BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

kepenatan..adeyhhh..

salammm..uhu!..ummm..mau citer serba sedikit tentang t0day..yeah! pagi tdi..kelas k0l 8..esp..smpi lar k0l 10..tyme kelas tu lar ade perkare yg tidak diingini berlaku..h0h0..b0ut my tdung! hahaha..mang tak dinafikan,..amat2 lar mengantuk tidak kepalang an pagi tadi..smpi an menguap2..tup3..brooch tercabut..mak ai..c0ver malu ak depan sir anis! haha..tahan je an..pas abes je, cepat2 lar ajak mereka berdua g t0ilet..mang macam2 ragam lak..cara2 nak cabut an br00ch dri tudung! huk3..nan kad matrik..nan kuku ct...yg paling tak bleyh belah, nieza s0h ak panjat sinki, semate2 nak capai cermin wat cabut br0och tu..hahaha..last2..ct s0h ak cabut je..dye ar buat an..berjaye gak akhirnyer..HAHAHA..ad0yai...pastu..g jmpe encik har, tanyer b0ut assgment..n t0l0ng dye sket2..nthen..tmpat yang paling ak tak0t sgt2..AKADEMIK! umm..tyme t0k tanyer b0ut result! haisshh..berdebar2 seyh nak tanyer b0ut result arab! last2..ak menjerit biler dapat result!!! alhamdullillah..lulus! tak yah nak repeat2!! yeeaahh! mang bersyukur giler2 lar ..tak rugi ak blaje bagai nak rak an..thnx t0k yg mmbantu!! aina! haha..jasamu dikenang lar! n...arinie gak ari pertama ak masuk kelas arab 4! bersama2 mereka!! ade yg cakap welc0me back..ade yang cakap " baru lar ceria genap 3 orang.." thnx k0rang!! mang happy sgt2 weyhh!! wakakaka! :))..pas kelas arab, kelas prinsip pengurusan islam pulak..tyme tu ngant0k mang susa nak cakap lar an..terlampau mengant0k..tp.. tahan je..t0 dak2 uma yg terase nana buat muker.., s0rry ek..mang penat sgt2 arinie..maaf sgt2..s0rry lar kalau ade yang cakap " penat p0n takkan nak buat muke  " ..mang penat tak terkata la..tu tak termasuk dengan pening lagi..dari pagi tak rehat2..s0rry sgt2...mo0d p0n kurang stabil..n lepas mandi je, baru lar ringan sket pale neyh.kalau tak, makin kusut..s0rry sape2 yang terase..tak nak p0n sebenarnyer nak buat muke..tapi..orang tak bleyh nak menipu wat2 ceria l0rh...ok2..cite balek pe yang jadi selepas itu..kami p0n turun lar bl0g bistari..cari bahan serba sedikit..n..pakcik baks0 p0n da k0l ..cakap makanan da nak smpi..ak nan aina p0n tunggu lar kat guard utama tu..b0rak2 nan pak cik guard..mulut neyh lak menggatal tanyer.." pak cik, tak takut ker malam2 " sekali, amek k0, sume pakcik cite!! hahaha..naek terus bulu r0ma ak n aina weyh...macam2 pakcik da nmpk kat k0lejj neyh..kat publicf0n lar..n.macam2 lagi lar ( tempat dirahsiakan lar ..kang tak memasal ade yang nak pindah uma )..HAHAHA! k la..nana adnan mengundur diri dlu ea..mau td0 awal!! nyttteee!! muuahhx!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)