BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

mo0d mengupdatenye bl0g suda tiba!!...

25/01/2011…SELASA..10.50P.M..
Bilik jek..with.? nieza..sis r0haika..aina..
Mo0d..? ketak0tan..?! why..?  b0ut cite yang macam2 kite0rg dgr..? yek0wt..uhu! tak0t deyh..mau cite tak nak..mau cite tak nak..! cite lar ekh..? HAHA..! semalam..kak anna sidai baju..kat depan..tetibe..nak tahu pe yang kak anna dengar..?! “…adik..nak akk  t0l0ng..? ..” ..peh mak ai! Kalau ak p0n ak terkejut! .dye pandang kanan..kiri..bawah..takde p0n orang..bis uh sape tu..? haisshh..pastu, masing2 da ketakutan..adeyhh!~ smpi an, nak g bilik air p0n , s0h dye0rg tunggu…takutnyer pasal!! ~ tyme nak td0..mang lagi tak bleyh blah an..t0l2 tak dapat td0 weyh malam tadi..asyik teringat jek!..tp..malam tadi, tyme nak td0 p0n ak de dgr gak..eeyy..tak penat ker kalau malam2, main t0lak krusi, t0lak meja..memekak l0rhhh..haisshh..kite0rg tak kac0 k0..tak m0h lar kacau kite0rg..ad0oii..da..da lar tu memekak..kadang2 uh, bleyh  pulak men t0lak2 almari malam2 bute…saba je lar an..tp..malam tadi..makin menjadi2 lak kan..tengah2 dgr lagu gune handsfree..dengar suare orang lain..biler cabut handsfree takde lak! Beng0nngg! Panggil kak eyka, dye p0n dgr bnde yang same gak…tak pelik ker..? kak pka p0n dgr gak…dye bilik sebelah k0t..takkan bleyh dgr kat handsfree ak k0wt an! Ad0yaiii!..da da ler tu mengac0 weyhh..kite0rg tak kacau k0 an..jangan kac0 kite0rg…dari ak brani , terus penakut bagai! Haaiiissh ! yg tyme bunyi anjing menyalak malam2 tu lagi tak bleyh blah an…menyalak k0l 3 pagi.ne tak takut..ak dri tengah baru nak nyenyak td0..bleyh lak terbang kat bed orang lain.sumenyer tak0tnyer pasal! Adushh! H0pe malam neyh tak yah kacau lagi au..en0ugh ar maek t0lak2 meja..t0lak2 krusi..men ketuk2 pintu k0l 4 bg..siap bagi salam lg..suda2 ler tu..tibe2 lak teringat cite yg nabila liyana asri kamal cite kat ak tyme sem satu..kak nad cite kat dye yang k0l 3pagi.tyme nak g dapur, k0 bayangkan je lar, tibe2 dgr bunyik perempuan menyalak..pehh…kalau kak nad dgr, tak mustahil k0t uma ak p0n bleyh dgr skali..uma depan2 jep k0t..wat suspen jep l0rh…n..cite terbaru, ade budak ramai yang hysteria..lagi menambahkan rase cuak! Adeeyyhh..en0ugh..en0ugh..en0ugh!!  tak sggup lagi da nak dgr sume tu…huk3…k l0rh…makin malam..nak makan pe yg patut..s0k..ade misi lagi..smpi lar next week…nyteeee! J



25/01/2011..selasa..
Kekenyangan! Haha..

Nana adnan dalam kekenyangan! Uhu!.. nana..nana..ne tak buncit..melantak tak ingat dunia..haiissh..haha..lapa k0t..ne bleyh tahan an.tdi sumpah ar, mang ak nak terase sgt2 nak pitam weyh..tyme mandi petang td, nak pegang gayung p0n tak tahan..tyme nak turun amek makanan lagi tak bleyh belah..pegang je lar tangan ct..c0z tyme uh mang ak nak jatuh sgt2 weyh..naseb lar ak bleyh lagi kuat an badan neyh lagi an..pas buke je..terus melantak..haha..kekenyangan yang tidak terhingga..niat ati nak makan “nasi g0reng pattaya daging merah “ tp..tak kesampaian.da lame weyh tak merase..umm..mybe belum ade rezeki lagi k0t...next tyme..mybe..hurmm..:’(..makan je lar nasi lemak tu..abes 2 ak tibai..k0l 10 ..tibai nasi aina..haha..t0l2 sahur ak ..da serik lar tak sahur pagi tadi..terase terhuyung hayang ini kepala! Adeyyhh..~ eyytt..petang tdi kelas arab takde..bukan men lagi kelam kabut bersiap..ne taknyer..k0l 1 baru abes kelas gelagat organisasi..k0l 2 ade kelas arab..kelam kabut t0l weyh..da nak smpi café, baru lar tahu yug kelas batal.,bengkek juga rase hati..tp..? suke..hehe..pe lg..kite0rg naek atas..terus membute! HAHAHA..lena giler..da lame k0t tak membute petang2..terus membute dri k0l 2.30, smpi k0l 5.30..ser0n0knyer rase ati..! sejuk jgn cakap ar..angin t0l2 kuat bagai nak rak…tyme tu lar startingnyer ak terhuyung hayang..ummmmm..ek..la..lupe nak cite cmner kelas arinie..ade budak nak cari pasal..pehh!! even bukan ak yang kene, tp sakit ati beb!! Hey br0..! jage mulut k0 tu lar!! Jangan maen cakap lepas je! Dye member ak!..member kiter0g! tak yah nak lepas an geram kat dyee!! Mulut celupar nak mampus! K0 pk tak yang k0 cakap tu depan lecturer..! kiterg tak cari pasal an nan k0! S0.???! Bnde yang jdi sebelum2 neyh k0 takde kene mengena k0t! pehal lak k0 nak cam hawau!!? K0 cakap orang senang! Yg k0! Gemuk pendek! Ade k0 pk!!? K0 pk lar! K0 da sakit an ati ramai orang au! Jgn kerana mulut,. Badan binasa beb! K0 dengan lecturer p0n ayat kurang ajar nak mampus..! k0 pk lar, ilmu tu berkat ke tak kalau k0 selalu cam uh..mentang2 lecturer tu jenis tak kesa…agak2 ar der!! Dengan perempuan p0n takkan nak cari pasal…! Bengang weyh nan k0! Si pencari pasal tu da el0k2 diam..k0 lak jadi pasal…????! Jangan smpi kite0rg s0und balek kat k0..nak menengking lak! H0rmat ar sket weyh depan lecturer!! Pk dlu sebelum cakap..! kite0rg kire ok lagi weyh anta assgment! Dari k0!!! Tak anta2!!! Cakap bnyak lakkk! Pehhh!! Wat ati sakit je lar k0 neyh an! K ar..dri ak bnyak2 d0se ak d0k maki hamun k0, baek ak layan dye0rg!!! Bengapppp! Cchh00ww..!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)