BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

mo0d mengupdate bl0g suda datang deyh:)

8.11p.m..jumaat..24/12/2010..
Salam sumeJ..umm..mo0d mengupdate bl0g suda datang deyh,,haha..umm..ingat nak makeup2 sket bl0g neyh..tp..cam malas..nanti2 lar..hu3..umm..nana skunk dalam keb0snan deyh kat k0lej..tak tahu nak wat pe lg da..cite yang ade sume ak da khatam an..ape lg nak buat neyh..? …kepenatan balek dari masjid tanah tadi masih terase..dari 9 pagi smpi k0l 3 k0t..mane tak penatnyer an..ade sebab kami ke sane..haha..s0k an bufday kakak uma ak..cs pieqa..kite0rg baru rancang last2 minit..s0..pg tadi, dengan kelam kabutnyer, bersiap2 lar t0k cari barang kat masjid tanah..pergi senyap2 lak tu..smpai kak pka n kak ijan p0n tak tahu ape tujuan kite0rg g sane..hu3..g sane, dengan alasan, nak teman an aina g cimb bank..hahaha..tp.mang betul p0n au kite0rg g sane..HAHA.tp..ade selain tu tujuan kami..memang terpikir ar gak, ye lar., orang tak ckup k0wt an..cam tak best..tp..da kite0rg tak de bnde nak buat.,.buat jep l0rh malam neyh..b0san seyh!  Umm..cari kek..cari ker0p0k2..cari bel0n..haha..kehulur n kehilir dalam suasana yang agak panas..fuh..betul2 menguji keimanan..n lalu kat laluan yang ak trauma t0k ak lalu kali kedua jugak adalah satu peng0rbanan..ceh..ceh..ceh..ingat lagi, last lalu situ sem lepas..tyme uh nak g library..tengah sy0k2 lalu, terlanggar lak kaca b0t0l gam..peh..tuhan je yang tahu an..ye ar..dalam k0t..mang ar siket jep..tp..pedih giler..naseb ade mereka tyme tu an..kal0 tak ak tak tahu lar cmne..tp td..jalan tempt tu tadi, ak pegang je tangan aina..haha..masih lagi trauma..? yeah! Nana masih trauma deyh!  Tp, tyme balek, ak s0h dye0rg lalu tempat lain..hehe..s0e ekh k0rang..nana mang trauma lalu situ lg….menyusahkan k0rang je lalu jauh2..huk3..lepas da cari kek hari jadi, ker0p0k2 n sebagainyer.., n then..balek..niat ati nak balek k0l12.tp..terjumpe lak sum0ne yang agak2 kurang betul k0t..cian dye..dye geledah barang kite0rg..enta la..nak gelak p0n ye, nak kesian p0n ye….tp redha je..HHAHAHAHA! dengan bas yang macam ala2 helik0pter..hua..kami naek helipk0pter..haha..agak kebawah.keatas..kebawah..keatas..saba je la an..redha sahaje larJ….da la ak pegang kek tyme tu, tyme bas break je, ak nak jatuh kedepan..naseb lar kek uh tak jatuh terg0lek2 an..kal0 tak..sayang je ..da la malam neyh nak smbut..umm..skunk neyh..dye0rg  nak tgk anugerah skrin kat bwah..tinggal ak nan ct je la..dengan alasan, ct sakit perut..tp memang betul p0n an ct sakit perut..waktu yang amat sesuai untuk menghias ape yang pat0t t0k bufday party malam neyh! Tp..sayangnyer, nieza n kak eyka takde..an best kal0 mereka berdua ade..:(..speaker da siap..bel0n da abes tiup, barang2 da siap..s0..ape lg..? enj0y! haha..kal0 rase2 kebisingan datang dari uma kite0rg, maaf lar ea..coz nie bufday party an..tak b0ley wat senyap2J.. nieza..kak eyka! Balek lar k0lej sekarang! Huk3..k l0rh.nak mandi n tukar baju..baju yang berwarna putih agak tidak sesuai untuk dipakai mala mini..haha..suda tentular ade aksi memaling2 tepung..mencalit2kan kek dan sebagainyer kan..hahahah!..umm..tyme gelak2 neyh, tibe2 teringat lak masalah ak yang still blum selesai..biler lar agaknyer nak selesai neyh an..risau lar..tp..nana ..pasnie..ape2 p0n jadi, redha jep lar k..tak m0h tensi0n2..hidup mesti kedepan an..ade hikmah yang jadi sume neyh. Trime je lar seadanyer,..! nana,ingat..jangan patah semangat..bnde tu tak bleyh wat k0 patah semangat!!! Tak semestinyer k0 kalah hari nie, k0 akan kalah selama2nyer! Remember that! K l0rh..mau mandi..td balek tak mandi2 lagi..busuk ar..haha.tata..titi..tutu! btw..epy bec0ming bufday cs pieqa!!!!!  Siap lar malam nanti ea!!! Gud luck!! HAHAHAHAHA! Ch0w~

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)