BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 21, 2011

kenapa ea kita tak menghargai orang yang betul2 sayang kita..?





b0le tak kalau masa tuh putar balik..? umm..kalau ade d0raem0n an senang..bile2 mase je kite b0le ulang balik..tp kalau cam tuh..pepatah "masa itu emas " takde la.~ tp an..kan best kalau masa tuh bleyh patah balik...bleyh aku sayang dye macam dulu2 :( umm.eh..jap2..dye..? yup..! dye! sape dye..? enta laa..bagi nana..dye tuh baik sgt2..nape ea nana tak hargai dye dulu..??!nana macam main2 kan perasaan dye..padahal dye ikhlas nan nana..ya Allah..! menyesalnyer nana...nana still c0ntact lagi nan dye ..tapi tak selalu macam dlu..enta laa..mybe dye takut nana wat dye sakit ati lagi k0t..tak p0n maybe dye da tak caye nan nana lagi...awakk..t0l0ng bagi nana satu lagi peluang b0le tak..?!! nana rindu awak laa..!! memang kadang2 manusia tak pena nak hargai orang yang betul2 sayang dye kan..maafkan nana awak :( nana jadi cam tuh dlu bersebab..bukan sengaje...mang nak c0ntact awak sekarang neyh p0n susa kan..nak k0l pe ntah lagi..kadang2 je..mang ah terdetik ati neyhh nak hari2 k0l awak..tp macam nana cakap malam tu..nana takut nana bertepuk sebelah tangan..! tp awak cakap tak..nana tak bertepuk sebelah tgn..tp....~ nana c0nfiuse laa..nana tak tahu nape nana teringat awak jee..nana try t0k rapat nan awak..tp ...awak macam tak caye nana  lagi..its okey laa..nana tahu yg nana da wat awak sakit ati nan nana dlu..maaf awak..h0pe awak pat bagi nana peluang kedua..!


hei pujaan hati apa kabarmu
ku harap kau baik-baik saja
pujaan hati andai kau tahu
ku sangat mencintai dirimu

hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan
* hei pujaan hati, pujaan hati
pujaan hati, pujaan hati
reff:
mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah pedulikan aku
cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku
hei pujaan hati, pujaan hati
hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan



nana ade bag an lagu neyhh kat awak..h0pe sgt awak faham maksd nana...:'(

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)