BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 29, 2011

mo0d mengupdate da sampai! eheheh! :p

uit3!!
tyme yg agak sesuai k0t t0k update bl0g....
actually kan..aku baru je bangun...bayangkan laa weyhh..kalau baru bangun tyme magrib cmner kan..
agak mamai...ngantuk k0t...ye laa..baru alek..ane tak penat nyerr..
sampai2 uma jee..terus kemas baju adek aku..s0k an nak g putrajaya lak..
yup..uma kak l0ng lak...
padatkan jadual kite0rg..hahhaa...tak saba weyh nak jmpe dak kembar tuh...
tunggu auntie tau es0k!! t kite men lari same2 lagi..:p
first auntie nak buat tyme jumpe k0rang, auntie nak cubit2 pipi k0rang...
bia k0rang melalak!!!! hhahaha..jaatnyer auntie,.!
bnyak gak weyhh nak bawak baju...
isnin lek putrajaya...selasa..??
camer0n! wait 4 us!!!
da lame weyhh tak g sane..
last g p0n tyme f0rm 3...
tyme tuh ingat lagi g nan member..
tyme tu g sebab ape ek...umm..yup!! aktiviti lepas PMR..haha..
kenangan terindah la tyme tuh kan!!
tp..aku lagi ske tyme g langkawi nan dye0rg..yg tyme sk0lah dapat anugerah kluster tuh..tu lg best!
sebab tyme tuh g campur2 pelbagai usia..hahaha!!
agak curang la jugak kan tyme tu..
tp tu sume da jdi kenangan terindahh!!
ye laaa..tgk wayang smpi k0l 12 lebeyh malam..
best seyhh..tgk cite hantu lak tuh..ingat lagi tyme tu cite branak dalam kubur:)
kebetulan lak h0tel kite0rg t0l2 atas shpp0ing mall..!
tyme tu paling best ar!!!
g cable car..r0und2..memang best!!
sweet mem0rie lar tyme kat sk0la dlu..:(
indu..!!!
biler laa pat b0r0ng kinder buen0 lagi an.haha ! mang antu c0klat lar dlu an..:p
bnyak weyhh bas yg g tyme tuh..ye arr..prefect sk0la sume g..
ahli jawatan kuase lagi..
mang MGHS t0l2 menguasai langkawi tuhh.!..hehe
tp yg tak leyh belah an..tyme kite0rg alek sk0la alek..tyme tu k0l 2pagi k0t..
aku bukak l0cker je..duet yg aku tggal an ilang..
yg tak leyh blah tu ade kapak lagi kat dlm l0cker aku...
mang ar tak0t gak weyhh..
ye ar..kapak k0t..tp wat b0d0 je laaa..abaikan :)
ade bnyak lagi k0t tyme tu kene pk..haha ~
tp mang aku tak td0 d0rm ar tyme tuhh..da tak0t k0t...
ape lagi..cam biase ah..merempat ..:)
ingat tyme tu sume..tibe2 baru aku ingat..tyme g langkawi tu ah nga gad0 besar...
da laa..malas nak pk...! ~
neyh da lari t0pik neyhh..dri nak cite b0ut camer0n ..tetibe cite b0ut langkawi..:p
btw....tuesday!!! i'm cann0t wait laarr!!:p
tak tahu lar g bape kete an..mybe 2 k0t..ye ar..
kak l0ng..abang faizal..si kembar..mama..akim..hafiz..aku..
abes ar...areesa aneesa..k0rang jgn wat hal lg ea dalam kereta..
auntie tampal mulut tu pakai s0letep kang!
( jaat nyer auntie ! )
k laaa..nak sambung kemas baju ah...
tata..titi..tutu :p



0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)