BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 23, 2011

h0pe tak kan berulang lagi..beware ea "si pencari pasal!! "



Umm..sume masalah da selesai..tenang sket an ati..dalam satu malam ..selesai gak..mang orang tunggu akk balik dri café malam tu..smpi k0l bape tah, baru akk balek an..terase cam tak0t2 p0n ade..terngiang2 kat otak neyh yg akk akan mengamuk..HAHA..tp..sangkaan orang salah an..dye0rg sume lepak bilik belakang..akk lak kat bilik kite..rase2nyer..neyh je lar peluang yang ade t0k orang selesaikan nan akk..masuk je bilik, orang baru nak tuutp pintu..akk da bangun..hurrmm..ingat akk nak kuar n tak nak jmpe orang..tp..akk  tarik tangan orang..mang tak tahan an tyme tu..tyme tu lar org luahkan sume neyh..orang tak salahkan seratus peratus kat akk..mybe ape yang jadi, dri bf akk gak an..ye..my classmate sendiri..dye lar yang akan kite0rg jumpe sampai sem 6..! pasal dye kite gad0 nan jiran kite an..pasal dye gak akk nan orang gad0..umm..all of diz pasal dye!!! Mybe malam tu orang bercelaru..tak tahu nak wat pe..akk..kalau akk datang kat orang tyme malam orang kejang tu..tak mgkin orang ngam0k nan akk,.tak terniat p0n nak ngamuk nan akk..takkan lar tibe2 orang nak naek  tgn nan akk..orang tak cmtu..orang takkan naik tangan lar nan sape2..kalau orang bengang p0n orang akk cedera kan diri orang..org sayang akk..takkan orang nak wat cmtu..hurmm..sem neyh sem last akk nan kite0rg..bnde tu bnyak kali kan orang sebut tyme malamkiter jumpe tu..orang taknak gaduh nan akk..tinggal bape bulan je lagikan akk kat sini..kak..da 2 tahun kite d0k same2..2 tahun tu bnyak kak kenangan kite..bnyak sangat2..takkan nak hancurkan sume tu..orang taknak gad0 nan akk!!! Tak dapat bayang kan tyme ari last nanti akk kat sni..orang l0m sedia lagi nak smpi tyme tu…belum sedia lagi!!.h0pe, pasnie, takyah lar gad0 lagi ek…n..h0pe gak  si pencari pasal tu tak buat masalah lagi..fed up ar kene cm tu..umm..akk kenal kite0rg dulu dri dye..tp its okek  lar kan..dye bf akk..kami hanyer lar budak rumah..:))..eyt..sipencari pasal tu da bl0ck ak!! Hahaha..bagus ar kalau cmtu..takde lagi k0 nak cari pasal nan ak lagi kan pas neyh..aman sket hidup ak..tak yah susa2 ak nak private an segale2nyer dari k0 an..thnx t0l0ng bl0ck an..HAHA..ingat nak bl0ck k0..tp..tak0t k0 sebar an cite kat satu k0lej lak, cakap ak yang sala, dats y ak bl0ck k0…menyenangkan keje ak betul lar k0!! Haha..gud2..h0pe pasnie jangan lar lagi cari pasal nan kite0rg lagi au..pasal k0 lar sume neyh jadi.beyl0 punyer olang! Haisshh…k la..nak maen game..huk3..sume da td0.bestnyer…ak..? cam nak td0..tp..takut bangun2,ak mo0dy..s0..c0nclusi0nnyr…baek tak yah td0 an.. J.cal0o0o~

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)