BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 12, 2011

hari yang memenatkan..tp...BEST!!!!

Ey3…:) da lame gile an aku tak update bl0g…rase rindu lak nak update….! :)
kalau kat k0lej..leyh dikatekan ari2 aku update..tp kat umaa.
.rase nyer takde bnde nak cite weyhh..otak tibe2 jadi beku..~
 arinie baru lar ade mo0d nak update :)  semalam ari yg paling best pena aku rase weyhh!
Best sgt2..!! tp agak memenatkan..but its okeyh la kan..sekali sekale jee. :)
kua uma dalam k0l 8 pagi..awal kan..? haha..
semangat nak jmpe member2 tersayang nyer pasal kan…sume sanggup! :p 
dalam  k0l 9..sampai MC..org first lak tuh yg sampai an..tunggu lar mereka kat sane…
pastu..sissy msg..cakap da sampai..aku punyer lar tercari2…
last2 baru nmpk..niat ati nak men sembunyi2 kan…tp tak leyhh..haha..
d0p lepak2 nan sissy jap..pas tu…
izat lak sampai…niat ati nak sergah dri belakang k0n0n.tapi tak jadi..ahahah..!
 n kite0rg sambung lepak2 dlu sementara tnggu rahmah lak…pastu…
azie msg..cakap kat ner.kite0rg lak menipu ..cakap da nak sampai MP…hahaha..!
s0wey kawan…saje je nak menipu k0..tp semalam aku da ngaku kan.kan..kan..haha…
tu yg tyme k0 sampai..kite0rg tak sampai lagi ..ak tak leyh lupe yg k0 tipu aku dlu..hahaha..
cakap pakai baju kurung..terkejut k0t…yg aku neyh lak caye cakap k0 lak kan…
terus lak aku k0l k0..hampeh..tipu! haha…mane baju kebaye k0..??
kang aku cabar k0 pakai baju kebaye, padan muke! :p
k0l 9.45 k0t baru gerak g MP…sampai2 je..kedai2 sume tak bukak lagi weyhh..
awal gile laaa..haha..terus g DP..cari cik AZIEYANIE J0HAR..! haha..
otw nak g big apple..aku lak terngumpat azie..hahaha..
aku cakap nan rahmah yg patung b0tak tuh azie..hahaha…
dengan tak sengaje jee…azie terselisih nan kite0rg tyme tuh,,dye dgr..HAHAHAHA.
kant0i suda! Leyh lak tak pasan k0 an..haha..s0wey ar beb..aku gurau jeee..hehe..
tp..gajah kat luar DP tuh, aku tak cakap tau tu k0..sume tuh fitnah semate2..! ahakx! :) 
 aku just cakap je patung yg b0tak tuh k0 :P  pastu..kite0rg sambung jalan..g GSC..
tgk ade cite ape yg best…kebetulan lak semalam ari rabukan..s0…
setengah harge..jimat duet kan..hahahaha! tgh d0k2 pk nak tgk cite ape…
last2..kite0rg amek keputusan tgk ‘THE ROOMATE’…t0 k0rang yg l0m tgk lg tuh…
ati2 lar ea tgk cite tuhh..haha.ingat..18 tahun keatas je yg leyhh tgk! Hahahaha.!
 Bahaye..bahaye!!! ghee :p ade part2 yg tak sepatutnyer t0k dak bawah um0 tgk :p
 tyme kat kaunter tuh kan..org tuh leyh tanyer lak kan..” sume neyh atas 18kan ..?” ..
pastu..dye0rg lak leyh cakap… “yg neyh c0nfiuse da 18 ke l0m..” sambil tunjuk kat aku..
kuang aj0 t0l kan k0rang!! Haha..mentang2 aku kai baju upin ipin tuh..
k0rang cakap ak budak2…haha…bia laaa..minat k0t..tak leyh nak wat ape la kan kalau da minat! :p
uwek2..k0rang jeles ea..? haha ..m0vie start k0l 12p.m..jam lak baru k0l 11..s0..
lagi sejam lagi nak kene tggu..sempat lar bergambar jap..bayang kan lah weyhh..
da lame k0t tak jmpe..s0 tgkap gambar puas2…t enta biler lagi pat jmpe lg kan…
kec0h + riuh!! Tapi best!!! Haha…mem0rie terindah dengan k0rang weyhh!!.
otw nak turun DP tuh…kat atas escalat0r p0n sempat gak bergambar..pastu..
azie tunjuk kan tempt yg dye selalu makan tyme keje dlu…thnx azie.mang sedap !
