BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

life arinie seakan2 tidak terurus..HAHA

b0san.? tu lar yang cube ak nak cakap t0k p0st kali neyh..b0san deyh..tersangat2 lar b0san..adush..arinie, kami seakan2 tidak terurus..HAHA..ne tak nyer, k0l 6 da bangun..pas subuh nieza td0 balek..yg ak..? mengac0 orang nak g kelas..HAHA..ak punyer dengki, ak bukak cite mirr0r , yang part pale dye putus tu, ak tunjuk kat kak eyka..HAHAHA!~ tergamam dye weyh..pe lagi..mulut dye p0n terkumat kamit lar marah ak..hahahha..ne taknyer , tyme tu dye da nak g kelas..ak lak tunjuk bnde yang cm uh..naseb dye tak nangis an cam dlu..kal0 tak, tak tahu nak pujuk cmner..HAHA..b0san kac0 orang. k0l 9 pagi ak terlelap jugak an..tengah sy0k2 td0, k0l 11 lak tersedar..r0haika r0slan k0..dengan mamai, ak angkat lar jugak..tp..skunk, ak tengah pelik, dye atau ak yang mamai..? hahah..aku cakap lain, dye jwab lain..ad0i..r0haika..r0haika..pe ler an..HAHA..tyme nak kejut ct lak, ct tetibe cakap yang actually kite0rg ade kelas..HAHAHAHA! pe lagi, kelam kabut lar nak mandi an..bilik air 2, yg nak mandi 3 orang..cmne tuh..? berebut lar jugak..haha..tp..pas kite0rg siap2..tak jadi pegi p0n .tak0t nak g, s0, kami p0n amek keputusan nak jmpe lecturer secara pers0nal..haha..naseb ar lecturer tu kenal kite0rg an n pena ajar sem lepas..ok ar jugak, kal0 kite0rg masuk tyme dye mngajar, mang nak kne bahan lar an nan dak laki..tu sebb lar jmpe pas kelas..huk3..niat ati nak ny0r0k kat cafe, tp, dye0rg nmpk gak..kenal baju k0wt..HAHA..tp mang tak bleyh blah an, smpi kelas p0n tak tahu..2 kelas lak tu terlepas..hahaha..otai sungguh kami..padahal baru naek sem baru! ahakx! pastu, ari kami p0n berjalan seperti biasa ( ayat nak skema an) ahha..! tengahri dye0rg g kelas arab.ak.? d0k kat uma nan kak eyka,sengal sgguh,s0h orang puase teman an dye makan..ad0i..dye teman an ak g akademik jap..anta tu, anta ini..n then lepak kat cafe smpi k0l 6.30p.m..lame gile..da naek lenguh da duduk kat cafe tu..stiap yang lalu lalang sume kite0rg pandang..haha...yg peliknyer, nak on9 kat cafe, lapt0p ak tak dapat detect, tp, bile kat atas neyh, senang pulak nak detect..pelik an..s0 ak tak pat ler on9 kat sane..dengan enset p0n tak dapat on9..wat sakit ati jep..! terpakse lar teng0k orang lalu lalang..gelak s0rang2..n sebagainyer..huk3..tyme buke puase..? beli macam nak makan t0k seminggu..tp..last2, ak makan burger je..nasi..? buang suda..selera makan da kembali berkurangn lak..enta lar..still pk lagi k0t masalah..biler lar masalah ak nak selesaikan..umm..k l0rh.mate da ngant0k.padahal baru k0l 9..td0..? ye k0t..haha..mate da terhad smpi k0l 10 jep..da tak ori..haha..k la..nak mandi dlu..nthen td0..nyte y0k..!

p/s ; nieza..da pukul brape ekh..? HAHAHA! kuang aj0 ! :')

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)