BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

hujan o0 hujan:')

hujan..? tetibe lak bleyh teringat tyme zaman sk0la dlu..miss it l0rh..maen ujan smpi demam! huk3..cmne ekh nak ulang lek sume tue..? mesti tak bleyh an..zaman sk0la dlu nan zaman skunk lain sgt2..dlu2 perangai tak matured lg..but skunk..? tak matured gak ak..HAHAHA..s0..ak dlu nan ak skunk takde beza..yang membezakan kenangan jep..s0b3..( ayat nak sengal ) HAHAHA! nana..nana..st0p it..bnde tu sume tak bleyh patah balek..dengan kate lain..reverse..hhahaha...skunk..d0k lepak2 kat bl0k bestari nan nieza n siti..kak eyka ajak lepak kat library.tapi line lak takde..huk3..kene ar lepak kat sni..mengupdate bl0g n sebagainyer..:) tdi..azrul jumpe jap, dye cakap yang bleyh g camping kat negeri sembilan tu just ak je..??? peh..mak ai..bleyh jadi ak pegi nan dye lak an..tak bleyh idup ler tanpe dak uma ak..ak lebeyh rela tak g weyh camping tue..tak nak ak g..ish3..nak jage dye0rg lagi, ak sendiri p0n tak terjage..hahaha..kalau nak g, ak nak bawak sume dak uma ak..ak tak kire!!! huk3..kalau tak, jangan harap ler ak nak g..tu je syarat nyer.. ( ceh ceh ceh..siap nak bersyarat ) hahaha..kang, kalau ak g nan azrul je, tak memasal lak kene debik nan awek dye..tak nak ak cari pasal..! haha..tak el0k meruntuhkan rumah tangge orang.hahaha..s0..c0nclusi0nnyer, ak tak akan g tanpe dak uma ak..fullst0p! ~ :).. da..da..en0ugh bercerita tentang itu..pale kembali pusing..huk3..memikirkan nak balik ke tak diz week..tp..terase cam berat jep nak balek weyh..nape ekh..? enta la..kalau tak balik, nan sape jep kat uma tu..tak silap ak sume balik..haiisshh.nanti2 la ak pk pasal neyh..s0k nan jumaat da takde kelas..s0 bleyh pk puas2! hhaha..nieza da balik da s0k..ct jumaat..aina jumaat..yg lain tu ak tak tahu..nana kene tggal lagi lar gamaknyer..s0 sad..huk3... k l0rh, nak on9 fb jap..nanti lar update lg..tata .. titi.. tutu.. ekh, jap2..tdi, ak tak pandang p0n muke dye! yeah!! nana berjaya!! haahaha..da ea nana..tak yah pk b0ut dye..lupe kan dye lg bagus! k la..dhaa~

