BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

MALAM yang enta lar..T0UCHING..? mybe k0t..umm..

malam td..enta lar, ak tak tahu cmner nak cite weyh...mule2, ak tak rase pape..last2..ati neyh tibe2 tersentak..ab0ut what..?? umm..bia ar dak uma ak je yang tahu pasal ape..tp..ak tibe2 tak pat gelak lagi weyh..nak senyum p0n cam tak ikhlas..s0..dari ak senyum tak ikhlas, baek ak diam an diri an..tp ..kenapa..?? nana t0uching..?? enta lar..nana adnan sendiri tak tahu nape weyh..mybe t0l pe yang kak eyka cakap, paling tidak p0n ak terase sket.tp..ak kalau bleyh tak nak t0uching...! umm..malam td mang ak tak tahan sngt2..ak terus datang kat bed kak eyka..ak nangis puas2 kat dye..bile dye tanyer nape, jawapan ak mesti.." tak tahu "..t0l kak..orang tak tahu kenape..kak anna p0n tanyer k0t..orang tak tahu nak jawab ape..umm...tetibe lak nieza menjawab dari atas..dye tak pandang p0n muke ak tyme tu..lagi l0rh ak terase..:'(..mang sayu sgt2 weyh malam tdi..mang nangis giler2 ar kat tempat kak eyka.dye p0n blurr..ak p0n tak tahu cmner lar ak bleyh g kat dye tyme tu..ak blluurrr..! ummm..tp..alhamdullillah..sumenyer selesai gak..ak nak buang sifar cepat t0uching ak neyh jauh2 lar..tak nak ar cepat sgt t0uching..tp..malam td tu ak t0uching ker weyhh..?? umm.s0rry t0k sape2 terase..yela..nana wat orang bleyh, tp biler orang wat nana..bleyh lak t0uching..s0rry t0k sume yep...nana tak tahu nape tetibe leyh terlebeyh lak malam tdi..k la..mak ak p0n da nak smpi neyh...tata..!!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)