BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 10, 2012

seri0usly..tak suke tgk adek itew sedey..umm

selamat pagi :)
nana baru balik dari h0spital putrajaya...
sgt2 la kepenatan :)
tp takpe la..demi anak buah nana yg tersayang..sggup nana berk0rban kan.? ceh3 :p
p0y0 gilak ayat k0 nana.hehe..
alhamdullillah....aneesa tak kene tahan wad..
just kene masuk air je...
badan dye mang panas giler..
tu yg risau tu..dari klinik ke h0spital..sape je tak risau kan..
dari k0l 10 kat h0spital..n k0l3..baru pat balik..
ok2..berbalik balik tajuk kat atas tuh..
seri0usly..tak suke tgk adek itew sedey..umm..
yup..my sista...no0r ilyana tuh..
nana tahu dye kuat..
tp...kadang2 tuh luar je kuat..
tp dalam ati dye tuh memang2 la lembut sgt2..
yela..ati wanita kan..
takkan nak tunjuk lemah dpn org lak kan..
lebih2 lagi kat org yg mereka syg...
nana kenal sgt nan adek nana tuh..
nana tahu cmner nak kenal dye tyme tgh sedey...tgh mara or wutever la..nana kenal dye..
adek nana neyh jenis yg tak ske nak mengadu masalah dye ..
nana tahu masalah dye p0n sebab nana tanyer..
kalau tak tanyer.? nana takkan tahu kan..
nana tak ske sgt2 tgk dye nangis or sedey or sama waktu dgnnyer..
nana nak dye epy je..
yela..nana mane ade adek perempuan kandung,
s0 nana nak anggap dye adek kndung nana sendiri..
mane ade kakak yg nak tgk adek dye sdey..
ati wanita neyh memang susa untuk kite faham kan..
just lelaki je yg tak faham...
wanita pun ade perasaan jugak tau..
kalau da dapat dye, t0l0ng la jage baik2..
ati wanita mudah tersentuh..
kalau se0rang wanita tuh ati keras memang agak mustahil la kan.
sekeras2 ati wanita..akan lembut jugak... t0l tak..?
se0rang wanita takkan tunjukkan kesedihan dye dpn org yg dye sayang..
selalunyer dye akan pendam dalam ati je..
dye pendam tuh ade makna sebenarnyer :)
dye nak tgk sama ada org yg dye sayang tuh peka atau tak pasal dye..
tu la rahsia wanita..
bukan mksdnyer wanita suke berdendam..
tetapi dendam se0rang wanita neyh bertempat..dats mean kene dgn tempat..
s0..bg kaum adam  kat luar sane..tak kire la sape2 p0n..t0l0ng la jage ati dan perasaan se0rang wanita..
jgn la bg air mate mereka menitis dgn mudah k..
c0z air mate mereka amat2 la berharga...
k laa..nana nak out da neyhh..ngantuk giler da :)
salam :)
selamat malam semua :)

1 comments:

cik Kartun said...

salam kenal..
btw, adik tu bukn adk kndung ke? xphm la..
ermm die edih napew?

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)