Tuesday, December 28, 2010

life arinie seakan2 tidak terurus..HAHA

b0san.? tu lar yang cube ak nak cakap t0k p0st kali neyh..b0san deyh..tersangat2 lar b0san..adush..arinie, kami seakan2 tidak terurus..HAHA..ne tak nyer, k0l 6 da bangun..pas subuh nieza td0 balek..yg ak..? mengac0 orang nak g kelas..HAHA..ak punyer dengki, ak bukak cite mirr0r , yang part pale dye putus tu, ak tunjuk kat kak eyka..HAHAHA!~ tergamam dye weyh..pe lagi..mulut dye p0n terkumat kamit lar marah ak..hahahha..ne taknyer , tyme tu dye da nak g kelas..ak lak tunjuk bnde yang cm uh..naseb dye tak nangis an cam dlu..kal0 tak, tak tahu nak pujuk cmner..HAHA..b0san kac0 orang. k0l 9 pagi ak terlelap jugak an..tengah sy0k2 td0, k0l 11 lak tersedar..r0haika r0slan k0..dengan mamai, ak angkat lar jugak..tp..skunk, ak tengah pelik, dye atau ak yang mamai..? hahah..aku cakap lain, dye jwab lain..ad0i..r0haika..r0haika..pe ler an..HAHA..tyme nak kejut ct lak, ct tetibe cakap yang actually kite0rg ade kelas..HAHAHAHA! pe lagi, kelam kabut lar nak mandi an..bilik air 2, yg nak mandi 3 orang..cmne tuh..? berebut lar jugak..haha..tp..pas kite0rg siap2..tak jadi pegi p0n .tak0t nak g, s0, kami p0n amek keputusan nak jmpe lecturer secara pers0nal..haha..naseb ar lecturer tu kenal kite0rg an n pena ajar sem lepas..ok ar jugak, kal0 kite0rg masuk tyme dye mngajar, mang nak kne bahan lar an nan dak laki..tu sebb lar jmpe pas kelas..huk3..niat ati nak ny0r0k kat cafe, tp, dye0rg nmpk gak..kenal baju k0wt..HAHA..tp mang tak bleyh blah an, smpi kelas p0n tak tahu..2 kelas lak tu terlepas..hahaha..otai sungguh kami..padahal baru naek sem baru! ahakx! pastu, ari kami p0n berjalan seperti biasa ( ayat nak skema an) ahha..! tengahri dye0rg g kelas arab.ak.? d0k kat uma nan kak eyka,sengal sgguh,s0h orang puase teman an dye makan..ad0i..dye teman an ak g akademik jap..anta tu, anta ini..n then lepak kat cafe smpi k0l 6.30p.m..lame gile..da naek lenguh da duduk kat cafe tu..stiap yang lalu lalang sume kite0rg pandang..haha...yg peliknyer, nak on9 kat cafe, lapt0p ak tak dapat detect, tp, bile kat atas neyh, senang pulak nak detect..pelik an..s0 ak tak pat ler on9 kat sane..dengan enset p0n tak dapat on9..wat sakit ati jep..! terpakse lar teng0k orang lalu lalang..gelak s0rang2..n sebagainyer..huk3..tyme buke puase..? beli macam nak makan t0k seminggu..tp..last2, ak makan burger je..nasi..? buang suda..selera makan da kembali berkurangn lak..enta lar..still pk lagi k0t masalah..biler lar masalah ak nak selesaikan..umm..k l0rh.mate da ngant0k.padahal baru k0l 9..td0..? ye k0t..haha..mate da terhad smpi k0l 10 jep..da tak ori..haha..k la..nak mandi dlu..nthen td0..nyte y0k..!

p/s ; nieza..da pukul brape ekh..? HAHAHA! kuang aj0 ! :')

sayang da tukar BENCI!!!!

