BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

cuti-cuti MALAYSIA :)

Assalamualaikum ! :) hi sume ! ehhee..setelah seminggu lebih bercuti..akhirnyer ingat jugak jalan pulang ea nana adnan :p haha..ok2..mang tak rancang pon nak bercuti sampai seminggu au…cepat je mase berlalu..nak ulang mase tuh balik bleyh tak..? hehe..yep..spent tyme bersama adek angkat nana yg tersayang tuh :) sem neyhh  sem last kat k0lej..s0..lepas neyhh da tak bleyh nak selalu jumpe kan adek..bnyak an kenangan kite yg kite da wat same2 kan adek..? sweet our mem0ri :) okeyh2..patah balik kat cite asal :) nana bert0lak dari kuim ker shah alam dulu mule2..tyme tuh ari jumaat..tp sebelum sampai shah alam tuh, ade la tempat persinggahan kami..ehem2..haha..tak bleyh gtau kat sini..takut ade org mara pulak :) btw..terima kasih ea encik F sebab anta kami ke shah alam dengan selamat..sampai shah alam dalam pukul 10 lebeyh..mang ngantuk sgt2..sampai je shah alam, tyme tuh rase nyer la, first tyme pat makan ikan percik :) bg org kelate, tu makanan yg da biase kan bg mereka..tp tidak bagi org luar seperti nana :) sedap jugak an..haha ! rugi tak makan au..malam tuh mang td0 awal la..td0 dalam kepenatan yang teramat !...pg sbtu pulak..jalan2 bermain kayak di taman tasik titiwangsa ! :) siyes best sgt2 au ! cian adek nana tu, yela..kene reda kan kakak dye yg agak penakut berkayak..haha ! neyh la yg sempat nana amek tyme berkayak ! btw..thnx t0k adek c0z da ajar akk men kayak ea..awak org pertama yang ajar kite suh brani jugak :) thnx sgt :)







2 comments:

♥ Cik Zack's ♥ said...

berkayak laa benda plg besttttt skali tau ^^

Dawia.Honeyputri said...

bestnya berkayak :)

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)