BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

lama menyepi.? hahhaha! yeaahh! nana datang lagi!

seri0usly..aku da lame gile tak on9!! yeaah..on9 fb..on9 bl0gger..on9 f0rmspring,on9 ym..!!
rindu bangat deyhh!! eheh:p..nape tak 0n9.? haha..neyh t0k melatih aku t0k tak terlampau
ketagih kat fb...alhamdullillah..sumenyer berjalan dengan lancar..tp..niat ati tak nak on9 sampai
bulan 6...dapat sampai 27/5 je laaa.lawa kan date tuh..hahaha!..firstly..aku nak cite b0ut bfday
aku semalam..ehehe...:p n0thing special happen..but..aku agak teruja bc0z..i'm 20 years old ryte n0w!!! da masuk puluhan weyhh..skejap je kan...yela..dri aku dilahirkan, smpai la aku da besar sekarang:) dri d0k menetap kat wangsa maju..berhijrah kat melaka...tp an..nape ramai yg tak caya aku 20 tahun..???! pendek sgt ker aku neyhh.?sdey je laaa..jap2...sebelum aku lupe...firstly..nak say thnx t0 my dad!! :) ye laa..abah...encik adnan yusuf c0z adiah yg sgt bermakna itu..:p agak tak sangka laa leyh dpt camera tu kan...
tak terpk p0n :) btw.terima kasih abah :) t0 mama lak..terima kasih atas adiah t0pup bnyak2 tuh..hahaha...len kali leyh supp0rt lagi tuk ank mu ini..hehehe..n mama..mama da jnji kan nak belanje makan..nnti belanje lar ea..jgn wat2 lupe tau..takpe...org tunggu..kite celebrate bufday kak l0ng skali..:) okeyhh2..nak gtau neyhh..yg jadi org first ..sec0nd..n third..! yg first sape..?? semesti nyer adek sayang aku neyhh!!!


thnx adekk! mula2 mang agak t0uching k0t..ye arr...
dengan slambernyer..dye anta msg..cakap..
"ape kata yana td0 dlu "
peh..tgk jam baru k0l 11.30p.m k0t..lg setengah jam nak k0l 12..
mang hampe k0t rase ati neyhh..ingat dye tak ingat...
c0nfident je tau nak dye jd org first!.:'(
btw...anda berjaya!!! HAHAHAHA !!
sggup lak dye kunci jam k0l 12..
semate2 nak bangun balik, wish..thnx adek..!
sayang lebeyh laaa! :)

okeyh2..kite cite b0ut org sec0nd yg wish on my bufday..! :p sape?..sis pka rahman..name kat fb KUDA WEYHH..haha..tp..nape yg aku bg dlu tyme kat sk0la..CPR..sh0rtf0rm f0r cs pka rahman :)
dye nmpk je kecik an..padahal da 21 haha!
bufday dye lak kebetulan same nan adek aku..yup.si obri tu..haha..
obri..? bak kate dye laaa..
thnx yea sis..
ingat gak kat org neyhh..hahaha..!
tp nape taep name panjang..?
tak glam0ur tau....
hahahaha..!
btw..thnx ea kakak! :)
okeyhh2...org yg third lak..? hahaha..suda semesti nyer member sehidup semati aku tuh,..!! yeeaa..cik azieyanie j0har..:P thnx sayang!! :) thnx sebab menjadi org ketiga..! actually malam tu aku dapat k0l free..saje je aku nak membazir kan kredit k0..hehe..thnx f0r y0ur k0l!! syg k0 der!! :)
yup..! sahabat aku sampai mati!!.
dye yg ade tyme susa n senang..
ingat lagi tyme sk0la dlu..
kami mang bercite2 nak jadi peninju..hahaha..
mempunyai h0bi yg agak same..
abes dinding sk0la kan..
hahaha!
tyme ostel dlu g mane2 mesti nan dye..
merempat d0rm org lain dengan dye..
merayau malam2 dengan dye..
lepak same2 nan dye..
dan yg paling penting!!
menendang mesin air tin bg duet kuar!!
hahaha...jaat kan kami berdua!!!
btw..syg k0 laa weyhh!..
yg lain kalau aku nak letak kat sini mang panjang lar entry aku kan..haha..s0 aku senarai kan t0p 3 neyh je k..btw..thnx f0r da wish!! i'm appreciate it!! da macam artis lak an asyik telef0n berbunyi jeee..hahaha..! sampai an yg tak pena langsung msg nan aku, tetibe name dye naek kat skrin enset aku tuhh..bangge la jugak..haha..tu la org cakap..hari berbahagia mesti tersenyum sentiase:) ape aku buat tyme bufday aku..?
n0thing ar..just bergayut pagi petang siang malam...tp yg paling lame my bel0ved sista arr..!:) mang puas sgt2 pat cakap nan m0kcit tu..! k0l 7 lbeyh lagi aku da kacau dye..s0..dalam keadaan yg agak mamai dye p0n angkat telef0n..mybe laa..HAHAH ! ;p bile nak dapat k0l free lagi neyhh..??? nak dgr m0kcit nyanyi lagi laaarr!! :(
ok lar weyhh..smpai sini je k0t t0k arini..insyaAllah malam aku update lagi..
mate da ngantuk ar...
cam nak td0 jap jee...
nyte all!!!
:)

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)