28/12/2010 .. selasa..
6.43a.m..
My own bed..
Nape ekh, biler pintu ati ak neyh da terbukak untuk sum0ne uh, da start sayang dye, da start rindu dye, tibe2 dye wat hal.? Ingat senang ker  ak nak bukak pintu ati ak neyh t0k orang weyh..susah tahu tak! Baru lar nak pintu, k0 wat ak cmnie..thnx banyak2 weyh..ak appreaciate ape yg k0 wat kat ak..k fine, k0 cakap jgn gtau orang lain an, but k0..?? kal0 bukan k0 yang gtau, sape lg weyh.?? Sape lagi yang nak gtau dye0rg k0 msg ak..?? sape lagi yg gtau dye0rg ak tak pass sbjek uh!  Sape lg! da terang2 k0t dye0rg ade sebut name k0! Da lar..en0ugh ar menyakitkan ati ak..k0 dtang skejap je an dalam ati ak..tyme k0 nak blah, k0 belah..senangnyer weyh..h0pe k0 bahagia lar pas neyh..ak da tak nak bukak pintu ati ak neyh t0k sape2 da weyh! Semua same je! K0 cakap prempuan yang banyak wat k0! But sekarang.?? Perempuan jugak ker..???!  ak d0akan k0 bahagia pas neyh. Tak yah nak c0ntact ak lg da..cukup ar k0 bg ak harapan..CUKUP LAR! Ak da tak heran k0 da weyh..! da el0k2 ak syg, ak da start BENCI k0 weyh! Thnx bg ak gembire even skejap..thnx c0z bg harapan kat ak.thnx c0z wat ak tertunggu..thnx sebarkan citer b0ut ak..thnx sgt2..terhutang budi ak weyh nak balas sume tue! ingat lar weyh, laki yg baek t0k prmpuan yg baek, mybe ak neyh tak ckup baek t0k k0..cari lar yg lg better ekh..ak nak buang k0 jauh2 weyh..even nak stiap hari terserempak nan k0, tp jgn harap ak nak pandang k0 lg! jgn harap ak nak teg0 k0..senang je an k0 wat cmnie..alahai..dengan masalah ak tak settle lg, k0 da kusut kana k nan neyh sume..peh..nana, sabar je lar nana.. “ mybe ade hikmah sume neyh “ ..ayat tu je lar yang ak selalu dengar..h0pe s0 ade hikmah  sebalek neyh sume..pasnie. jangan lar sesiape tanyer ak nape ak still al0ne..nape ak tak bukak pintu ati t0k orang lain..jgn tanyer okek..da serik..bile da bukak, orang permainkan watpe an..nana..da lar tu..dye bukan untuk k0 da nana..lupekan dye okek even susah..tak yah lagi nak seb0k2 an diri t0k sayang orang lg if orang tak apreaciate kiter..just waste da tyme! K la..da tak larat lagi da nak nangis t0k sume neyh..wat2 epy..? im try..kebahagian da takde lagi da dalam ati ak neyh..ch0w..!~

  Mengapa kau pergi..mengapa kau pergi, disaat ak mulai mencintaimu..berharap engkau jadi kekasih hatiku..malah kau pergi jauh dari hidupku..menyendiri lagi, menyendiri lagi, disaat kau tinggalkan diriku pergi..tak pernah ada yang menghiasai hariku..disaat ak terbangun dari tidurku..ak .. inginkan dirimu..datang..dan temui ak..kanku katakana padamu, ak sgt mencintai dirimu..ak..inginkan dirimu..datang, dan temui ak..kan ku katakan padamu, ak sgt mencinta…menyendiri lagi, menyendiri lg.disaat kau tinggalkan diri ku pergi ..tak pernah ada yang menghiasai hariku, disaat ak terbangun dari tidurku..ak..inginkan dirimu..datang, dan temui ak..kanku..katakan padamu..ak sangat mencintai dirimu..ak inginkan dirimu..datang dan temui ak, kanku katakana padamu, ak sgt mencinta..
                                                        Heart br0ken..



Jikalau orang tak suka tak apa, tapi janganlah kau mengata..suda menjadi, adat didunia, ada rupa dan berharta, orang suka..jikalau orang tak suka tak apa, biarlahku berundur diri, mgkin kau rasa , aku tak sepadan, dengan dirimu..ku, sedar diri ini..aku hanyalah insan biasa..tp aku..ada harga diri..walaupun..terguris hati ini..hingga ..menitis air mata..namun semuanya tak bererti..bagimu..waktu orang suka , semuanya indah..waktu da tak suka oh ada-ada saja..sukarnya nak ku temui cinta yang sejati, dan bahagia..jikalau orang tak suka tak apa, tuhan masih menyayangiku..moga suatu hari akan tiba, jodoh buatku dengan insan yang ikhlas cintanya..! ku..sedar diri ini, aku hanyalah insan biasa..tapi aku, ada harga diri..walaupun terguris hati ini..hingga ..menitis air mata..namun..semuanya tak bererti..bagimu..waktu orang suka semuanya indah..waktu da tak suka oh ada-ada saja..sukarnya nak ku temui cinta yang sejati dan bahagia..jikalau orang tak suka tak apa, tuhan masih menyayangiku..moga suatu hari akan tiba, jodoh buatku dengan insan yang ikhlas cintanya..!

