BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

keb0sanan di rumah..~

pejam celik pejam celik...
da 6 ari aku d0p kat umaa....
trase rindu sgt2 weyhh kat k0lej..
tak tahu nape...still rindukan rtt-bt4-2 yg dlu...

rindu kan adek saye juga =-=

tyme cuti neyhh macam2 lar berlaku an...
gaduh nan dak kecik tuh..
h0pe tak berulang lagi lar pas neyhhh kan....
adek..s0e ea...akk kuat t0uching la sekarang neyhh..
sorry..tak terniat p0n nak anta msg cm tuh...
i still need u t0o lar adek!
adek..kite da masuk kan kapal terbang tu..
cume lembu terbang je takde...
nnti akk cari ea..:)
dok uma..kedepan kebelakang kedepan kebelakang..!
sgt2 b0san...

kak nad..sorry..org tak pat nak cari keje same2...
mama mesti tak kasinyerr...
g p0n...bulan neyhh tak sepenuhnyer org ade kat umaa...
tak tahu lagi kene p uma kak l0ng bilee..
s0 kalau keje p0n cam tak berbal0i je kan..
cari keje baek2 yup!! :)

b0san weyhhhh!!
insyaAllah s0k kuar k0t...
insyaAllah...
dengan..? my best friend larr!! :)

rindu kat k0rang sgt2 weyhhh!!!...
aku tak tahu sape yg g lagi...
haha :)
s0k bkmpul kat BIG APPLE okeyh!!!..
ena aina!!! s0k saye dpt BIG APPLE!!!
hahaha...cite2 kite nak melantak lagi tggu sem depn tau syg!!..
t k0 bleyh teman an aku g library lagi kan...haha :)
azie...sape lagi yg g es0k..?
make sure kereta awak tuh dlm keadaan baek...kalau awak naek kete laa..
saye takut saye kene tggu macam ari tuh...haha..:)
da bleyh dikatakan aku 10 kali tawaf kat DP tuh..
cine yg jual2 tuh p0n pelik asyik muke ak je merayau s0rang2 :)
jumpe es0k ea sayang!!
debab pat g tak.??
rindu ar nan k0rang weyhh!!
ikin...bile k0 nak balik melaka:(
tyme aku kat melaka..k0 kat sane...
bile aku kat sane..k0 kat melaka =-=...
yg lain2 sape lagi.??
aku tak tahu..ketua r0mb0ngan azieyanie j0har :)
k laaa...nak out...
ade keje yg tak selesai lg neyhhh..
cal0o0~

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)