BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

hujan o0 hujan:')

hujan..? tetibe lak bleyh teringat tyme zaman sk0la dlu..miss it l0rh..maen ujan smpi demam! huk3..cmne ekh nak ulang lek sume tue..? mesti tak bleyh an..zaman sk0la dlu nan zaman skunk lain sgt2..dlu2 perangai tak matured lg..but skunk..? tak matured gak ak..HAHAHA..s0..ak dlu nan ak skunk takde beza..yang membezakan kenangan jep..s0b3..( ayat nak sengal ) HAHAHA! nana..nana..st0p it..bnde tu sume tak bleyh patah balek..dengan kate lain..reverse..hhahaha...skunk..d0k lepak2 kat bl0k bestari nan nieza n siti..kak eyka ajak lepak kat library.tapi line lak takde..huk3..kene ar lepak kat sni..mengupdate bl0g n sebagainyer..:) tdi..azrul jumpe jap, dye cakap yang bleyh g camping kat negeri sembilan tu just ak je..??? peh..mak ai..bleyh jadi ak pegi nan dye lak an..tak bleyh idup ler tanpe dak uma ak..ak lebeyh rela tak g weyh camping tue..tak nak ak g..ish3..nak jage dye0rg lagi, ak sendiri p0n tak terjage..hahaha..kalau nak g, ak nak bawak sume dak uma ak..ak tak kire!!! huk3..kalau tak, jangan harap ler ak nak g..tu je syarat nyer.. ( ceh ceh ceh..siap nak bersyarat ) hahaha..kang, kalau ak g nan azrul je, tak memasal lak kene debik nan awek dye..tak nak ak cari pasal..! haha..tak el0k meruntuhkan rumah tangge orang.hahaha..s0..c0nclusi0nnyer, ak tak akan g tanpe dak uma ak..fullst0p! ~ :).. da..da..en0ugh bercerita tentang itu..pale kembali pusing..huk3..memikirkan nak balik ke tak diz week..tp..terase cam berat jep nak balek weyh..nape ekh..? enta la..kalau tak balik, nan sape jep kat uma tu..tak silap ak sume balik..haiisshh.nanti2 la ak pk pasal neyh..s0k nan jumaat da takde kelas..s0 bleyh pk puas2! hhaha..nieza da balik da s0k..ct jumaat..aina jumaat..yg lain tu ak tak tahu..nana kene tggal lagi lar gamaknyer..s0 sad..huk3... k l0rh, nak on9 fb jap..nanti lar update lg..tata .. titi.. tutu.. ekh, jap2..tdi, ak tak pandang p0n muke dye! yeah!! nana berjaya!! haahaha..da ea nana..tak yah pk b0ut dye..lupe kan dye lg bagus! k la..dhaa~

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)