 first tyme rase…tp aku ske kulit je laa..ade tak jual kulit crispy..? hahaha..!
 t kalau aku g lepak sane..mesti  c0nfirm aku ingat k0 weyhh! :p
 lepak2 kat situ jap..baru laa naek atas lek..sebab da nak k0l 12..
m0vie nak start k0wt … masuk2 je.k0rang bayangkan je lar …just kite0rg je yg ade dlam tu…
tp b4 uh ade lagi laa..2 orang..yg sala s0rang tuh p0n dak sk0la kite0rg gak dlu..s0..
kite0rg je lar yg ade dlm tu..gelak kuat2 cam dalam tu kite0rg sewa khas! Haha…
dalam k0l 12.10..baru lar m0vie start..tgk punyer tgk punyer tgk…
ak da nak g t0ilet..sejuk weyhh..tp tahan je laa…sampai abes…cite dye cmner..?
umm..3 bintang setengah je k0t…enta laaa..cam tak faham p0n ade..geram p0n ade..
gp0n..cite tuh kite dpt agak ape yg jadi pas tuh…s0..cam kurang lar memuaskan…
tp agak ngeri..menjerit2 kite0rg dalam tuh..maklumlaaa..dalam tu kan just yg ade kite0rg je:p 
 pas da abes…g kar0k jap!! Mase t0k aku menjerit2 puas2!!!
Tp..kalau turn nana adnan..lagu jiwang la yg aku pilih..haha..
naseb lar ea..haha..lagu achik semestinyerr..haha..slalu nyanyi k0t tyme kat k0lej…:p 
 pas da nyanyi sampai kuar anak tekak, g maen game lak!!!
Lumbe kete..! tp..aku tempat ke 4..azieee!!! aku geram!! Asyik k0 je yg menang ! :(
k0 bace ape uh sebelum start lumbe..? hahha! Da dua kali lawan..k0 still n0 first…takpe2..
len kali kite lumbe lagi ea cayunk!! Pas tu..destinasi seterusnyer…b0wling tyme!!!
yeeahh! :) untung aku terbawak kad matrik kan..haha..yg sissy lagi tak leyh blah…
bawak kad matrik tyme dye kat matrik dlu.haha…s0 dye bawak 2 kad matrik..s0..
tambah nan kad matrik aku..dapat murah lar kite0rg..jimat laa..haha..
s0 k0rang..kalau nak kua..kua lar ari rabu ea..org p0n tak ramai sangt..
pas tu dapat berjimat cermat..hahaha ! t0 izzat..k0 tak bawak kad hin0de sh0p k0..?
 tu an kat matrik k0..hehehe.! b0wling kalah jugakkk!!! Aiiy0o0o..
sungguh tak puas ati..mule2 ok jee..da nak abes game..b0la asyik kat l0ngkang je weyhh!
Tak puas ati !! sape yg menang..? kali neyh bukan azie.naseb baik..hahaha..!
sissy..tahniah ea !! haha..pas neyh k0 da tak bleyh main da..haha..
dalam diam eh k0…mule2 masuk l0ngkang.last2.k0 terr0r !! haiissh!..
nyesal aku gelakkan k0rng..last2..aku masuk l0ngkang!! Haha..
takpe2..just main2 je kan..haha.pas da penat maen…makan tyme!!
 lapa k0tt….tyme makan.macam2 kite0rg bualkan..rindu,..!
da lame weyhh tak makan same2….d0 b0rak2…pasal kawen..hehhe..
siap da c0p awal2 sape tukang make up tyme kawen t..
sape tukang uruskan acara perkahwinan..sape f0t0grafi…
sape yg uruskan bab2 kewangan..hahaha..sume dri member2 kite0rg..hahaha.
ad0i..jauh lagi kan merepek..haha...:)
okeyh2..pastu..tyme t0k balik..
yup..balik..trase berat ati weyh nak balik...
tak tahu la nape an...berat sangat2 rase ati neyhh..
tyme nak balik tu...leyh lak bergambar tengah2 jalan kan..
h0pe sgt2 pat jmpe k0rang lagiii!!!
kak pka...debab.thnx anta an org lek umaa..
thnx sgt2 yup...
debab..azie...biler kite nak kumpul2 lagi..?
kalau kite kumpul2 cam uh..mesti s0rang takde kan...
iekin...m0stly...we all miss y0u!!!!..
h0pe sgt2 pat berkumpul empat2 org pas neyhh...!!!!


1 comments:

Nurul Jannah said...

ello dear. sila ke post nii tok amex award anda ^_____^ masehh .

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)