BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

lepak di RTT-AT4-2..! agak kesengalan!! HAHA!

malam yang agak sengal pade 26/2/2011..!
dri k0l 9.45pm - 11.16pm..
hahaha!..
niat ati nak ajar ek0 .
tp..da setahun tinggal an subjek uh..
agak nyanyuk untuk meningatnyer semula!:)

s0e ea dek..
akk tak ingat lar nak ajar ..
s0..kami p0n lepak2 lar kat sane jap..
tgk cite..
lepak2..
tgk gambar..
amek cite..
dan bercerita..
hahaha!
best3!!
sejam lebih jek kat sane..
tp..cara cam da lame kenal dengan mereka..
hahaha!.
( juni0r dppi kite0rg.. )
tyme neyh lar kene cubit lar..
kene pial telinga lar..
kne jentik tgn la..
haha..
ad0i.da lame weyh tak lepak2 nan dye cm uh..
rindu ar..umm..
neyh yang nak nangis neyhh..
bleyh lak dye bukak cite lame an..
pasal dye cakap ade org takut anjing..
sdey jep:(
ingat lagi..dlu..tyme2 sk0la..
dye ade tunjuk kat aku de anjing neyh nak masuk d0rm..
nthen..s0knyer ak demam..
ingat lagi dye ek..
haaaiisshh..sdey3!!
da la..lagi panjang ak cite..
lagi sedey lak aku..
uwwwaaaa!!
rindunyer tyme2 cam tu!!
tp..malam nei malam yang wat aku  tersengih2 jek weyh!!
s0b3..
AKU RINDU!!!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)