BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 01, 2011

uh..? kami meng push anda..? baik lah..kami faham..

kami push anda...? enta lar..tyme kejadian.bukan ker anda gak yang cakap,
" t0l0ng lar ingat an saya, jgn bg saya cair dengan dye lagi.."..
s0 sekarang..? ape cite.? kami push anda.?
baik lar..kami semua tidak akan push anda lagi..
n kami takkan lagi kacau2 anda..
wat kec0h kat k0men anda..
n..
buat anda rase tersangat2 lar bengang,,
wat anda terase berade ditengah..
kami tak akan begitu lagi..
ingat ape yang kami buat neyh di appreciate..
tp..
sebaliknyer..
kami dikatakan meng"push" anda..?
baiklah..
saya faham disitu..
anda masih tertekan dengan semua ini..dan masih tidak boleh melupakan..saya faham itu..
maaf yep..
kalau cam tu..
lebih baik anda tidak perlu menyuruh kami ingat kan anda supaya tidak cair..
hurm..
ok lar..
tentukan life anda sebaik mungkin..
kami tidak akan masuk campur lagi dengan masalah yang kami semua telah kusutkan..
maaf sangat2 dari kami..
yang kami nak..
kamu jangan sedih2 lagi..
kamu jangan sampai orang perb0d0hkan kamu lagi..
kamu jangan pk sgt masalah..
kami nak jaga "persahabatan" kite neyh..
sem neyh sem last ryte..
jdi..
kami tak nak mengkusutkan lagi keadaan..
mengkecohkan lagi keadaan..
btw..
kami sayangkan anda..!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)