BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
no one is perfect right in the face of the earth .. their is no shortage .. do not make it a point to our lack of hypocrisy .. so just be yourself ..

Followers

saye dan dye :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 01, 2010

Cmne ekh nak lupe an orang yang kita penah sayang..?!


I REALLY Miss You!
Grab a new Myspace 2.0 Layout



memang susa ekh if nak lupe an orang yang kite pena sayang..? nape ekh.? Da bnyak ak wat..tp still lg ingt kat dye..mang t0l2 ak sayang dye an..! hurmm! Ingat da tak nak cite b0ut dye lg dlm bl0g baru neyh..tp..da takde pilihan..kene tulis gak.! C0z ak tak tahu nak luahkan kat sape lg weyh! Luah an kat orang, dye0rg mesti b0san an! Da mang b0san da p0n..gp0n ..ak da tak nak  nyusah an sape2 lagi da dgr pe yg ak rase..s0..nak taknak, bl0g je lar tmpt ngadu! Haish! Ak da try da weyh nak lupe an dye..tp., lg ak try, lagi ak ingat kat dye! Tak b0ley! Tak b0ley! Tak b0ley ! haish!ari tue ak mimpi dye weyh! Mimpi dye care b0ut ak..nape lar perlu mimpi cm tue! `bg ak harapan l0rh! Um..biler bangun..ak nangis! Indu dye ar weyh!! Kenangan nan dye memang tak bley lupe !!! huarghh! Saya rindu sama dya yang dlu l0rh!! Yg teramat! Haiyak!!! Memang dlu ak da lupe an dye..mang dlu ak da tak ingt lg b0ut dye.! Ak da tak pk lg b0ut dye..tp..bile da mas0k sni..tibe2 lak dye terngiang2 dalam otak ak neyh! Hey!! Serabut bet0l l0rh!! Asyik ingt! Ingat! Ingat! Ade sape2 tak yang ade petua cmner nak lupe an orang! T0l0ng ak weyh! Da buntu sgt2 neyh! Sakit ati sgt2 biler merindui sese0rang! Tp..dye tak pena pk b0ut kte!! Menyesal lak ak wat b0d0 je nan dye dlu an!! Bnyak alas an ak bg kat dye dlu..last2..ak yg indu giler kat dye!! Hhhhhhuuhhh!! Nana bley giler pk b0ut neyh lar!! T0L0NG AR AKU WEYH!!!

1 comments:

Ain Tajuddin said...

sampai ati an nana lupe aku !!

tinggalkan pesanan anda disini :)

aku bukan untukmu =)