Monday, December 27, 2010

first day kelas untuk hari neyh:)

uiks..huk3..arinie, k0l 6 tepat da bangun..awal an..? haha..semangat kelas pertama suda..HAHA..datang kelas k0l 7.55a.m..awal sgt2..HAHA..yang datang p0n baru beberapa orang..ingat lecturer ade..tp..tak masuk p0n..n, mase yang ade, mereka wat meeting jap..tukar m0nit0r n assistant m0nit0r..pas da abes sume, azrul jmpe jap, cakap silat ade camping lagi!! hahahaha..tu yang wat ak senyum lebar tu..wat katner ntah, kate kat gua..gua..??? haha..sebelum neyh air terjun, skunk gua pulak..? bg0s2..tp, dye nak 20 orang jep..sape cepat, dye dapat!:)..kalau kene wat kertas kerja, ak sanggup buat weyh! demi campingnnyer pasal! sggup turun naek hep! haha..umm..bef0re tu kene selesaikan masalah ak neyh dlu..b0ut reseat paper..? ye .. kne wat surat, c0py tu, bayar neyh..insyaallah sumenyer akan jalan lancar hendaknya..amin,,neyh , dye0rg da g kelas arab..tanpa ak..sdey jep..:(..ak lak tengah tunggu kelas k0l 4..kelas ape, ak p0n tak tahu weyh..awal1 neyh ak rase takde kelas lagi k0t..huk3..tinggal ar kat rumah, nan r0haika r0slan..HAHA..dye pandang ak, ak pandang dye..tengah2 ari p0n nak selimut..kulit lipis sgt tu ..r0haika.r0haika..aiy0o..k l0rh..nanti ak update lg..tyme t0k siap2 petang neyh..g kelas ..haish..semangat baru nana! d0nt malas2!! hahaha..k..cal0o~

Saturday, December 25, 2010

2.52a.m..25/12/2010..
Suasana agak kepenatan..masing2 da tak larat lagi da nak membuke mate..mane taknyer..bufday party yang agak bercelaru..haha..dengan kek yang dicalit2kan dimuke..dengan tepung yang dibaling2kan dirambut..dengan game rebut kerusinyer..p0c02 lg..smua tu amat2 lar menyer0n0kkan..ilang skejap sume masalah aku..tp sampai biler ak nak cmnie..? gelak..senyum..tp ati  neyh.? Still pk b0ut yang sama..umm.enta lar..mang ak epy sgt2 dapat habiskan mase hujung mnggu dengan dye0rg..dapat gelak2 dengan dye0rg..tp tu sume belum lagi dapat melupakan ak dengan sume masalah ak..umm..mybe, bagi sesetengah, masalah ak tak de lar besar sgt..tp..ak terase neyh lar masalah yang bleyh wat ak jadi giler! Kenape!  Nana..en0ugh..benda da berlalu..tak bleyh nak buat pape an..redha je la.,terserlah pada takdir..umm..baeklah..nana adnan nak citer b0ut peristiwa yang berlaku beberapa minit  tadi..mule2 tu, agak gelabah lar..haha..ne taknyer, takut kejutan yang kite0rg nak buat tak jadi..kak isma n dak uma dye p0n de j0in..tak lupe juge kak izzah..meramai kan majlis..haha..sp0rting lar masing2..takde lar malu2..best sgt2..dapat gak nana rase bnde neyh untuk kali keberapa tak tahu lar..haha..tadi tgk tun tija nan tun Fatimah takde orang..rase2nyer, uma kite0rg lar yang paling ramai yang tinggal..betul2 sayang kat k0lej..HAHA..ak cam tak senang ati nak balik uma kal0 maslah tak selesai lg..tunggu lar next week..mybe balek k0t..tu p0n if tak de pape halangan melintang..h0pe takde pape lar hendaknya..amin,,memang indu kat uma..indu sgt2..tp..kal0 balek, tp fikiran kat maslah nak buat ape lg da..sama je an..s0..d0k k0lej..try lupekan sume masalah lagi bagus..perut actually da lapa..ne taknyer, arinie makan kek semata2..mang lapar giler,sumpah tak tipu.arinie baru lar selera makan ak datang..sebelum neyh nak makan p0n susah ler..enta lar..ak neyh bertyme sket kalau nak makan..ak p0n tak tahu nape..haha..kal0 takde selera smpi mati.sampai mati lar ak tak makan..h0h0h0..ape lar nana neyh..da.da..berbalek kepada bufday party td..badan ak da melekit2 nan tepung da neyh..agak kasar deyh..neyh p0n mengupdate bl0g smbil menunggu turn t0k mandi..mandi malam2 bute..? haha..my fevered tuh..sejuk ..best..haha..da demam nanti, baru padan muke! Wakaka! S0k ingat nak kemas bilik..da sminggu d0k kat sni, baru datang keinsafan untuk kemas bilek,..haha..c0z ahad, r0haika r0slan n aniza ay0b da balek..s0..kene kemas..hehe..r0haika, aniza..maaf lar..bilek kite agak bersepah..haha..k l0rh..kak anna da kuar bilik air..turn ak lak mandi..da k0l 3 pagi p0n nak mandi..apeler..k la..tata..titi..tutu..cal0o!

