkkk..!! uwwwaaa..mau nangis bleyh ka..?? huk3..~ K L0RH…mau mandi..mandi malam lg..? huk3…cal0o!~


10/01/2011..m0nday..!~
At bed r0haika r0slan..
Mo0d lepas amek reseat  paper..! agak nak menjerit k0t!
Enta ar weyh.. ak tak tahu mo0d cmner..pagi tdi..bersengkang  mate pagi2 bute t0k refresh balek ape yang  ak da blaja..nak study kat lua , tak0t lak..nak tak nak, kena ar study dalam gelap..HAHA..tibe2 je nieza jenguk bawah..terperanjat ak..HAHA..umm..enta lar..arab neyh ak risau sgt2 weyh..teramat2 risau..nape ekh..?! haish2..mintak2 lepas an..ak tak nak repeat weyh..TAK NAK! Umm,mencacatkan slip bet0l ar.,.el0k2 sume A..last2, arab F..! peh..! mang tensi0n ar an.tp..bnda da jadi nak wat cmner..kne ar redha jep..gp0n..ade hikmah sume neyh..selame 2 ari neyh, menghadap buku arab je weyh..da naek bengkak lak an..baru lar skunk ak paham sket2 weyh..push penyer push punyer push..umm..pg tadi an..tyme dye0rg nak g kelas, enta cmner lar ak bleyh nak mengalir air mate neyh weyh..terase sebak..? maybe..ak tak0t sgt2 weyh tyme nak g amek paper arab tue..trauma nan paper tu..tyme nak g dewan lak, lagi ar..da naek crame tangan ak neyh..haishh..nak jawab paper p0n cam nak berhadapan nan penjenayah lak an! Ay0iyai..sumpah, ak sejuk sgt2..biler da masuk dewan..ak tak tahu, nape tibe2 ak bleyh blurr!!!!! Padahal bnde tu sume ak da bace da k0t..tp nape bleyh blurrr!!!! Padahal s0klan yang sama!  Umm..neyh, tengah redha jep lar..kalau ade rezeki, ade lar..kalau tak de rezeki..duet bayar reseat tu sia2 je la k0t..umm..ramai tanyer s0klan dye ok ke tak..ak .? umm..sakit pale biler pk2 balek..s0..jalan yang paling mudah… “lupekan! “ senyum..senyum..n terus senyum! Tp ati.? Still tak tenteram k0t..hurmm! tdi.lepak kat library, teng0k dye0rg study arab..lagi serabut pale ak..tu tak termasuk lagi bnde yang menyakitkan ati ak..pehh! bertambah2 kusut ak! Haish.saba ea nana..tak yah ingat lagi lg baek..neyh yang kne makan semut banyak2 neyh..! HAHA..la..nana adnan tak kesa lagi pun lar..da tak heran da nmpk adik nan kakak tu..pk hidup sndiri lg baik kan..lalalaJ..tp..ati tak bleyh menipu nana..ceh3…HAHAHA! lepak nan dye0rg kat library td t0l2 wat ak sakit perut..! lepas s0rang2..cam library tu kite yg punyer an..memekak sungguh..padahal, ak baru pas menangis, tetibe lak bleyh tergelak besar..nana adnan sungguh cepat berubah kanJ..thnx k0rang c0z ade tyme ak nga sdey..tak dapat kawal em0si ar tyme tu..enta la.terkilan nan paper arab tdi..lagi setengah jam nak abes ak da kua.da tak larat pandang paper tu lame2..ne tak nyer, ak s0rang je yang amek reseat paper arab an..hurm! da la..malas nak pk pasal paper arab tu lagi..da pening pale nak pk lagi..ingat bnde lain suda..yes! diz week balek~! Da sebulan weyh tak balek..HAHA..NANA ADNAN bjaye t0k tahan diri selama sebulan tak balek! HAHA..ingat nak cipta rek0d smpi ujung sem..tp..rindu ar kat uma..gp0n..mama p0n da lame s0h balek..tp, anak dye neyh je yang lupe daratan..HAHA..semalam an, mama datang..ak ajak mama g pantai jap..ye ar..da lame k0t tak lepak same2..tp .semalam skejap je weyh mase berlalu..pas jmpe nan mama, terase tenang sket nak jawab paper arab…n ryte n0w..lepak2 nan r0haika r0slan yang macam ORANG GILA je ak teng0k! da tengahari bute bleyh lak selubung satu badan! Gile .haha..nieza n ct da g kelas arab.b0sann.! hey wifi..! biler k0 nak dapat uh!!! Da lame ler tak update bl0g..neyh p0n draf dlu..aiyo0..bikin kusut saja! Pasneyh ade kelas lagi..k0l 4 until 6! S0..aktiviti nana..? ikut jejak langkah r0haika r0slan..TID0!! haha..nyte ea sume..! padahal tengahri bute..ch0ww!! ~
P/s..r0haika r0slan…pe nak jadi tak g kelas neyh uh.? HAHA




7/01/2011..jumaat..
12.24a.m..
Ats bed..umm..ketiadaan mo0d..! L..

