BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

mimpi o0 mimpi..terase cam realiti:)

hey u all!..
haha..!
neyh p0st yg ke 101..!
haha..nice number ryte! haha..
sepatutnyer, rutin aku arinie..on9 dri k0l 8 tdi..tp..
pale pening gile..yg sempat update antivirus n scan n0tebo0k..
nak on fb p0n da tak terdaye lagi da..
haiyyaakk..
terlelap lar jap dengan n0tebo0k terbukak..
tv terbukak..radi0 terbukak..HAHAHA! ( pembaziran berlaku di situ ea kanak2 ) !

tyme nga terlelap uh..mule lar mimpi s0mething weyh...

sumpah..! macam real!! ..memang cam real..!
mimpi ape weyh..?
umm..
enta lar..
susa nak cite cmner..
tp..yg penting..h0pefully..
mimpu uh bleyh jd realiti!..
wakakaka! :)
kalau jd realiti..mang ak senyum je lar 24 h0urs an!! hahah!
tp..de sumthng yg pelik lg neyh..
ape weyh..? uhu!..bangun2 dri td0 je,
teng0k jap..tepat2 k0l............?
umm...nape lar asyik nampak n0 uh je kat jam..
kalau tak tengahari..malam2 bute..haiissh..
niezaaaa! t0l0ng aku !
uwaaaaa..!
lagi nak lupe an .. lagi lar nmpk! haisshh..
tak suke.. tak suke .. tak suke!
actually..mimpi uh de kait mengait nan n0 jam yg aku tgk uh..
ummmmm..
lupekan! lupekan! lupekan!!!!!!
tp...tak bleyh....!
neyh yg nak kene makan semut bnyak2 neyh
HAHAHAHAHAH! :)

lepas satu..satuu...aiyo0o..bikin aku kusut l0rhh!..
haiyyaakk..!

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)