mo0d mengupdate bl0g suda datang deyh:)

8.11p.m..jumaat..24/12/2010..
Salam sumeJ..umm..mo0d mengupdate bl0g suda datang deyh,,haha..umm..ingat nak makeup2 sket bl0g neyh..tp..cam malas..nanti2 lar..hu3..umm..nana skunk dalam keb0snan deyh kat k0lej..tak tahu nak wat pe lg da..cite yang ade sume ak da khatam an..ape lg nak buat neyh..? …kepenatan balek dari masjid tanah tadi masih terase..dari 9 pagi smpi k0l 3 k0t..mane tak penatnyer an..ade sebab kami ke sane..haha..s0k an bufday kakak uma ak..cs pieqa..kite0rg baru rancang last2 minit..s0..pg tadi, dengan kelam kabutnyer, bersiap2 lar t0k cari barang kat masjid tanah..pergi senyap2 lak tu..smpai kak pka n kak ijan p0n tak tahu ape tujuan kite0rg g sane..hu3..g sane, dengan alasan, nak teman an aina g cimb bank..hahaha..tp.mang betul p0n au kite0rg g sane..HAHA.tp..ade selain tu tujuan kami..memang terpikir ar gak, ye lar., orang tak ckup k0wt an..cam tak best..tp..da kite0rg tak de bnde nak buat.,.buat jep l0rh malam neyh..b0san seyh!  Umm..cari kek..cari ker0p0k2..cari bel0n..haha..kehulur n kehilir dalam suasana yang agak panas..fuh..betul2 menguji keimanan..n lalu kat laluan yang ak trauma t0k ak lalu kali kedua jugak adalah satu peng0rbanan..ceh..ceh..ceh..ingat lagi, last lalu situ sem lepas..tyme uh nak g library..tengah sy0k2 lalu, terlanggar lak kaca b0t0l gam..peh..tuhan je yang tahu an..ye ar..dalam k0t..mang ar siket jep..tp..pedih giler..naseb ade mereka tyme tu an..kal0 tak ak tak tahu lar cmne..tp td..jalan tempt tu tadi, ak pegang je tangan aina..haha..masih lagi trauma..? yeah! Nana masih trauma deyh!  Tp, tyme balek, ak s0h dye0rg lalu tempat lain..hehe..s0e ekh k0rang..nana mang trauma lalu situ lg….menyusahkan k0rang je lalu jauh2..huk3..lepas da cari kek hari jadi, ker0p0k2 n sebagainyer.., n then..balek..niat ati nak balek k0l12.tp..terjumpe lak sum0ne yang agak2 kurang betul k0t..cian dye..dye geledah barang kite0rg..enta la..nak gelak p0n ye, nak kesian p0n ye….tp redha je..HHAHAHAHA! dengan bas yang macam ala2 helik0pter..hua..kami naek helipk0pter..haha..agak kebawah.keatas..kebawah..keatas..saba je la an..redha sahaje larJ….da la ak pegang kek tyme tu, tyme bas break je, ak nak jatuh kedepan..naseb lar kek uh tak jatuh terg0lek2 an..kal0 tak..sayang je ..da la malam neyh nak smbut..umm..skunk neyh..dye0rg  nak tgk anugerah skrin kat bwah..tinggal ak nan ct je la..dengan alasan, ct sakit perut..tp memang betul p0n an ct sakit perut..waktu yang amat sesuai untuk menghias ape yang pat0t t0k bufday party malam neyh! Tp..sayangnyer, nieza n kak eyka takde..an best kal0 mereka berdua ade..:(..speaker da siap..bel0n da abes tiup, barang2 da siap..s0..ape lg..? enj0y! haha..kal0 rase2 kebisingan datang dari uma kite0rg, maaf lar ea..coz nie bufday party an..tak b0ley wat senyap2J.. nieza..kak eyka! Balek lar k0lej sekarang! Huk3..k l0rh.nak mandi n tukar baju..baju yang berwarna putih agak tidak sesuai untuk dipakai mala mini..haha..suda tentular ade aksi memaling2 tepung..mencalit2kan kek dan sebagainyer kan..hahahah!..umm..tyme gelak2 neyh, tibe2 teringat lak masalah ak yang still blum selesai..biler lar agaknyer nak selesai neyh an..risau lar..tp..nana ..pasnie..ape2 p0n jadi, redha jep lar k..tak m0h tensi0n2..hidup mesti kedepan an..ade hikmah yang jadi sume neyh. Trime je lar seadanyer,..! nana,ingat..jangan patah semangat..bnde tu tak bleyh wat k0 patah semangat!!! Tak semestinyer k0 kalah hari nie, k0 akan kalah selama2nyer! Remember that! K l0rh..mau mandi..td balek tak mandi2 lagi..busuk ar..haha.tata..titi..tutu! btw..epy bec0ming bufday cs pieqa!!!!!  Siap lar malam nanti ea!!! Gud luck!! HAHAHAHAHA! Ch0w~

