BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

kebahagian.disertai dgn kedukaan..umm

21/12/2010..@ selasa..
10.28a.m../ atas bed sendiri jek..huk3…
Uhu! Kebahagian mula terase,,enta lar..ak skunk rase nak senyum je 24 h0ur weyh..nape..? haha..bnde yang ak nak..yang ak idamkan ak da dapat..alhamdulillah..mkbul d0a ak ..amin..thnx Allah..umm..cmnie ekh rasenyer biler  orang yang kita sayang..yang kita suke..tibe2 da nak jadi milik kite..h0pe..ak nan dye akan kekal selamanyer..amin..gp0n..dye still pk lagi..yela..dye da tak nk kecewa lg b0ut sume neyh,,n ak p0n  tengah pk gak samada siyes ke tak..tp..aku siyes je..haha,.yela..tu yang ak nak k0t..bleyh jadi ak biar an jek..uhu! umm..biar lar takde sape yang tahu sume neyh,.tak m0h heb0h2 l0rh..ye la..skali..tak jadi..umm.tak ker meraung ak..ummm..just ..d0a an jep lar sume neyh ok..3 sem weyh ak tggu ..baru lar sem neyh dapat..amin,,hehe..weyh..pakcik..k0 wat makcik neyh asyik tersengih2 je weyh..haha..ak ingat smpi mati lar..haha..h0pe k0 tak hampakan ak an..n..h0pe ak tak hampakan k0..kal0 k0 rase dak yang minat k0 tu lagi dapat wat k0 tersengih2, g la kat dye..ak tak kesa..tp..agak sakit lar jugak an ati..mane tak nyer..haisshh..sabar ..redha..tu je lar yang mampu ak lakukan weyh..umm.ak suke biler k0 datang dalam hidup ak..h0pe ..sume neyh betul..n smpai sni jep..ish..ape yang ak merepek neyh..?? HAHAH! Nana..nana..st0p it l0rh..haha..jiwang sgt tue..haha..umm..first kebahagian da terase..n..sec0nd p0n da teraseJ..haishh..nana..penantian k0 tak sia2 lar..haha..amin2..sume yang baik datangnyer dari Allah..tarikh arinie tarikh yang tak dapat ak lupe an! Dalam satu hari, dua bnde yang mampu wat ak tersenyum..bak kate lagu malique..senyum..tak perlu kata apa2..haha..! tapi..orang kate jangan suke2 sgt..nanti last2 sdey gak..s0..jangan terlampau epy sangat ea nana..Allah biler2 mase je bleyh tarek balek sume tu..d0a bnyak2 sm0ge sume neyh kekal akhirnyer..amin!ak neyh kal0 da bahagia sket, bleyh giler..HAHA..s0..skunk da giler lar neyh..HAHA..kurang siuman sket k0wt..dak uma ak je yang tahu giler ak cmner..haha..ak akan terg0lek2 ..cam orang tak betul sket..haha..tp..pade hakikatnyer, nana adnan masih betul n waras okek.haha..cume, nak memanfaat an kebahagian yang skejap datang skejap tak..nanti ak nyesal lak kal0 tak manfaat an betul2..thnx t0k nieza yang bnyak t0l0ng ak rase sume neyh..sempat gak ak rase sume neyh dgn bntuan dye..walaupun dye da bnyak mengkant0i an ak..tp ak suke..sebab dye da t0l0ng luah an sumenyer..HAHAHA..THNX EA NIZA!  Haha..ak neyh jenis yang susa nak luah an weyh..enta lar..ak p0n tak tahu nape..thnx gak t0k dak2 uma..yang da bnyak bntu ak..yang ade tyme ak memerlukan..n sudi dgr cite ak..thnx a l0t! k0rang yang terbaek dari lading lar!! Haha..syang k0rang ketat..umm..tengah2 epy neyh.teringat lak result..umm.cm seedy jep..p0inter da ok..naek mendadak..tp..tak sume nyer menggembirakan..ak redha jep..mybe neyh memang rezeki ak.n ade hikmah disebaliknyer.ak terima..ye la..Allah tak an uji hambanyer tanpa hikmah an..ade nyer hikmat yang tersirat..papep0n..bg semangat kat ak..c0z da nak patah semangat da neyh,…ak perlu an k0rang lg..rase cam patah semangat lak biler k0rang takde…ak perlu an k0rang!!  Mang susah an t0k terima sume neyh.ye la..bnde yang da wat ak menangis giler2..umm..sume ini ujian dari Allah..nak uji hambanya samada saba ke tak dengan sume neyh..Ya Allah..tabah an lar ati ak neyh..ak da tak mampu lagi da nak sekuat dlu..bantu lah ak Ya Allah..ak akui..k0 uji ak dengan sume ujian nie..dan kau jugak yang memberi an ak tersenyum..kau memang maha adil Ya Allah..da tak mampu lagi da nak nangis..sakit weyh ati neyh biler menangis..enta la..sdey..nampak je ak gelak2..nmpak je ak senyum giler..tp..ati ak neyh still pk b0ut bnde uh sume..still terngiang2 lg..tak pe lar..ade peluang lg t0k ak ubah sume neyh.masih ade mase lg..h0pe..sumenyer okek jek..n..ak harap..sume nyer berjalan lancer..otak ak sememangnyer da penat da weyh dengan sume neyh,,tp..nak tak nak,kne trime je la..tu ujian yang kiter kne terima…umm..k la..nak mandi la..haha…t jumpe lg okek..haha..btw..l l0ve u lar syg!! Hahaha..tata!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)