BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

2.52a.m..25/12/2010..
Suasana agak kepenatan..masing2 da tak larat lagi da nak membuke mate..mane taknyer..bufday party yang agak bercelaru..haha..dengan kek yang dicalit2kan dimuke..dengan tepung yang dibaling2kan dirambut..dengan game rebut kerusinyer..p0c02 lg..smua tu amat2 lar menyer0n0kkan..ilang skejap sume masalah aku..tp sampai biler ak nak cmnie..? gelak..senyum..tp ati  neyh.? Still pk b0ut yang sama..umm.enta lar..mang ak epy sgt2 dapat habiskan mase hujung mnggu dengan dye0rg..dapat gelak2 dengan dye0rg..tp tu sume belum lagi dapat melupakan ak dengan sume masalah ak..umm..mybe, bagi sesetengah, masalah ak tak de lar besar sgt..tp..ak terase neyh lar masalah yang bleyh wat ak jadi giler! Kenape!  Nana..en0ugh..benda da berlalu..tak bleyh nak buat pape an..redha je la.,terserlah pada takdir..umm..baeklah..nana adnan nak citer b0ut peristiwa yang berlaku beberapa minit  tadi..mule2 tu, agak gelabah lar..haha..ne taknyer, takut kejutan yang kite0rg nak buat tak jadi..kak isma n dak uma dye p0n de j0in..tak lupe juge kak izzah..meramai kan majlis..haha..sp0rting lar masing2..takde lar malu2..best sgt2..dapat gak nana rase bnde neyh untuk kali keberapa tak tahu lar..haha..tadi tgk tun tija nan tun Fatimah takde orang..rase2nyer, uma kite0rg lar yang paling ramai yang tinggal..betul2 sayang kat k0lej..HAHA..ak cam tak senang ati nak balik uma kal0 maslah tak selesai lg..tunggu lar next week..mybe balek k0t..tu p0n if tak de pape halangan melintang..h0pe takde pape lar hendaknya..amin,,memang indu kat uma..indu sgt2..tp..kal0 balek, tp fikiran kat maslah nak buat ape lg da..sama je an..s0..d0k k0lej..try lupekan sume masalah lagi bagus..perut actually da lapa..ne taknyer, arinie makan kek semata2..mang lapar giler,sumpah tak tipu.arinie baru lar selera makan ak datang..sebelum neyh nak makan p0n susah ler..enta lar..ak neyh bertyme sket kalau nak makan..ak p0n tak tahu nape..haha..kal0 takde selera smpi mati.sampai mati lar ak tak makan..h0h0h0..ape lar nana neyh..da.da..berbalek kepada bufday party td..badan ak da melekit2 nan tepung da neyh..agak kasar deyh..neyh p0n mengupdate bl0g smbil menunggu turn t0k mandi..mandi malam2 bute..? haha..my fevered tuh..sejuk ..best..haha..da demam nanti, baru padan muke! Wakaka! S0k ingat nak kemas bilik..da sminggu d0k kat sni, baru datang keinsafan untuk kemas bilek,..haha..c0z ahad, r0haika r0slan n aniza ay0b da balek..s0..kene kemas..hehe..r0haika, aniza..maaf lar..bilek kite agak bersepah..haha..k l0rh..kak anna da kuar bilik air..turn ak lak mandi..da k0l 3 pagi p0n nak mandi..apeler..k la..tata..titi..tutu..cal0o!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)