BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 07, 2011

rela by achik spin:')

engkau ku lihat..
bnyak benar berubah
sejak akhir2 ini..
t0leh pun tak sudi..
sedangkan sebelum ini..
tak pernah kau begini..
betapa ak amat kecil hati..
mgkin aku gagal penuhi.
apa yang kau mahu.
kerana itulah engkau
muram tak terkata..
tak pernahku hampakan permintaan mu sebelum ini
cuma kini aku,,
tak dapat memberi,
sedarlah aku kini..
engkau pandang kebendaan..
ketika ku diatas..
tak jemu kau mengipas,,
tapi kini aku tiada..
apa lagi orang lain..
mengisi tempatku..
rela aku engkau pergi..
rela tiada kekasih..
aku tidak akan merintih..
kalau punya kekasih..
hanya tahu,,
menghiris..!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)