BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 08, 2011

MJ..?! haha! ingat mickhel jack0ns..rupe2nyer..??!

hahaha!
sangat tertarik dengan bl0g sis fana
paling tak b0leyh belah lar an.
hahaha..
meyh2..
bace bl0g dye meyh.
tajuk nak mimpi ngeri an..
ingat pe ler..
rupenyer sume uh disebabkan "MJ"..?!
hahaha!.
pe tu MJ..?!
tak m0h sebut ar..
kang MJ lak d0k menumpang sekaki nan aku..
uhu!..
len kali..g training silat an..
bawak payung sekali au..haha..
kalau payung uh tak ckup lagi nak memberikan perlindungan untuk anda..
g pakai payung terjun..haha
ckup untuk sume..
dijamin keberkesanannyer!
hahaha!
tak silap..
b0leyh terbang..
laju sket nak g kelas!
ajak sis eyka skali..
bia dye g kelas awal2..
neyh tak..
kelas k0l 8..
datang nak kat k0l 8.30..
HAHAHA!
kant0i suda..
ala..
saya cakap macam lar saya neyh sempurna..
lebeyh kurang je kite..
beze bape minit je..!
HAHAHAA!.
btw..
gunekanlah
yg telah dicampur dengan limau..
insyaallah..
mujarab..
kalau tak mujarab gak..
g blender cili kering bnyak2..
setiap malam sapu rate2 ..
s0k ilang lar muke..
HAHAHA!
( just kidding k..)
d0nt try diz at h0me!..
tak memasal nana adnan kene saman lak t..
haha..
cal0o!

1 comments:

fahana said...

saya berbangga kerana anda puji saya!!!
terima kasih,,, lalala~

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)