Tuesday, December 21, 2010

kebahagian.disertai dgn kedukaan..umm

21/12/2010..@ selasa..
10.28a.m../ atas bed sendiri jek..huk3…
Uhu! Kebahagian mula terase,,enta lar..ak skunk rase nak senyum je 24 h0ur weyh..nape..? haha..bnde yang ak nak..yang ak idamkan ak da dapat..alhamdulillah..mkbul d0a ak ..amin..thnx Allah..umm..cmnie ekh rasenyer biler  orang yang kita sayang..yang kita suke..tibe2 da nak jadi milik kite..h0pe..ak nan dye akan kekal selamanyer..amin..gp0n..dye still pk lagi..yela..dye da tak nk kecewa lg b0ut sume neyh,,n ak p0n  tengah pk gak samada siyes ke tak..tp..aku siyes je..haha,.yela..tu yang ak nak k0t..bleyh jadi ak biar an jek..uhu! umm..biar lar takde sape yang tahu sume neyh,.tak m0h heb0h2 l0rh..ye la..skali..tak jadi..umm.tak ker meraung ak..ummm..just ..d0a an jep lar sume neyh ok..3 sem weyh ak tggu ..baru lar sem neyh dapat..amin,,hehe..weyh..pakcik..k0 wat makcik neyh asyik tersengih2 je weyh..haha..ak ingat smpi mati lar..haha..h0pe k0 tak hampakan ak an..n..h0pe ak tak hampakan k0..kal0 k0 rase dak yang minat k0 tu lagi dapat wat k0 tersengih2, g la kat dye..ak tak kesa..tp..agak sakit lar jugak an ati..mane tak nyer..haisshh..sabar ..redha..tu je lar yang mampu ak lakukan weyh..umm.ak suke biler k0 datang dalam hidup ak..h0pe ..sume neyh betul..n smpai sni jep..ish..ape yang ak merepek neyh..?? HAHAH! Nana..nana..st0p it l0rh..haha..jiwang sgt tue..haha..umm..first kebahagian da terase..n..sec0nd p0n da teraseJ..haishh..nana..penantian k0 tak sia2 lar..haha..amin2..sume yang baik datangnyer dari Allah..tarikh arinie tarikh yang tak dapat ak lupe an! Dalam satu hari, dua bnde yang mampu wat ak tersenyum..bak kate lagu malique..senyum..tak perlu kata apa2..haha..! tapi..orang kate jangan suke2 sgt..nanti last2 sdey gak..s0..jangan terlampau epy sangat ea nana..Allah biler2 mase je bleyh tarek balek sume tu..d0a bnyak2 sm0ge sume neyh kekal akhirnyer..amin!ak neyh kal0 da bahagia sket, bleyh giler..HAHA..s0..skunk da giler lar neyh..HAHA..kurang siuman sket k0wt..dak uma ak je yang tahu giler ak cmner..haha..ak akan terg0lek2 ..cam orang tak betul sket..haha..tp..pade hakikatnyer, nana adnan masih betul n waras okek.haha..cume, nak memanfaat an kebahagian yang skejap datang skejap tak..nanti ak nyesal lak kal0 tak manfaat an betul2..thnx t0k nieza yang bnyak t0l0ng ak rase sume neyh..sempat gak ak rase sume neyh dgn bntuan dye..walaupun dye da bnyak mengkant0i an ak..tp ak suke..sebab dye da t0l0ng luah an sumenyer..HAHAHA..THNX EA NIZA!  