BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers


saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 07, 2011

demam saya sudah makin surut :')

demam..demam..demam..uhuk..
sekarang musim demam ekh..?
ramai nau member aku yang demam..
tp..
aku demam tumbuh gigi..HAHA..
cam klaka je bunyik nyer..
haha..
yeah! tumbesaran nana adnan sudah terhenti,,
tak dapat tinggi lagi :'(
sdey je weyh..
tp..its okek lar..
tinggi2 nak g mane an..haha..
tp..aku neyh demam tak reti2 nak rehat..
on9.0n9..0n9..
smpai mama ak p0n membebel kat ak..
tp..
dengar je lar..
hehe..
tp..
tak off9 p0n..
uhu!..
but n0w..!
demam aku makin surut,,
dan terus surut!
haha,,yeah! aku suke!
bleyh on9 smpi lebam!
HAHA!..tp...
da baik demam neyh,,
ak kne lah kemas ..kemas,,dan terus mengemas rumah..
uuuuuwwwwaaahh!
kemalasan yang amat melampau lar weyh! adush!
tp..
takpe nana..
seminggu je lagi..haha
( pemalas giler lar aku neyh an..)
haha..
k la..
meminta mengundur diri..
tata:)

0 comments:

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)