BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

mane kecerian kami dlu..?!

umm..nana da tak tahu nak cakap ape lg weyh..kite0rg da tak ceria cam dlu..tak gelak same2..tak b0rak same2..mane sume tuh..???! skejap je an da ilang! ya Allah..! kembalikan lah sume tu ya Allah! nana da tak tahu nak wat pe lg da..! kak iejan..org da bace bl0g akk.."KLIK SINI "..sorry kak..btw..org akan try gak t0k kembali an keceriaan kat uma tu.tp..enta lar..org p0n rindu gak nan uma kite yg dlu..yg tak pena ade masalah an..kalau ade masalah p0n kite selesai kan same2..tipu lar kalau nana cakap nana tak rindu sume tu!! 

senyum je an sume org dalam pic uh..tp..senyuman uh sume da takde da weyh..enta lar..sume uh da hilang..k0rang..nana mintak kalau senyuman tu sume ilang sebab nana..nana tak berniat p0n nak hilang an kecerian kiter dlu..nana da try t0k kembali an senyuman k0rang balik..tp..enta lar..hati tak bleyh nak pakse an..setiap org ade had kesabaran dye..nana t0l2 da fed up nan sume neyh..asyik berulang..berulang..berulang..! nana tak tahu nape asyik bleyh ulang2 bnde yang same je..sorry k0rang..nana tahu..k0rang mesti rindu an uma kiter yg ceria dlu..nana rase nana da tak kuat lagi da nak tempuh sume neyh..nana yg paling teruk kene! cacian..makian ! tp.nape nana yg kene sume tu..??! nana da malas nak t0l0ng org lagi da..nana tahu, kalau nana bnyak sgt t0l0ng org lain., last2..cmnie lar jdnyer an..! BTW..org nak keceriaan cm dulu!!!!!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)