BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

rindu "zaman b0d0h2 dlu " !!

Ummm..rindu sgt2 weeyhh..!haissh..
pe neyh nana..? ape yg jd ekh..? umm..
td..g sane lg..sane .? g ne.?
tak perlu ak tulis detail2..sape2 yg dekat nana  tahu lar an..
tp..kali neyh..jmpe dye ..at balc0ny uma dye..uwaaa!!
 rindunyerr weyhh! Sumpah weyh..da lame weyh tak lepak2 cam uh..umm..
tengah2 ak  lepak kat balc0ny uma dye..
tibe2.dye dtg..tu p0n nieza tunjuk..umm..serius weeeyhh!!
Aku miss sgt2 tyme cam uhh!!
Kite0rg lepak2..bual2..!
tp..bile dye cakap pasal zaman sk0la dlu..
ak muler nak nangis weeyhh..
ya Allah.nape ati aku neyh lemah sgt2..!!!! 
 tp..aku buat2 gelak..
enta lar weyhh..ak kalau bleyh tak nak tunjuk depan dyee!
Dye mule lar tanyer aku..pasal cite2 dlu..lg ar aku blurr nak jawab..weeeyhh..
nape ak bleyh indu dye weeyhh!
Tp..skejap jep pat bual2 nan dye..
c0z tyme uh da tengah malam..
gp0n dye0rg nak balik..yang berkenaan..
nana rindu sgt kat yang berkenaan!
Biler lar pat lepak2 cm uh lg an..
bnyak lagi org nak bual2 neyhh..!!..
sorry if tadi yang berkenaan panggil, nana tak dengar..nana mang sedih sgt2!!!
Rindu..! rindu! Rindu!!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)