Umm..nana ketiadaan mo0d..enta lar..!  tdi..g masjid tanah nan ct n nieza..cari barang jap..tyme g ..mang tersenyum je k0t..c0z..mimpi “dye”.! Ak punyer lar bersemangat nak bercerita nan dye0rng,,dye0rng cakap, mimpi tu mybe bet0l..tp..baru ak tahu, mimpi tu terbalek..umm..sdey ar weyh..tyme nak balik k0lej, tyme bas da smpi k0lej..ak Nampak, bukan men ramai lagi yang ade kat bust0p..n..ak dapat detect s0rang tu..”DYE”!! tp..ak diam jep..ak tak bgtau nieza nan ct p0n..niat ati nak kacau dye..tyme ct turun, ct tg0, tanyer nak g ne.dye jawab..g kL..dye pandang ct..tyme nieza lalu, nieza tg0..dye pandang nieza..tp…tyme aku lalu..???!! niat ati nak kacau dye..nak sakat dye..tp..dye paling an muke dye dari aku..!!  terase ar gak..sumpah..ak sayang dye lagi weyh!! Susa nak lupekan dye!!!! Tp..um..kalau dye sakit  ati nan ak skalip0n, jgn lar smpi cm tu skali..umm..tyme dye palingkan muke dye tu, ak nmpk jam yang ak bg dye tu..enta lar..suke sgt bile nmpk dye pakai jam tu..suke sgt2..dats means dye apprieciate ape yg ak bg dye..thnx kak..thnx c0z appreciate….tp..akk sakit ati ker  nan orang smpi nak palingkan muker tu..? mang ak diam je ar biler turun  bas tu..tp..biler bas da jalan, ak nak nangis je rase weyh!! Sumpah ak nak nangis..! ak jerit nan nieza yang ak seedy sgt2!!!! Lantak ar kalau ade orang nmpk ker tak an..! terkilan ar gak..cam nie an rupenyer perasaan dye biler ak wat b0d0 je an..umm..ye..dunia neyh memang sedang berputar!!  Ak kene balik..adil sgguh an dunia neyh!  Tp..ak still syg dye lagi weyh..! KENAPA..???! last lepak2 p0n tyme baru naek k0lej ari tu..ske sgt2 weyh tyme tu..da lame k0t tak lepak2 cm tu nan dye..tibe2 teringat lak tyme zaman sk0la dlu..zaman sk0la lar zaman terakhir ak lepak2 nan dye..lepak2 at kelas malam2 bute..lepak2 kat bilik sakit..dye jage ak tyme ak demam dlu..dye tunjuk an anjing tyme malam2 bute smpi ak demam dlu…dye lar orang pertama yang wat  ak kejang! Ak rindu tyme ak bisik s0mthing kat telinge dye dlu..kalau lar diberi peluang ak bisik kan perkataan tu kat telinga dye lagi ..kan bag0s..tp..ak tahu.da takde peluang tuk bisik lagi perkataan tu kat telinga dye..! dye da ade adek lain..s0..teng0k je lar mereka..n tanam sume kenangan tu an..cakap memang senang..tp..nak buat tu yang susa..! ingat lagi, tyme sem lepas..wktu kelas ak bukak gerai..tengah d0k2 kat gerai..tibe2 nampak lak adek dye nga peluk dye dari belakang..sumpah.ak bengang giler..terus ak ajak nieza naek atas..kebetulan lak nieza sakit tyme tu..yang tak bleyh blah..ak nan nieza nmpk mate dye pandang gerai kite0rg..! KENAPE!! Nak tgk same ade ak nmpk ker tak ker..????! ak nmpk lar!  Jelas dan nyata! Panas ar gak ati neyh..tp nak wat cmner an..ak nan dye da jdi kenangan k0t..tp..nape ak still sakit ati ek..?  h0pe dye jage si itam merah tu baek2..dapat gak ak teng0k dye pakai ..sem neyh sem last dye an..kalau tak ske p0n..jangan lar pulangkan balik..tu lar ayat yang bnyk kali ak cakap ulang2 kat dye..smpi an dye bengang k0t.. “ cakap je tak kesa, tapi cakap “..umm..ak tak nak dye pulang an balik if dye sakit ati giler2 p0n nan ak..c0z..ak nak .barang aku de kat dye smpi biler2..
N0ta kaki : mo0d takde!!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)