BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

sayang da tukar BENCI!!!!

28/12/2010 .. selasa..
6.43a.m..
My own bed..
Nape ekh, biler pintu ati ak neyh da terbukak untuk sum0ne uh, da start sayang dye, da start rindu dye, tibe2 dye wat hal.? Ingat senang ker  ak nak bukak pintu ati ak neyh t0k orang weyh..susah tahu tak! Baru lar nak pintu, k0 wat ak cmnie..thnx banyak2 weyh..ak appreaciate ape yg k0 wat kat ak..k fine, k0 cakap jgn gtau orang lain an, but k0..?? kal0 bukan k0 yang gtau, sape lg weyh.?? Sape lagi yang nak gtau dye0rg k0 msg ak..?? sape lagi yg gtau dye0rg ak tak pass sbjek uh!  Sape lg! da terang2 k0t dye0rg ade sebut name k0! Da lar..en0ugh ar menyakitkan ati ak..k0 dtang skejap je an dalam ati ak..tyme k0 nak blah, k0 belah..senangnyer weyh..h0pe k0 bahagia lar pas neyh..ak da tak nak bukak pintu ati ak neyh t0k sape2 da weyh! Semua same je! K0 cakap prempuan yang banyak wat k0! But sekarang.?? Perempuan jugak ker..???!  ak d0akan k0 bahagia pas neyh. Tak yah nak c0ntact ak lg da..cukup ar k0 bg ak harapan..CUKUP LAR! Ak da tak heran k0 da weyh..! da el0k2 ak syg, ak da start BENCI k0 weyh! Thnx bg ak gembire even skejap..thnx c0z bg harapan kat ak.thnx c0z wat ak tertunggu..thnx sebarkan citer b0ut ak..thnx sgt2..terhutang budi ak weyh nak balas sume tue! ingat lar weyh, laki yg baek t0k prmpuan yg baek, mybe ak neyh tak ckup baek t0k k0..cari lar yg lg better ekh..ak nak buang k0 jauh2 weyh..even nak stiap hari terserempak nan k0, tp jgn harap ak nak pandang k0 lg! jgn harap ak nak teg0 k0..senang je an k0 wat cmnie..alahai..dengan masalah ak tak settle lg, k0 da kusut kana k nan neyh sume..peh..nana, sabar je lar nana.. “ mybe ade hikmah sume neyh “ ..ayat tu je lar yang ak selalu dengar..h0pe s0 ade hikmah  sebalek neyh sume..pasnie. jangan lar sesiape tanyer ak nape ak still al0ne..nape ak tak bukak pintu ati t0k orang lain..jgn tanyer okek..da serik..bile da bukak, orang permainkan watpe an..nana..da lar tu..dye bukan untuk k0 da nana..lupekan dye okek even susah..tak yah lagi nak seb0k2 an diri t0k sayang orang lg if orang tak apreaciate kiter..just waste da tyme! K la..da tak larat lagi da nak nangis t0k sume neyh..wat2 epy..? im try..kebahagian da takde lagi da dalam ati ak neyh..ch0w..!~

  Mengapa kau pergi..mengapa kau pergi, disaat ak mulai mencintaimu..berharap engkau jadi kekasih hatiku..malah kau pergi jauh dari hidupku..menyendiri lagi, menyendiri lagi, disaat kau tinggalkan diriku pergi..tak pernah ada yang menghiasai hariku..disaat ak terbangun dari tidurku..ak .. inginkan dirimu..datang..dan temui ak..kanku katakana padamu, ak sgt mencintai dirimu..ak..inginkan dirimu..datang, dan temui ak..kan ku katakan padamu, ak sgt mencinta…menyendiri lagi, menyendiri lg.disaat kau tinggalkan diri ku pergi ..tak pernah ada yang menghiasai hariku, disaat ak terbangun dari tidurku..ak..inginkan dirimu..datang, dan temui ak..kanku..katakan padamu..ak sangat mencintai dirimu..ak inginkan dirimu..datang dan temui ak, kanku katakana padamu, ak sgt mencinta..
                                                        Heart br0ken..



Jikalau orang tak suka tak apa, tapi janganlah kau mengata..suda menjadi, adat didunia, ada rupa dan berharta, orang suka..jikalau orang tak suka tak apa, biarlahku berundur diri, mgkin kau rasa , aku tak sepadan, dengan dirimu..ku, sedar diri ini..aku hanyalah insan biasa..tp aku..ada harga diri..walaupun..terguris hati ini..hingga ..menitis air mata..namun semuanya tak bererti..bagimu..waktu orang suka , semuanya indah..waktu da tak suka oh ada-ada saja..sukarnya nak ku temui cinta yang sejati, dan bahagia..jikalau orang tak suka tak apa, tuhan masih menyayangiku..moga suatu hari akan tiba, jodoh buatku dengan insan yang ikhlas cintanya..! ku..sedar diri ini, aku hanyalah insan biasa..tapi aku, ada harga diri..walaupun terguris hati ini..hingga ..menitis air mata..namun..semuanya tak bererti..bagimu..waktu orang suka semuanya indah..waktu da tak suka oh ada-ada saja..sukarnya nak ku temui cinta yang sejati dan bahagia..jikalau orang tak suka tak apa, tuhan masih menyayangiku..moga suatu hari akan tiba, jodoh buatku dengan insan yang ikhlas cintanya..!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)