Haha..ak neyh jenis yang susa nak luah an weyh..enta lar..ak p0n tak tahu nape..thnx gak t0k dak2 uma..yang da bnyak bntu ak..yang ade tyme ak memerlukan..n sudi dgr cite ak..thnx a l0t! k0rang yang terbaek dari lading lar!! Haha..syang k0rang ketat..umm..tengah2 epy neyh.teringat lak result..umm.cm seedy jep..p0inter da ok..naek mendadak..tp..tak sume nyer menggembirakan..ak redha jep..mybe neyh memang rezeki ak.n ade hikmah disebaliknyer.ak terima..ye la..Allah tak an uji hambanyer tanpa hikmah an..ade nyer hikmat yang tersirat..papep0n..bg semangat kat ak..c0z da nak patah semangat da neyh,…ak perlu an k0rang lg..rase cam patah semangat lak biler k0rang takde…ak perlu an k0rang!!  Mang susah an t0k terima sume neyh.ye la..bnde yang da wat ak menangis giler2..umm..sume ini ujian dari Allah..nak uji hambanya samada saba ke tak dengan sume neyh..Ya Allah..tabah an lar ati ak neyh..ak da tak mampu lagi da nak sekuat dlu..bantu lah ak Ya Allah..ak akui..k0 uji ak dengan sume ujian nie..dan kau jugak yang memberi an ak tersenyum..kau memang maha adil Ya Allah..da tak mampu lagi da nak nangis..sakit weyh ati neyh biler menangis..enta la..sdey..nampak je ak gelak2..nmpak je ak senyum giler..tp..ati ak neyh still pk b0ut bnde uh sume..still terngiang2 lg..tak pe lar..ade peluang lg t0k ak ubah sume neyh.masih ade mase lg..h0pe..sumenyer okek jek..n..ak harap..sume nyer berjalan lancer..otak ak sememangnyer da penat da weyh dengan sume neyh,,tp..nak tak nak,kne trime je la..tu ujian yang kiter kne terima…umm..k la..nak mandi la..haha…t jumpe lg okek..haha..btw..l l0ve u lar syg!! Hahaha..tata!

Friday, December 17, 2010

tak de mase nak update l0rh...

salam:)..rase indu giler2 kat bl0gger..baru ar skunk dapat lepas an rindu!! cewahh..HAHAHA..umm..skunk tak de mo0d nak update pape..ahad lar ak update .nak cite pe jep..ahahah..da la..mau out dlu..de bnyak bnde nak kne wat..!! wasalam:)

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)